Viestin lähetti SaiPa2000
*on hämillään*. Mikä tässä yhdessä kuningaslajeista voi ärsyttää...:confused:
Kai tässä täytyy hieman selventää.
Itse pelissä (siis koripallossa) ei liene sen suurempaa vikaa kuin missään muussakaan urheilulajissa (heh heh). Oma upea koripallourani huipentui koulumme lukioluokkien mestaruuteen vuonna 1984. 2-luokkamme kaatoi kaikki 3-luokkalaisetkin uskomattoman helposti. Asiaa auttoi jonkinverran se että toisin kuin muilla joukkueilla, meillä
oli edes yksi lajia hieman keskimääräistä paremmin osaava pussittaja. Mika Luukkanen lienee useampanakin vuonna napannut kauden parhaan 3-pisteen miehen tittelin?
Minua se hemmetin laji vaan ei nappaa ja "ilokseni" olenkin saanut huomata että täällä Ameriikan mantereella erilaiset tv-asemat pitävät lajia erittäin hyvänä ohjelmantäytteenä. Liekö tullut pahimmillaan liki kymmenen ottelua samaan aikaan eri kanavilta. On NBA:ta ja WNBA:ta ja eri yliopistojoukkueitten kommelluksia. Paras on tietysti kun
sama ottelu tulee kolmelta eri kanavalta.
Vieläkö ATV muuten näkyy? Ihan on jo ikävä Moustgåårdin nuorenmiehen ammattitaitoa.
Ai niin, yksi ärsyyntymisen aihe lisää: Ameriikkalainen talviolympialaisten televisiointi. Ei herranjeesusperkele sentään!
Hoopi, Bubi, Tapsa, Sepi... vittu Hilla ja vaikka Porttil... (no ei nyt sentään) - Anteeksi kaikki ne myriadit kerrat jolloin olen pahan sanan sanonut ja rumasti kommentoinut. Ja jokaikinen sana minkä olen Päiviä Pyysalosta henkäissyt Hockey Nightiä katsellessani, sen vedän takaisin. Voi kurarukkanen tätä mainoskatkon, ammattitaidottomuuden, innostuksen ja "henkilökuvien" määrää! Ensiksi kymmenen minuuttia valmistautumista lajiin kahdella mainoskatkolla, sitten Nepalin esittely, yhteislähtö, mainoskatko, "Kyllä on Tsepaloova hurja nainen ja menemme mainoskatkolle!", "Belmondo ja mainoskatko, Tsepaalova ja mainoskatko ja naisten moguleja vartin verran ja mainoskatko ja "Belmondo menetti tuolla sauvan!" Ja mainoskatko jne.
Kaisa Variskin oli kuulemma mukana ja tuli viidenneksi. Hieno homma. Koko Suomi oli kuulemma aivan hirmustunut meidän maastohiihdon doping-jupakalle viime vuonna, ja sitten mainoskatkolle ja sieltä katsomaan kuinka hollantilaiset ja norjalaiset luistelevat.
Miesten hiihdossa Johan Mühlegg johti koko kisan ja Per Elofsson keskeytti ja "varmaan johtui ilmanalasta - ja sitten mainoskatkolle ja katsotaan kuinka amerikkalaiset pikaluistelijat oikein pärjäävät!"
Itävaltalaiset näyttivät tulleen toiseksi ja kolmanneksi. Tosin päättelin tämän lähinnä siitä, että sillä välillä kun Mühleggin maaliintuloa kelattiin edes ja takaisin uusinnassa, siinä välissä halivat Austrian miehet toisaan sen verta tyytyväisinä että ilmeisesti heidän kirinsä tepsi muihin. Ehkä...
Ja mainoskatkon jälkeen kisastudiossa meille kerrottiin että Johan Mühlegg
todellakin voitti kisan ja paras ameriikkalainen oli 22. (tai jotain). "Ja sitten mainosten jälkeen sensaatiomainen naisten mogulien toinen kierros, jossa (amerikkalainen nainen) voittaa hopeisen mitalin!"
Ei jumalauta!