Minä en ole tuohon Roope Salmiseen törmännyt oikeastaan missään, en edes mainoksissa (tulee katsottua nykyisin lähes pelkästään Nelosen tai YLE:n kanavia ja Salminen ei taida kuulua näiden "rosteriin"). Mutta Sami Hedbergin, Aku Hirviniemen ja Jaajon naamaan törmää kyllä nykyisin joka helvetin ohjelmassa, jos ei itse ohjelmassa niin ainakin sitten mainoskatkoilla muiden ohjelmien puffeissa. Monessako saatanan ohjelmassa nämä oikein on mukana?
Hedbergissä vituttaa ensinnäkin ihan luokattoman paskat jutut ja se että kaveri nauraa niille itse enemmän kuin kukaan kuulijoista (ja vielä sellaista oikein omahyväistä naurua). Ja on se naamakin kyllä niin jumalattoman ärsyttävän näköinen että vituttaa jo pelkästään se.
Aku Hirviniemestä on varmaan jo sanottu kaikki. Yliarvostettu, keskinkertainen koomikko jolla on hirveä tarve olla koko ajan ja joka käänteessä "hauska". Aika väkinäistä touhua, ihan kuten vaimollaankin.
Jaajo on vaan niin pitkäpiimäinen ja pitkäveteinen tyyppi niin radiossa kuin telkkarissakin että ei vaan jaksa. Sinänsä kyllä ihan oiva valinta Haluatko Miljonääriksi -visan juontajaksi koska tuota tylsempää ja pitkäpiimäisempää ohjelmaa on vaikea hakea. Match made in heaven, voisi sanoa. Ja kuten Hedbergissa, niin Jaajossa vituttaa myös naama. Ei vaan jaksa katsoa sitä turpeaa, hikisenä kiiltävää naamaa ja lismaista rasvalettiä.
Sitten pitää vielä sanoa bonuksena että vituttaa kaikki suomiräppärit joita pusketaa nykyisin joka tuutista. Jos eivät ole mukana jossakin ohjelmassa niin sitten ainakin joka saatanan mainokseen on laitettu taustalle soimaan jotain JVG:n tms. paskan musiikin päälle puhujan ns. "musiikkia". Ei jumalauta voi välttyä tuolta sonnalta sitten missään jos haluaa noin ylipäänsä katsoa jotain telkkarista. Nykyisin laitankin kaiken mieluummin boksille talteen ja katson sillä tavalla että saa skipattua kaikki mainokset mutta edelleenkin noille altistuu jatkuvasti kun parempi puolisko katselee telkkaria ja sitä sontaa joutuu kuuntelemaan sivusta.