Ärsyttävimmät laulajat

  • 50 987
  • 231
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Sellaiset jotka eivät oikeasti osaa edes laulaa ilman autotunea ja kutsuvat itseään laulajiksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lasketaanko Cristal Snow tai Tuure Boelius laulajiksi? Tuala ne näyttää kaikenmaailman saastekanavien paskaohjelmien mainoksissa hyppivän, mutta oon ymmärtäny että ovat jotain vikinää levyttäänetkin.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Elli Haloota ei tauko parantanut. Bändillä oli alkuun ihan freesiä yritystä ja näin, mutta ei tuota rääkymistä jaksa enää kuunnella.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nimimerkki Freddie Mercury, nimimerkki Axl Rose, nimimerkki Lauri Tähkä, nimimerkki Elton John, nimimerkki Ylppö, Mikko Alatalo.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Erika Vikman. Ääni on ihan kiva, mutta biisit taattua Janne Rintalaa ja koko Vikmanin seksipommi-imago (tulee enemmän mieleen ilolintu Saksassa) on naurettava. Kannatti olla Dannyn kanssa, muuten Vikmanista ei moista ilmiötä olisi tullut.

Toivottavasti vitsi lopahtaisi pian. Tosin jos JVG on kymmenen vuotta ollut Suomen suosituin kokoonpano, pelkään pahoin että Vikmanin tulevat biisit Jenna Jameson ja Majavametsä valtaavat soittolistat vielä 2025.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
"Kahvilegenda" Paula Vesala laulamassa Sibeliusta lätkäkisojen voiton jälkeen.
Paula Vesala kaikessa muutenkin. Ehkä 2000-luvun yliarvostetuin artisti Suomessa.

Jostain Kärsämäeltä lehmien vierestä revitty Idols tai mikä nyt olikaan-laulaja, jolla kävi tuuri.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Olli Halonen. Köyhän miehen Arttu Wiskari, joka itsessään on köyhän miehen Gösta Sundqvist. Vähän vähemmän yllättäen kuuluu Wiskarin Mökkitie Recordsin talliin. Arttu on omalla tavallaan jopa sympaattinen (sekä äärimmäisen kova kiekkomies), näistä opetuslapsista Vikman, Halonen yms. paistaa huono pastissi liikaa läpi.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olli Halonen. Köyhän miehen Arttu Wiskari, joka itsessään on köyhän miehen Gösta Sundqvist. Vähän vähemmän yllättäen kuuluu Wiskarin Mökkitie Recordsin talliin. Arttu on omalla tavallaan jopa sympaattinen (sekä äärimmäisen kova kiekkomies), näistä opetuslapsista Vikman, Halonen yms. paistaa huono pastissi liikaa läpi.
Kuka on Olli Halonen? Oon pudonnut vissiin trendeistä. Mitäs biisejä hällä ?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kuka on Olli Halonen? Oon pudonnut vissiin trendeistä. Mitäs biisejä hällä ?


Tässä on Halosen kovassa soitossa ollut hitti. Kertoo Suomesta, miten tulee Wiskarin Suomen muotoisen pilven alla mieleen...

Toinen biisinsä kertoo itsemurhasta, eli Anssi Kelan ja Göstan tuotanto on kuunneltu tarkkaan.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku


Tässä on Halosen kovassa soitossa ollut hitti. Kertoo Suomesta, miten tulee Wiskarin Suomen muotoisen pilven alla mieleen...

Toinen biisinsä kertoo itsemurhasta, eli Anssi Kelan ja Göstan tuotanto on kuunneltu tarkkaan.


Samaa paskaa siis, mitä Arttu Wiskarikin.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Teemu Brunila. Onnistuu tekemään jopa VilleGallesta siedettävän kiekuessaan kertsin JVG:n biiseihin. Ihan kaikki arvostus Brunilalle hienosta urastaan, mutta kannattaisi ehkä pysyä tuotantopuolella.

Erika Vikman jatkaa yhä ykkösenä. Milloin tuo vitsi loppuu? Vikman ei edes ole kummoisen näköinen nykylookissaan. Oli kauniimpi tango-Erikana niin siihen meni sekin.

Pasi ja Anssi alkavat tosin jo haastaa Vikmania, koska heidän musiikkiaan joutui viikonloppuna kuuntelemaan. Ei, se ei ole hauskaa että kaksi junttia heittelee pilluvitsejä biisistä toiseen.
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
Olli Halonen. Köyhän miehen Arttu Wiskari, joka itsessään on köyhän miehen Gösta Sundqvist. Vähän vähemmän yllättäen kuuluu Wiskarin Mökkitie Recordsin talliin. Arttu on omalla tavallaan jopa sympaattinen (sekä äärimmäisen kova kiekkomies), näistä opetuslapsista Vikman, Halonen yms. paistaa huono pastissi liikaa läpi.
Helvetin karmea on taso, jos tällainen artisti "lyö läpi".. Jos pääset Sanoman kanaville soittoon, niin olet "artisti" seuraavat 10 vuotta. Säälittävää..

Kaikki on kopioitua todellisilta sanoittajilta. Voin kertoa Olli Halosen sanoituksien ytimen:

-karua, koska synnyttiin pohjolaan
-olen köyhä
- jääkiekon mm-95
- olen duunari
- isän alkoholismi
- me voitetaan maailma baarissa
- raha- asiat meni perseelleen ( kuin Irwinillä)

Todella säälittävää ja mielikuvituksetonta..

Arttu Wiskarilla oli piristäviä Gösta Sundqvistia matkivia onnistuneita sanoituksia, mutta Halosen menee siitä, missä on aita säälittävän matala..
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
Helvetin karmea on taso, jos tällainen artisti "lyö läpi".. Jos pääset Sanoman kanaville soittoon, niin olet "artisti" seuraavat 10 vuotta. Säälittävää..

Kaikki on kopioitua todellisilta sanoittajilta. Voin kertoa Olli Halosen sanoituksien ytimen:

-karua, koska synnyttiin pohjolaan
-olen köyhä
- jääkiekon mm-95
- olen duunari
- isän alkoholismi
- me voitetaan maailma baarissa
- raha- asiat meni perseelleen ( kuin Irwinillä)

Todella säälittävää ja mielikuvituksetonta..

Arttu Wiskarilla oli piristäviä Gösta Sundqvistia matkivia onnistuneita sanoituksia, mutta Halosen menee siitä, missä on aita säälittävän matala..
Kuunnelultuani "hitit", sanoituksissa sisu, Suomi, sauna, kesä ja Popeda.. Vittu yrittäisitte edes..
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Elton John, Freddie Mercury, Olli Lindholm, Celine Dion, Hector, Whitney Housuton, Michael Jackson, Pauli Hanhiniemi, Juice Leskinen post 1981, kaikki mitä Radio SuomiPop soittaa eli nämä Tapiot ja Evenoorat ja Elliliinat, Lauri Tähkä, Lauri Tähkä, Mikko Alatalo, Lauri Tähkä, Bob Dylan ja Lauri Tähkä.

Jumalauta miten Robbie Williams on hieno jätkä. Laulajanahan se on aika keskinkertainen mutta helevetti mikä viihdyttäjä. Se Knebworthin keikka… on Martti Syrjällä tekemistä tuohon presenssiin.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Juu, Wiskarin mökkitie recordsissa tämäkin. Eli ihan sama pumppu, äänikin aika sama ja biisit totaalista paskaa. Hyvin sopii tähän ketjuun.

Juu siis tiedostan olevani musiikin suhteen todella "autisti" ja erittäin rasittava varmasti, mutta hitto en kyllä jaksa yhtään näitä Janne Rintalan musahommia. Joo siis toki tämä kyseinen artisti taitaa itse säveltää biisinsä, mutta on kyllä juuri sitä samaa kuraa, mitä tuo Mökkitie paska tuottaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Waqu

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Sanni. Mikä ihme siinä on, että hänen täytyy oikein korostaa noita maneereitaan (a = ä, o = ö)? Ja on ne biisitkin kyllä melkoista paskaa.

Onneksi suosionsa - vaikka hyvällä tasolla edelleen onkin - ei ihan ole huippuvuosiensa veroista enää, nyt radiokanavaa ei joudu joka helvetin hetki vaihtamaan, jotta pääsisi Sannia karkuun.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Helvetin karmea on taso, jos tällainen artisti "lyö läpi".. Jos pääset Sanoman kanaville soittoon, niin olet "artisti" seuraavat 10 vuotta. Säälittävää..

Kaikki on kopioitua todellisilta sanoittajilta. Voin kertoa Olli Halosen sanoituksien ytimen:

-karua, koska synnyttiin pohjolaan
-olen köyhä
- jääkiekon mm-95
- olen duunari
- isän alkoholismi
- me voitetaan maailma baarissa
- raha- asiat meni perseelleen ( kuin Irwinillä)

Todella säälittävää ja mielikuvituksetonta..

Arttu Wiskarilla oli piristäviä Gösta Sundqvistia matkivia onnistuneita sanoituksia, mutta Halosen menee siitä, missä on aita säälittävän matala..
Ei jumalauta... ilmeisen hyvin näyttäisi kuitenkin purevan tämän kansan syviin riveihin nämä ah-niin-mahtavat lyriikat. Kaikessa karmeudessaan luulin, että tämä olisi ollut jonkinlainen "Kalevauva" -parodia kaikenmaailman suomi-biiseistä, mutta näköjään sitä on tehty ihan tosissaan ja youtube-kommenteista päätellen tosiaan on osuttu sinne ytimeen. No, kai niitä persu-kannattajia löytyy tästä maasta se 20 prosenttia. En ollut koskaan aiemmin kuullut tästä Ollista, mutta menee heittämällä ärsyttävimmät laulaja-Ollit -kategoriaan.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
No, kai niitä persu-kannattajia löytyy tästä maasta se 20 prosenttia.
Minun ymmärtääkseni Halosen faneista suurin osa on kyllä naisia, joista enemmistö äänestää jotain aivan muuta puoluetta kuin perussuomalaisia. Kovin tuntui kiinnostusta herättävän esiintymisensä erään merkittävän opiskelijakaupungin nuorissa asukkaissa - enkä nyt siis puhu BMW-levysepistä.

Itsehän en Halosta kuuntele, mutta seuraan miehen edesottamuksia ns. pakon sanelemana.
 

omaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olli Halonen, Juha Tapio, Tero Vaara, Pertti Nipa Nieminen. Noiden kuuntelu taannuttaa ihmismieltä. (Dingon -80 luvun musa ok, kaikki muu ”naiselleni” tms. ei ok)

Juha Tapiota ja tota Olliakaan en kuitenkaan tohdi haukkua naisseurassa, sen verran nössö olen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Enää pitäisi tietää kuka tuo Olli Halonen on ja millaista musiikkia tekee. Olen varmaan hänen musiikkiaan joskus kuullut, mutta en tiedä herraa ulkonäöltä tai tunnistaisi yhtäkään biisiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös