Sitten on pakko kysyä, että millä tavalla urheilijan pitäisi mielestäsi käyttäytyä, jotta hän ei olisi ärsyttävä? Ja myös toisekseen pitää kysyä, että minkälaisia tekoja pidät sitten suurina, jos kerran kansainvälisesti erittäin tasokkaassa lajissa saatu MM-pronssi ja yhden pitkäikäisimmistä SE-tuloksista rikkominen ovat pieniä tekoja?
Mitäs sitten jää jäljelle? Ne jotka eivät sano mitään? Ne jotka eivät ole telkkarissa ollenkaan?Itseäni ärsyttää suuresti Evilän kaltaiset ylimieliset suorittajat. Todella ylimielistä ja itsevarmaa olemusta.
Toinen porukka urheilijoissa joka ärsyttää on ne vaatimattomat hyssyttelijät, "teen parhaani ja katsotaan mihin se riittää".
Mitäs sitten jää jäljelle? Ne jotka eivät sano mitään? Ne jotka eivät ole telkkarissa ollenkaan?
"Sen yhden kakkosdivarin joukkueen kolmosketjun sentteri ei ärsytä kun se ei ole ikinä ollut telkkarissa."
Itseäni hieman myös ärsyttää Tommi "Suuret puheet, pienet teot"
Jäljelle jää ne keskitien kulkijat. Itsevarmuuskin on ihan jees sopivassa määrin mutta liika on liikaa. Tosin myös nämä teen parhaani- hokijat ärsyttävät vielä enemmän.
Jaahas, nyt tuli taas uusi ärsyttävä ihminen. TV2:lta tulee juuri tällä hetkellä sellainen ohjelma kuin Suolaa ja pippuria. Siinä lapset kokkaavat aina jotain.. Lapsilla on ihan nimetkin; Liisa Ruusukallio ja Kalle Helenius. En osaa päättää kumpi niistä on ärsyttävämpi, mutta molemmat puhuvat niin teennäistä Tamperetta, että oikein puistattaa..
Koska tämä ryhmä, jossa on lisäksi kaikenlaisia selittelijöitä, on suomalaisessa kilpaurheilijapopulaatiossa hyvin runsaslukuinen, ei yksi Evilä ihmeemmin ärsytä. Seppo Rädyn jälkeen yleisurheilijapersoonat ovat olleetkin vähissä.Toinen porukka urheilijoissa joka ärsyttää on ne vaatimattomat hyssyttelijät, "teen parhaani ja katsotaan mihin se riittää".
Tepsin miehelle sellaisia terveisiä että olen siitä ihmeellinen tamperelainen että Turun murretta on minun mielestäni ihan kiva kuunnella!
MTV3:n Sofia, jokuvitunrahastuspeli-ohjelmasta. Ärsyttävä nauru ja aivan kamala ääni.
MTV3:n Sofia, jokuvitunrahastuspeli-ohjelmasta. Ärsyttävä nauru ja aivan kamala ääni.
Tosin itse olen varmaankin Tampereen ainoa Tepsifani :D
Sanoin alunperinkin että Evilä on hieman ärsyttävä että tarkoitan sitä että saattaa ärsyttää välillä hänen itsevarmuutensa mutta muuten on kyllä hyväkin tyyppi. Ja kyllähän minun heittoni pohjautuvat ihan siihen Urheilulehden kanteen ja miehen menestykseen Kalevan kisoissa. Mutta katsotaan miten miehen Pekingissä käy. Toivottavasti mies on sanojensa mittainen. Ja itse en kauheasti edes kyllä yleisurheilusta piittaa...Johtuuko tuo kommentti Urheilulehden taannoisesta haastattelusta? Kieltämättä lehden etusivu aiheuttikin pientä ihmetystä, mutta kyllä Evillä kantansa perusteli selvästi. En näe mitään ärsyttävää tuossa jätkässä. Sekö ärsyttää, että Evilä lähtee tavoittelemaan Pekingistä kultaa eikä ole perinteisellä "kauden parasta lähetään koittaan, pistesija olis tosi hyvä" -linjalla.
Voi ainakin sanoa olevansa helvetin pettynyt, jos jääkin mitalisijojen ulkopuolelle. Mikä tilastojen valossa on jopa todennäköistä...
Evilä on antanut itsestään kuvan itsevarmana ja henkisesti kovana jätkänä. Minusta on vain pirun hieno homma, että yleisurheilusta löytyy sellainen kaveri, joka ylittää itsensä ja osoittaa venymiskykyä paineiden alla.
Katsotaan nyt ne kisat ensin. Jos kuitenkin käy niin, että Evilä epäonnistuu, niin tuskin media siitä ehtii nälvimään ennen kuin mies itse sen esille ottaa. Se on miehen merkki.
EDIT: Rauman rillipää on näköjään ihan samoilla linjoilla. Veit siis sanat suustani. Respectiä Evilän suuntaan, kateelliset älkööt panetelko. Kyllä suomalainen saa olla myös kunnianhimoinen ja jopa puhua siitä ääneen.
En kerta kaikkiaan voi ymmärtää, kuinka seuraavat "herrat" voivat olla TV-hommissa: Janne Kataja, Joonas Hytönen ja se perkeleen Levengood - hyi olkoon mitä yökköjä!
Jos unohdetaan Evilät ja puhutaan aidosti ärsyttävistä henkilöistä tv: ssä niin yksi ärsyttävimmistä on kyllä mielestäni tämän Subilla tulevan Nellin majan juontaja Nelli.
Jos unohdetaan Evilät ja puhutaan aidosti ärsyttävistä henkilöistä tv: ssä niin yksi ärsyttävimmistä on kyllä mielestäni tämän Subilla tulevan Nellin majan juontaja Nelli.
Siis katsotteko te oikeasti noita? Mulla vaihtuu kanava heti jos siellä on joku sätti tai muu nykyajan Saatanasta oleva ilmiö.No en tiedä. Mielestäni noista chat-juontajista löytyy paljon ärsyttävämpiäkin tapauksia. Siellä on kaiken maailman itseriittoisia näsäviisastelijoita ja tekopirteitä pissiksiä, minusta Nelli ei todellakaan ole sieltä pahimmasta päästä, päin vastoin.