Viestin lähetti sampio
Jaahas ja juu. Ehkä Huuhaa voisi opetella ensin ilmaisemaan itsensä selkeästi.
:rolleyes:
No joo, mutta ymmärsit kuitenkin kai "pointtini", sillä tuo tosiaankin ärsyttää minua suuresti. Muutenkin se on kumma, että, kun nuoret ovat ainakin nykyään kaikki käytännössä samanlaisia. Kun ei haluta erottautua muista, niin joko alitajuisesti tai tietoisesti puhutaan samalla lailla, keksitään typeriä nimikkeitä, kuten tuo, kun vanhemmista puhutaan "porukat" -nimikkeellä. Mikä vit.n porukat?! Miten se mihinkään vanhempiin liittyy?! Sitten on pakko päästää perjantaina ja lauantaina juopottelemaan ja tupakoimaan kavereiden kanssa ja välillä syljetään maahan sen takia, että se on muka ns. "coolia". Katotaan samoja ohjelmia, kuin kaveritkin kattoo, kuunnellaan samaa musiikkia, kuin kaveritkin.... Minua sanotaan aina välillä leikkisästi vanhaksi katsomieni ohjelmien takia, ja osittain myös kuuntelemani musiikin takia, kun kuuntelen vaikka jotakin Agentsia, enkä kuuntele vaikka sitä trendiroskaa mitä tulee joka viikko nuorten ohjelmissa, jotka ovat nekin usein turhia, vaikka Jyrkiä toisinaan katsonkin. Siitä muuten tietää, että mikä musiikki on trendikästä ja siten roskaa, kun katsoo joka viikko Jyrki Countdownin, ja kuuntelee päivittäin Kiss Fm:ää.... :) Kiss Fm:ää en ole kyllä kuunnellut enää moneen vuoteen, enkä radiosta muutenkaan kuuntele paljoa MUSIIKKIA, sillä sieltä tulee kuitenkin niitä monta kertaa päivässä toistuvia trendirenkutuksia, sillä kaikkein paras "radioasema" on tietysti se, kun kuuntelee omia levyjään.... :)
Minä en katso "Allya" yms. trendiroskaa, vaan totean, että harmi, kun Onnenpyörä loppui....
Se kumma ristiriita tässä onkin, että en ymmärrä nuoria, vaikka olen itse sellainen.... :)