Ärsyttävät asiat

  • 10 566
  • 143

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Pakko lisätä tämä asia, joka tuli eilen eteen kymmeniä kertoja. Miksi helvetissä ihmiset kävelevät KESKELLÄ tietä? Minä kun aina sissimäisesti pommittelen pyörällä kouluun kelillä kuin kelillä, joudun ohittelemaan näitä ihmisiä aina. Näin talvella ongelma korostuu, kun tiet ovat ikään kuin kapeampia.

Juu, kyllä kello on keksitty, mutta kun sitä soittaa tällä yhdelle henkilölle, se tuppaa aina huutelemaan perään, että "Onhan sulla koko tie käytettävissä ohitukseen". No ei perkeleessä ole kun sinä kävelet keskellä tietä! On se niin vaikeeta kävellä siinä tien reunassa...
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Kyllä kymppitonni on perseestä. Sattuiko kukaan katsomaan kyseisen sonta-ajankulun tänään? Ei ei ei.. Pelle-Salmelainen yrittää olla niin perkeleen hauska ja vieraittenkin älykkyysosamäärä hipoo -25:ä.. Voi voi.. Sortuvatko jotkut säännöllisesti seuraamaan tuota paskaa? Hope not..:D

Olen pahoillani modet mutta oli pakko avautua.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
TALVIAUTOILU

Näitä tekniikan ihmeitä EI ole suunniteltu Suomen olosuhteisiin.
(miksi ostin italialaisen auton... Ärsyttävää...)

PAKKANEN

Minua ei ole suunniteltu Suomen keliolosuhteisiin, niin hienoa kun täällä muuten onkin olla. (Onneksi lounaisrannikkko, jossa asun, on Suomineidon vähälumisin ja lämpimin kolkka)

PASSIIVINEN TUPAKOINTI

Ei kai minun ole pakko tupakoida, eihän..?

RADIOSELOSTAJAT

Miksi kerrotte pelin tilanteen vain keskim. 0,5 kertaa erän aikana?
Eivät kaikki kuuntele selostustanne alusta loppuun.

OMA TYHMYYTENI

On niin paljon asioita joita en käsitä.
 
Viimeksi muokattu:

Miksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun tekstarin "otsikkomies" on kirjoittanut pääsivulle: Selänne hurjana ja 235 kertoo tehojen olleen 0+2
Kun radioselostaja kertoo Jokerien myllyttäneen aivan uskomattomasti peliä; "ja tilannehan on edelleen 0-0"
Kun ikääntyneemmät ihmiset punkevat ensimmäisenä julkisista ulos voidakseen aiheuttaa kaaoksen taapertaessaan eteenpäin
Kun joku jääkiekosta mitään tietämätön tyyppi toteaa jääkiekon olevan aivan liian väkivaltainen peli
Kun joku paskiainen toteaa vuodesta toiseen, että hallitus on perseestä ja heikko-osaisia sorretaan(eivät tajua kuinka hyvin asiat meilä ovat)
Kun joku pumpattu gorilla tulee vetämään turpaan, koska olen kuulemma iskemässä hänen naistaan(kysyin kelloa tms.) ja nainen pistää lisää vettä myllyyn
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ihan päällimmäiseksi...

...tuli mieleen Yleisradion MAUTON juontajavalinta viime torstain Tuttu Juttu -kisaan. Juuri nyt, Olympialaisten alla, ne kehtaavat kiikuttaa studioon aina niin hyväntuulisen Jari Isometsän vitsailemaan Koivusalon kanssa niitä näitä. Perinteiselle hiihtokansalle otti sen verran lujille viime talven tapahtumat Lahdessa, että en uskoisi, että ihmiset ovat vielä unohtaneet Isometsän pelleilemisen tiedotustilaisuuksissa ja suoranaisen valehtelun. Osoittaa siis todella outo huumorintajua TV2:lta valita Isometsä mukaan viihdeohjelmaan. Minä ainakin sekä äimistyin että ärsyynnyin.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällä hetkellä ärsyttää kaikkein eniten bluesin otteet länsiauto-areenalla. Alkukaudesta ei hävitty oikein millään, nyt hävitään koko ajan. Voitettaisiin edes kotipelit!
 

Matwee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Liverpool FC, Suomen maajoukkueet
v-käyrä nousee esim. näistä asioista:

-Kun istuu Espoolaisessa bussissa ja sinne pamahtaa 13 pipopäistä teiniganstaa.

-Joidenkin pääkaupunkiseudulta kotoisin olevien puhetyyli myös saa v-käyrän nousemaa. S suhahtaa kummasti ja puhe väännetään johonkin vetin ärsyttävään vinooktaaviin, jota ei osaa sanoin kuvata.

-Bussikuskit jotka istuvat talvella bussissa t-paita päällä ja vääntävät lämmön 27 asteeseen.

-Ne teiniganstat jotka käy potkimassa mun ikkunan alla seisovaa puhelintolppaa.

-Tapiolassa valoissa seisovat 21 peräkkäsitä Volvo S60/80 autoa joissa kussakin istuu vain yksi ihminen.

-Nostivat ruoan hintaa Euron verukkeella

-Mun suosikki makkaraa ei myydä lähikaupassa

-Kämppis joka levittää omaisuutensa koko huoneistoon

-dösä sanan käyttö

-tyypit jotka polttaa tupakkaa bussi pysäkin lipan alla
 

Wolves

Jäsen
Predator...

En ole koskaan käsittänyt tuota tupakan sytyttämisen ja ratikkalinjojen aikataulujen yhteyttä?


Ei se mitään. Ei itse tupakoitsijatkaan ole vielä tajunneet koko asiaa. Luultavasti kyse on HKL:n ja Tupakkayhtiöiden salaliitosta:D
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Lapa
Kyllä kymppitonni on perseestä. Sattuiko kukaan katsomaan kyseisen sonta-ajankulun tänään? Ei ei ei.. Pelle-Salmelainen yrittää olla niin perkeleen hauska..

No hei...saattaa Kymppitonnikin olla huono, mutta älä sentään Salmelaista kaada sen niskaan.:D

Mikä tää juttu muuten on tän helsinkiläisten suhahtavan ässän suhteen? Kiinnostuin asiasta, kun siitä mainittiin jo tuolla murreketjussa, enkä yrityksestä huolimatta löytänyt eroa täkäläisten ja muiden ässän sanomisessa. Ehkä olen kuuro sitten sille stadilaisäsälle, tai jotain. Eipä silti, uskon asian näin olevan, kun kerran sanotaan. ÄSSSS. :)

Mitä omiin ärsytyksiin tulee; tietyssä mielentilassa ärsyttää kaikki niin maan perusteellisesti. Milloin mikäkin. Kuten vaikkapa kaikki jengit, jotka saatana menevät IFK:n voittamaan. Kehtaavatkin. Ja juhlivat vielä maalejaan, niinkuin niissä nyt olisi jotain hienoa. Siat.
 

Gren

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja New Jersey Devils. Ja Liverpool. Mets!
Viestin lähetti SaiPa2000


*on hämillään*. Mikä tässä yhdessä kuningaslajeista voi ärsyttää...:confused:

Kai tässä täytyy hieman selventää.
Itse pelissä (siis koripallossa) ei liene sen suurempaa vikaa kuin missään muussakaan urheilulajissa (heh heh). Oma upea koripallourani huipentui koulumme lukioluokkien mestaruuteen vuonna 1984. 2-luokkamme kaatoi kaikki 3-luokkalaisetkin uskomattoman helposti. Asiaa auttoi jonkinverran se että toisin kuin muilla joukkueilla, meillä oli edes yksi lajia hieman keskimääräistä paremmin osaava pussittaja. Mika Luukkanen lienee useampanakin vuonna napannut kauden parhaan 3-pisteen miehen tittelin?

Minua se hemmetin laji vaan ei nappaa ja "ilokseni" olenkin saanut huomata että täällä Ameriikan mantereella erilaiset tv-asemat pitävät lajia erittäin hyvänä ohjelmantäytteenä. Liekö tullut pahimmillaan liki kymmenen ottelua samaan aikaan eri kanavilta. On NBA:ta ja WNBA:ta ja eri yliopistojoukkueitten kommelluksia. Paras on tietysti kun sama ottelu tulee kolmelta eri kanavalta.

Vieläkö ATV muuten näkyy? Ihan on jo ikävä Moustgåårdin nuorenmiehen ammattitaitoa.

Ai niin, yksi ärsyyntymisen aihe lisää: Ameriikkalainen talviolympialaisten televisiointi. Ei herranjeesusperkele sentään!

Hoopi, Bubi, Tapsa, Sepi... vittu Hilla ja vaikka Porttil... (no ei nyt sentään) - Anteeksi kaikki ne myriadit kerrat jolloin olen pahan sanan sanonut ja rumasti kommentoinut. Ja jokaikinen sana minkä olen Päiviä Pyysalosta henkäissyt Hockey Nightiä katsellessani, sen vedän takaisin. Voi kurarukkanen tätä mainoskatkon, ammattitaidottomuuden, innostuksen ja "henkilökuvien" määrää! Ensiksi kymmenen minuuttia valmistautumista lajiin kahdella mainoskatkolla, sitten Nepalin esittely, yhteislähtö, mainoskatko, "Kyllä on Tsepaloova hurja nainen ja menemme mainoskatkolle!", "Belmondo ja mainoskatko, Tsepaalova ja mainoskatko ja naisten moguleja vartin verran ja mainoskatko ja "Belmondo menetti tuolla sauvan!" Ja mainoskatko jne.
Kaisa Variskin oli kuulemma mukana ja tuli viidenneksi. Hieno homma. Koko Suomi oli kuulemma aivan hirmustunut meidän maastohiihdon doping-jupakalle viime vuonna, ja sitten mainoskatkolle ja sieltä katsomaan kuinka hollantilaiset ja norjalaiset luistelevat.
Miesten hiihdossa Johan Mühlegg johti koko kisan ja Per Elofsson keskeytti ja "varmaan johtui ilmanalasta - ja sitten mainoskatkolle ja katsotaan kuinka amerikkalaiset pikaluistelijat oikein pärjäävät!"
Itävaltalaiset näyttivät tulleen toiseksi ja kolmanneksi. Tosin päättelin tämän lähinnä siitä, että sillä välillä kun Mühleggin maaliintuloa kelattiin edes ja takaisin uusinnassa, siinä välissä halivat Austrian miehet toisaan sen verta tyytyväisinä että ilmeisesti heidän kirinsä tepsi muihin. Ehkä...
Ja mainoskatkon jälkeen kisastudiossa meille kerrottiin että Johan Mühlegg todellakin voitti kisan ja paras ameriikkalainen oli 22. (tai jotain). "Ja sitten mainosten jälkeen sensaatiomainen naisten mogulien toinen kierros, jossa (amerikkalainen nainen) voittaa hopeisen mitalin!"

Ei jumalauta!
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Liikennettä kilpaurheiluksi kuvittelevat autoilijoiden irvikuvat.

"Jos kaikki maailman autot laitettais samaan jonoon, niin aina löytyy hullu suomalainen, joka lähtee ohittaan niitä"
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuopillinen olutta jäähallilla maksoi ennen 20 FIM.

Nyt sama tuote maksaa 4 euroa.

Sitten joku vielä ihmettelee mistä inflaatio saa alkunsa...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Avuttomat ihmiset. Pällistellään naama ymmyrkäisenä ja tumput suorana, eikä tehdä mitään.

Hernekeitto, yäk.

Pölynimurin ääni. Minä en imuroi.

Joku mummo aikoinaan kirjoitti Keski-Uudenmaan Tähystäjä- palstalle maailman suurimmasta vääryydestä. Hän kun pyytää lihamestarilta siivutettuna makkaraa, niin nämä eivät kuulema osa paketoida makkarasiivuja niin etteivät ne mene ruttuun. Eihän ruttuisia makkaroita voi syödä? Olisipa asiat niin hyvin, ettei muuta valittamista olisi.

Kaiken maailman valittajat, jotka valittavat joka asiasta.... siis... minäkö?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainahan näitä lisää löytyy, vaikka tähänkin ketjuun olen jo aiemmin varmaan vastannut.

- Joidenkin ihmisten tapa puhua omista tuttavistaan ikäänkuin kaikki ilman muuta tunnistivat ne. Siis "Kalle soitti mulle ja san, että Mari teki sitä ja tätä..." Aha. Keitäköhän mahtaa olla Kalle ja Mari. Sanoisivat ennemmin, että "Mun veli, Kalle, soitti mulle ja sano, että sen tyttöystävä, Mari, teki sitä ja tätä." Nyt asia selvisi vähän paremmin, kiitos.

- Se, että kun seisoo bussi/ratikkapysäkillä, toiseen suuntaan menevä bussi/ratikka tulee AINA ensin. Useimmiten niitä ehtii tulla vielä kaksikin kappaletta. Ihan sama, kummalla puolella tietä seisoo. Omia kotibussejani, joilla ei ole päätepysäkkiä keskustassa, odottelen usein Sokoksen ja Postitalon välissä. Ruuhka-aikojen ulkopuolella 65A:n ja 66A:n pitäisi mennä kohti Lauttasaarta noin 7 minuutin välein, mutta jotenkin kummassa siinä pysäkillä joutuu melkein aina seisomaan 10 minuuttia. Samaten, jos edellinen bussi on mennyt ennen arvioitua aikaa pysäkin ohi, seuraava on vastapainoksi myöhässä.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ottaa pattiin..

-Kännykän nysvääminen milloin missäkin!

-Etenkin baareissa ja yökerhoissa nykyisin todella monet asiakkaat kulkevat nenä kiinni puhelimen näytössä ja näpertävät viestejä, tai jossain nurkassa yrittävät puhua kauheasta taustahälinästä huolimatta.
Miksi pitää aina olla puhelimitse tavoitettavissa??

-Herääminen vähän ennen herätyskelloa!

Jos kello on asetettu soittamaan esim klo 7.00 ja sattuu heräämään jostain syystä esim 6.45. Enää vartti aikaa nukkua..AArrgh!

-Luonnekuvausten samat adjektiivit!

Kuvailepa itseäsi muutamalla sanalla: "Olen rehellinen, huumorintajuinen, iloinen..". Kyllä maailma on sitten tylsä paikka kun lähes kaikki ihmiset kertovat olevansa luonteeltaan aina samanlaisia.

-Ravintoloiden ulkomaiset nimet!

Miksi monien ravintoloiden Suomessa pitää olla nimeltään englannin kielisiä? Onko se muka jotenkin "cool" kun oven päällä lukee kuten esim Nite Train, Beer Hunters´, Down Under, Night Vaakuna, Club USA. Edellämainitut kapakat löytyivät Porista. Suomen kieli kunniaan!

-Voimakkaat parfyymin tuoksut!

Jotkut naikkoset ovat ilmeisesti luonnostaan niin pahan hajuisia, että aamulla pitää kaataa koko pullollinen vahvan tuoksuista hajuvettä hikirauhasten ylle. Liian pistävä parfyymin haju on kertakaikkisen karmea nenäaistimus. Tosin on miehiäkin, joilla partaveden annostelussa olisi toivomisen varaa.

-Radio Novan lietsoma Anssi Kela-hysteria!

-Jonottaminen, kiire, ruuhkat ....!
 
Viimeksi muokattu:

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vision
Esim. Vantaan gigantissa on paikkoja noutoasiakkaille, jotka ovat lähes aina vapaana.

Olin juuri aikeissa narista siitä, kuinka ärsyttäviä monien selostajien ja toimittajien viljelemät korrelaattivirheet ovat, kun tämä sattui silmiini.

Kyseinen ilmiö on yleinen esimerkiksi Mika Saukkosella. Hänen puheissaan kun kovin usein esimerkiksi: "Ojanen...antaa Tarvaiselle upean syötön, joka täräyttää kiekon verkkoon." Aaargh. :mad:

Vielä kamalampi on Osku Laukkasen ilmaisu "hänen suorittama taklaus" tai "hänen kolmas rangaistus tässä ottelussa..Eikö hitto vie osaa sanoa suorittamansa taklaus, rangaistuksensa?

Itsekään en suinkaan ole täydellinen kielenkäyttäjä, pois se minusta, mutta nämä jostain syystä sieppaa. Samoin kuin ketä-sanan käyttö kuka-sanan tilalla, tai n-kirjaimen lisääminen enää-sanan perään. Enään. Eiii!

Ps. Täytyypä pistää mieleen, että tarpeen iskiessä Gigantista löytyy vapaita noutoasiakkaita. :D
 
Viimeksi muokattu:

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti ruoto
- Automaatti jonossa jonkun naisen takana, menee tomaatille, kaivaa laukkuaan 5 min.löytää kortin, nostaa rahat.. Mutta miksi kaikki kuittien ja rahojen lompakkoon/käsilaukkuun pistäminen tarvitsee tehdä siinä automaatilla ja millä ihmeellä se kestää niin kauan?


Täysin samaa mieltä. Tuo ärsyttää varsinkin kun automaatilla on jo valmiiksi jono. Eikös siinä odotellessa voi kaivaa lompakkoa ja korttia valmiiksi ja eikös niitä kuitteja sun muita kortteja voi asetella lompakkoon takaisin kun on ensin poistunut automaatin luota??? Perhana sentään...

Toinen asia koskee entistä työnantajaani. Hän on tietokoneista ja siihen liittyvistä asioista täysin ulkona (ei osaa käynnistää sun muuta). Parhaani mukaan yritin kolme vuotta opettaa, mutta kun hän on pärjännyt aina ilmankin niin ei viitsi näköjään keskittyä. Ei ymmärrä, että työteho voisi peräti nousta. Ja toinen liittyy termeihin. Yritin kolme vuotta selittää tietokoneeseen liittyviä termejä. Tulostin tuntuu olevan vaikein, sillä poistuessani työpaikasta syksyllä, tulostin oli edelleen sprintteri.... ETTÄ KIRISTÄÄ HERMOJA koko sanan kuuleminen.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
"Barkkovi"

Niin, en tiedä ärsyttääkö vai hämmentääkö minua enemmän tämä seuraava asia, joka kuuluu näin: Onko Mika Saukkonen menettänyt normaalin puhekykynsä, vai onko hän kenties viettänyt aikaa liian paljon HN-kaksikon paremman selostajan, Jutin kanssa, kun nykyään Saukkonen lausuu lähes poikkeuksetta ulkomaalaisperäiset pelaajien nimet "junttityyliin", mallia "Barkkovi, Vopatti, Kryykkovi, Moukeri, Dreipperi, Shiereri, Kanttori" jne.? Ei Saukkonen mielestäni ole aina näin puhunut. Mahtaakohan olla Jutilta tarttunut?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Meinasi vallan unohtua: KERROSTALOYHTIÖIDEN PIHAPOLIISIT!

Viime talvena kun vielä omistin auton, oli viereisen rapun papparaisilla siitä aina jotain valittamista. Pihalla ei ole auton lämmityspistokkeita. Muutamana lumisena pakkasaamuna, kun käynnistin kotteroni tyhjäkäynnille vain siksi aikaa että saan harjattua lumet auton päältä ja raavittua jäät tuulilasista, naapurin gubbe tulee aamutakki yllään ja tohvelit jalassa mesoamaan, että lopeta se tyhjäkäynti, pakokaasu tulee ikkunasta heidän keittiöönsä.

Voi jessus sentään! Sanoin äijälle että soita kuule poliisi jos se niin paljon häiritsee. Samaten sain kuulla parkkeraneeni väärin kun auto oli puoli metriä irti lumipenkasta. Ajas poika autos lähemmäs tuota kinosta, ei mahdu pakettiautot muuten kulkemaan. Hitto vie, tilaa olis ollut vaikka kuorma-autolle mutta tämä puupää halusi ilmeisesti vaan päteä pihapoliisina, kun ei eläkepäivillä muutakaan tekemistä ole kuin naapureiden kyttäilyä!
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Touhutipaton tammikuu..

..on se mieletön juttu, mutta pitääkö niitä mainoksia tulla 10 tunnissa? Niin, ja ne mainokset on, hmmm.. PERSEESTÄ! Todella, todella ärsyttäviä!

"Tää touhutipaton tammikuu on mieletön juttu." Aargh! Kohta hajoaa telkkari..
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
- suomalaisten englanninkielentaito(huom. lausuminen, ei suomalaiset ehkä puhu väärin kieliopillisesti, mutta suurin osa lausuu päin h*levettiä niin kuin minäkin, joten turha tulla jeesusteleen tästä asiasta!)

-liiallinen kysymysmerkkien ja huutomerkkien käyttö(sattuu silmiin, kun katsoo lauseita tyyliin "moi!!!!!!!!!1111!!! missä oot!!????!!!!?". muutenkin vihaan puhekieltä esim. täällä)

-liikenne ylipäätänsäkään ainakin täällä Hämeenlinnassa. Kerran olen jo jäänyt auton alle varomattoman kuskin takia. Onneksi ei käynyt pahasti.
 

White Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC/DC
Jups, jups

-Noista mummoista jotka säätävät OTTO -automaatilla...
Ensin ne ottaa kuitille tilitiedot ja lukevat sitä sitten minuutin/pari ja sitten taas kortti sisään ja ruetaan värkkäämään rahoja ulos.

-Liikenteen tollot! (Minähän olen paras kuski)

-Anssi Kela

-Jenkkien älytön isänmaallisuus; saahan sitä olla isänmaallinen, mutta pitäs sitä jotain rajaa pitää siinäkin. Viimeisimpinä tulee mieleen se niitten repaileinen lippu jonka ne värkkäs Suolajärven kisoihin ja sitten se, että USA on maailmanpoliisi ja -napa. ("Me tehdään mitä huvittaa, olkaa te muut hiljaa", "Koko maailma on meitä vastaan...")

-opiskelijoiden saamat "mahtavat" tuet. Ei normaalisti kukaan pysty elämään näin pienillä tuloilla. Mutta opiskelijat ei vissiin ole normaaleja ihmisiä
 

Aksu

Jäsen
Re: Jups, jups

Viestin lähetti White Wolf
-opiskelijoiden saamat "mahtavat" tuet. Ei normaalisti kukaan pysty elämään näin pienillä tuloilla. Mutta opiskelijat ei vissiin ole normaaleja ihmisiä

No nyt löytyi asia, joka saa suurinpiirtein vihan pintaan. Teen opiskelijajärjestössä mm. tähän asiaan liittyvää työtä ja aihe on myös sitä kautta läheinen. Minä en jaksa kuunnella joidenkin ihmisten marmatusta siitä kuinka valtio hyysää opiskelijoita. Korkean vuokratason kaupungeissa (opiskelijoiden asumislisä on asuinpaikkakunnasta riippumaton, toisin kuin asumistuen) asumislisä ei edes ota huomioon yksityisen puolen kämppiä. Eli vuokrakatto ärsyttää. Toinen on itse opintoraha. Eipä sillä paljoa juhlita. Tietyt perustarpeet ovat opiskelijoilla aivan samat kuin työssäkäyvilläkin. Puhelin, ruokaa jne. Minulla on täysimääräiset korkeakouluopiskelijan opintotuet sekä asumislisät. Sen päälle nostan n. 1300 mk opintolainaa kuukaudessa. Kun lasken vuokran, sähkön ja veden niin käteen jää n. 850 mk kuukaudessa. Tällä ostetaan ruoka, maksetaan puhelin, liikutan julkisissa liikennevälineissä jne.

Vähän aikaa sitten oli juttu pidentyneistä valmistumisajoista. Se on hyvin yksinkertaisesti perusteltavissa. Työssäkäynti on osalle pakko, kuten minulle. Muuten ei yksinkertaisesti voi tehdä mitään muuta kuin kulkea koulun ja kodin välillä ja syödä vähän. Soittelun ja liikkuminen täytyisi lopettaa jne. ÄRSYTTÄÄ!!!

Kuriositeettina täytynee mainita, että työttömänä ansaitsisin n. 2400 mk kuukaudessa enemmän eikä niistä olisi lainaa yksikään sentti. Että näin...
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kiertoliittymät

Viestin lähetti JanJ


Käyppäs ajamassa Porissa.
Pian jokainen risteys on korvattu liikenneympyrällä.
Siellä jo osataan ajaa ympyrää...

Tämä on taas ajokortittomien liikennevirkamiesten lahja
Suomen autoilevalle yleisölle.
Ovat ilmeisesti käyneet tsekkaamassa jossain nummilla,
miksi lauletaan "Lampaan takana on paimen...". Kun se
tuli selväksi ja itekkin koklattua, tarvittiin Camparipullon
ostomatkan verukkeeksi kotiin jokin juttu matkakertomukseen.

No keksitäänpä nämä kiertoliittymät!

Niitä sitten laitetaan erikoisiin paikkoihin, esim suorille, jossa
ei voi liittyä yhtään mihinkään.

Kyllä taas laitetaan autoilevan kansan hiellä tienattuja
veromarkkoja tarpeettomiin rakenneuudistuksiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös