Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sellaiset jotka eivät oikeasti osaa edes laulaa ilman autotunea ja kutsuvat itseään laulajiksi.
Anna nyt esimerkki, äläkä heittele tälläisiä ympäripyöreyksiä. Nimiä tiskiin.Sellaiset jotka eivät oikeasti osaa edes laulaa ilman autotunea ja kutsuvat itseään laulajiksi.
Paula Vesala kaikessa muutenkin. Ehkä 2000-luvun yliarvostetuin artisti Suomessa."Kahvilegenda" Paula Vesala laulamassa Sibeliusta lätkäkisojen voiton jälkeen.
Kuka on Olli Halonen? Oon pudonnut vissiin trendeistä. Mitäs biisejä hällä ?Olli Halonen. Köyhän miehen Arttu Wiskari, joka itsessään on köyhän miehen Gösta Sundqvist. Vähän vähemmän yllättäen kuuluu Wiskarin Mökkitie Recordsin talliin. Arttu on omalla tavallaan jopa sympaattinen (sekä äärimmäisen kova kiekkomies), näistä opetuslapsista Vikman, Halonen yms. paistaa huono pastissi liikaa läpi.
Kuka on Olli Halonen? Oon pudonnut vissiin trendeistä. Mitäs biisejä hällä ?
Tässä on Halosen kovassa soitossa ollut hitti. Kertoo Suomesta, miten tulee Wiskarin Suomen muotoisen pilven alla mieleen...
Toinen biisinsä kertoo itsemurhasta, eli Anssi Kelan ja Göstan tuotanto on kuunneltu tarkkaan.
Tässä on Halosen kovassa soitossa ollut hitti. Kertoo Suomesta, miten tulee Wiskarin Suomen muotoisen pilven alla mieleen...
Toinen biisinsä kertoo itsemurhasta, eli Anssi Kelan ja Göstan tuotanto on kuunneltu tarkkaan.
Helvetin karmea on taso, jos tällainen artisti "lyö läpi".. Jos pääset Sanoman kanaville soittoon, niin olet "artisti" seuraavat 10 vuotta. Säälittävää..Olli Halonen. Köyhän miehen Arttu Wiskari, joka itsessään on köyhän miehen Gösta Sundqvist. Vähän vähemmän yllättäen kuuluu Wiskarin Mökkitie Recordsin talliin. Arttu on omalla tavallaan jopa sympaattinen (sekä äärimmäisen kova kiekkomies), näistä opetuslapsista Vikman, Halonen yms. paistaa huono pastissi liikaa läpi.
Kuunnelultuani "hitit", sanoituksissa sisu, Suomi, sauna, kesä ja Popeda.. Vittu yrittäisitte edes..Helvetin karmea on taso, jos tällainen artisti "lyö läpi".. Jos pääset Sanoman kanaville soittoon, niin olet "artisti" seuraavat 10 vuotta. Säälittävää..
Kaikki on kopioitua todellisilta sanoittajilta. Voin kertoa Olli Halosen sanoituksien ytimen:
-karua, koska synnyttiin pohjolaan
-olen köyhä
- jääkiekon mm-95
- olen duunari
- isän alkoholismi
- me voitetaan maailma baarissa
- raha- asiat meni perseelleen ( kuin Irwinillä)
Todella säälittävää ja mielikuvituksetonta..
Arttu Wiskarilla oli piristäviä Gösta Sundqvistia matkivia onnistuneita sanoituksia, mutta Halosen menee siitä, missä on aita säälittävän matala..
Samaa paskaa siis, mitä Arttu Wiskarikin.
Juu, Wiskarin mökkitie recordsissa tämäkin. Eli ihan sama pumppu, äänikin aika sama ja biisit totaalista paskaa. Hyvin sopii tähän ketjuun.
Ei jumalauta... ilmeisen hyvin näyttäisi kuitenkin purevan tämän kansan syviin riveihin nämä ah-niin-mahtavat lyriikat. Kaikessa karmeudessaan luulin, että tämä olisi ollut jonkinlainen "Kalevauva" -parodia kaikenmaailman suomi-biiseistä, mutta näköjään sitä on tehty ihan tosissaan ja youtube-kommenteista päätellen tosiaan on osuttu sinne ytimeen. No, kai niitä persu-kannattajia löytyy tästä maasta se 20 prosenttia. En ollut koskaan aiemmin kuullut tästä Ollista, mutta menee heittämällä ärsyttävimmät laulaja-Ollit -kategoriaan.Helvetin karmea on taso, jos tällainen artisti "lyö läpi".. Jos pääset Sanoman kanaville soittoon, niin olet "artisti" seuraavat 10 vuotta. Säälittävää..
Kaikki on kopioitua todellisilta sanoittajilta. Voin kertoa Olli Halosen sanoituksien ytimen:
-karua, koska synnyttiin pohjolaan
-olen köyhä
- jääkiekon mm-95
- olen duunari
- isän alkoholismi
- me voitetaan maailma baarissa
- raha- asiat meni perseelleen ( kuin Irwinillä)
Todella säälittävää ja mielikuvituksetonta..
Arttu Wiskarilla oli piristäviä Gösta Sundqvistia matkivia onnistuneita sanoituksia, mutta Halosen menee siitä, missä on aita säälittävän matala..
Minun ymmärtääkseni Halosen faneista suurin osa on kyllä naisia, joista enemmistö äänestää jotain aivan muuta puoluetta kuin perussuomalaisia. Kovin tuntui kiinnostusta herättävän esiintymisensä erään merkittävän opiskelijakaupungin nuorissa asukkaissa - enkä nyt siis puhu BMW-levysepistä.No, kai niitä persu-kannattajia löytyy tästä maasta se 20 prosenttia.