Ärrä Cup 30.-31.8

  • 54 206
  • 411

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Viestin lähetti JHag
PS. Kuka keksii nimen Blues-faneille? Onko termi "bluuserit" käytössä Ilmalassa päin? Olen kuullut jonkun verran DDR:ssä tätä viljeltävän.

Ääh... koitin tuota miettiä. Bluuserit on niin kevyt ilmaus. Parempaa/pahempaakaan en kyllä keksinyt.

Jos nyt haluaisin olla oikein ilkeä, niin toteaisin että Blues-fanius on sinänsä jo niin surkuhupaisaa, ettei siihen tarvita mitään jullinarrittelua enään päälle.

Vaan mutta koska olen kerrassaan hyväntahtoinen kaveri, niin ehdotan Blues-fanien hyvänilkikuriseksi lempinimeksi puskajusseja. Espoohan on enimmäkseen pusikkoa, ja Jussihan se kaveri kai on etunimeltään, joka sitä Bluesia harrastuksekseen, ei siis elinkeinokseen, johtaa.

Nyt toki pitää todeta, ettei minulla ole pusikkoja tai Jusseja, Espoota tahi Bluesia vastaan sinänsä yhtään mitään. Etenkin pusikoista kokemukset ovat ihan miellyttävät, eivätkä edes niin kaukana. Mutta kun nyt nyt kysyit, niin puskajussit.

Puskajussit ei tietenkään aukea kovin helposti liigaa tuntemattomalle. Paska ehdotus.

Bluuserit on liian kiltti, toisaalta eihän narrit tai jullitkaan yleisniminä enää ketään loukkaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö kukaan narri/julli osaa kertoa, mistä h-vetistä toi jullit-nimitys oikein tulee? Turkulainenkin tajuaa, mistä tulee narrit-nimitys, mutta jullit...??

Meni melkein chatin puolelle, anteeksianelut siitä. Eikä liittynyt pahemmin Ärrä Cuppiinkaan. Tai no...

KÄRPÄT !!!!!!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Lapanen: Minähän olen nykyisin kovin harvasanainen. Minulle ei käytännössä ole muita ketjuja kuin The Ketju, Jokerien ja Bluesin vastaavat ja sitten nämä matsiketjut. ..:)

Niin, Sandwithista. Minä veikkaan, että sopimusta ei synny, vaan hakua tarkennetaan. Vielä on ulkomaalaiskiintiössä tilaa runsaasti narreilla.

Narrit ja jullit eivät todellakaan ole mitään erityisen loukkaavia tai pahoja nimityksiä. Julli-sana on minullekin arvoitus, mutta arvaan, että siinä viitataan HIFKiin liitettävään ns. jätkämäisyyteen? a.k.a rokkenroll, Koff, väkivalta, amerikan autot ynnä muuta kivaa. Jullihan kai tarkoittaa jollain murteella (ampukaa jos olen väärässä) samaa kuin jätkä, kaiffari etc.

(typoja perkele!)
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Jullitsee mun!

Viestin lähetti JHag
Lapanen: Minähän olen nykyisin kovin harvasanainen. Minulle ei käytännössä ole muita ketjuja kuin The Ketju, Jokerien ja Bluesin vastaavat ja sitten nämä matsiketjut. ..:)

Joo, emmä arvostellu. Vetäsin ton ihan hihasta, vaikutti hauskalta kommentilta. Nooh, jos nyt hiukka moittia pitää, niin olet kyllä joskus hieman omahyväinen, toisin kuin allekirjoittanut, nöyrä ja kuunteleva itsensäväheksyjä. Pidän katos kahta kynttilää vakan alla, varmuuden vuoksi.

Viestin lähetti JHag
Narrit ja jullit eivät todellakaan ole mitään erityisen loukkaavia tai pahoja nimityksiä. Julli-sana on minullekin arvoitus, mutta arvaan, että siinä viitataan HIFKiin liitettävään ns. jätkämäisyyteen? a.k.a rokkenroll, Koff, väkivalta, amerikan autot ynnä muuta kivaa. Jullihan kai tarkoittaa jollain murteella (ampukaa jos olen väärässä) samaa kuin jätkä, kaiffari etc.

Minä kyllä mieltäisin jullittelun svepe (svedupetteri) -tyyppiseen kategoriointiin. Ja heti tähän väliin, että ruotsalaisilla ja suomenruotsalaisilla on arvostettu paikka sydämessäni. Siis veikkaan jullittelun olevan tuollaista lievästi etnisperäistä perua.

Mike olisi ehkäpä oikea ihminen vastaamaan tähän.

Itse olen enemmänkin miettinyt 'tryffeli'-nimityksen alkuperää. Viitannee Eiran suuntaan sekin.

Viestin lähetti JHag
Niin, Sandwithista. Minä veikkaan, että sopimusta ei synny, vaan hakua tarkennetaan. Vielä on ulkomaalaiskiintiössä tilaa runsaasti narreilla.

Veikkaa pois. Jos olet oikeassa, niin olet. Suuremmat kertoimet minulla on osua oikeaan, jos siis olen ymmärtänyt tämän kertoinhomman oikein.

Terrori on iso ja sijoittuu toisinaan ihan hyvin, asenne on kohdallaan. Kiekkoonkin osuu joskus. Saattaapa jopa pysäyttää vastustajan, ainakin vaihtoonmenijän. Taklaakin ehkä vielä jonain päivänä, eikä vain husi ja sählää. Canada-maljan kannattelija-ainesta siis.

Kuten sanottu, kertoimeni on hyvä.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Perjantaista

Itse olin tyytyväinen IFK:n peliin perjantaina ja kauteen voi lähteän hyvinkin luottavaisesti. Paljon huolestuneempi olisin jos maalipaikkoja ei saataisi edes luotua, kyllä ne maalit mestoista sisään laitetaan paremmalla prossalla sitten kun tosipelit alkaa. Joo harjoituspelit kyseessä, mutta kyllä Jokerit oli vastaantulijana tässä ottelussa, vaikka ne kaksi maalia saivatkin tehtyä, niin pakka tuntui olevan melkoisen hukassa... liikettä löytyi ottelun loppupuolella hiukka enemmän, mutta silti..., mutta kuten sanottu harjoituspelit on harjoituspelejä, eikä näistä sen enempää. Tuo Dreipperi ei kyllä luottamustani herätä, mutta toivotaan että ukko skarppaa liigan alkaessa, Lehtonen taas oli tutun maaginen.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Re: Jullitsee mun!

Viestin lähetti Lapanen


Itse olen enemmänkin miettinyt 'tryffeli'-nimityksen alkuperää. Viitannee Eiran suuntaan sekin.


Ruotsalainen, svenski, svedu, svedupetteri, hurri = homo = tryffeli.
"Jullit" veikkan olevan peräisin sanasta "hurri". Jos se on se sama jätkä jolla on se kuuluisa ärrä-vika (Kurrri), joka keksi sanan "Julli"??

Mitä tulee Ärrä-Cupissa huudettuun Suomi, Suomi-huutoihin niin asia ei minua häirinnyt vaan päinvastoin. Tunnelmaa kohottaa nimenomaan tilanne, jossa kummankin fanikatsomo ns. vastaa toisen kannustushuutoihin. IFK-fanit olisi voinut vastata esim. Hjallis, Hjallis - huudoilla tai itseironisesti DDR-huudoilla.

Tunnelmaa kohotti myös tuo suuri narri, joka luisteli ympyrää ennen matsia (perjantaina). Huudot kuten Tuu pois Esa!! Oot sä Esan mummo?? olivat mielestäni tilanteessa aika hauskoja.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Re: Neutraali näkemys

Viestin lähetti Daespoo
-Hedberg ei ole muuttunut mihinkään. Laukaus aivan järjetön lepakko ja vieläpä erittäin epätarkka. Kontaktia vältellään ja hyökkääjien neutralisointi on sitä vanhaa paidanliepeessä roikkumista. Ei tule ikävä tätä miestä, ei vahingossakaan.

-Draper oli keskiverto. Pari ok torjuntaa mutta Tomppamaiseen tyyliin imemällä imi tokan maalin.

-Lehtonen aivan järkyttävän kova, ei epäilystäkään kuka on liigan ykkönen.

-Mikä vittu siinä on kun tuomarit lähtevät tälle mikkihiirilinjalle tuomioissaan? Pari aivan tarpeetonta jäähyä mitättömistä tilanteista. Voileivän toinen rangaistus aivan höpöhöpö linjaa, rupes syömään miestä taas urakalla, taas tulossa yksi ringette kausi SM-liigaa. huoh.

-HIFK fanit hurrasivat ja aplooderasivat jokaiselle taklaukselle joka osui metrin säteelle vastustajasta. Varsinkin ekassa erässä joku HIFK hyökkääjistä vetin kovan niitin mutta metrin ohi niin eikös fanikatsomo alkanut huutamaan ja juhlimaan. Naureskeltiin urakalla tätä ilmiötä, fanit näyttivät lähinnä tyhmiltä.

-Jokeri fanit. "suomi, suomi" huudot kuuluivat kolmannessa erässä (jos joku väitti katsomon huutavan "muuria" niin voin sanoa että näin ei todellakaan ollut). Sinänsä huvittavaa, varsinkin kun näin kuulin edessäni istuneen suhteellisen hintahtavan näköisen keski-ikäisen takatukan (ei siis Pena) kommentoivan suomen ja ruotsin sekoituksella jokerifaneja samalla päätään puistellen. Tuttu "ugh ugh" huuto jaksoi naurattaa, tosin hieman eri syistä kuin ilmeisesti faneilla oli tarkoitus.

-Jää oli aivan perseestä ja hallissa oli vitun kuuma. Luokatonta toimintaa muuten helvetin hyvässä turnauksessa.


Ansaitsee isäntä positiivisuudesta pisteet himaan!!Eikö muuta naristavaa löytyny? Mua nyppi olla selvinpäin!!!
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Re: Voi Yhyy...

Viestin lähetti Karde
Ääääääh kun jaksaa kyllästyttää jullifanien ainainen itkeminen kaikista asioista. Ei saa huutaa Ugh Ugh, ei saa huuta Suomi ei saa sitä ja tätä jo tota jne... Siis oikeasti onko sillä oikeastaan niin hirveästi väliä mitä katsomossa huudetaan ? Jos IFK-faneja eivät huudot ärsytä, niin mitäs kommentoitte niitä ? Se mitä katsomossa huudetaan vaikuttaa oikeasti varsin vähän pelaajien otteisiin, varsinkin harjoitusottelussa ; )

Mikä V***n JULLI, kaksi vuotta olen yrittänyt saada perusteluja kyseiselle sanalle, huudolle tai mikä nyt lienee onkaan. Täh?
Jeesatkaa nyt jo vihdoin, vai onko kysessä uusi keksitty Suomiräpäytys tyylinen sana jota hoetaan, ja joka ei tarkoita mitään?
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ärrä-cupin anti Kuvernöörin silmistä...

Huomiot sattumanvaraisessa järjestyksessä:

1. Lehtonen on päällikkö (Kari siis)
2. Tinde Laaksoharju, painakaa äijä mieleen...
3. Stadissa on todellista kiekkokulttuuria ja kunnon fani-meininkiä
4. Kimmo Kuhta tulee taas
5. Kärppä-fanit heittävät uskomattoman huonoa läppää... (epäuskoisena kuuntelin Mika Lehdolle huudeltuja kommentteja, itkiskö vai nauraisko?)
6. Simicekin polvet täysin rauniona...:D
7. Terran Sandwithin kellot soi, löysikö mies himaan TRuudun pommin jäljiltä? Vinkki, kun ylität rautatien kiskoja, katso tarkkaan tuleeko juna. Kyllä meni skoudelta jauhot suuhun, yritti vielä vetää roolin, mutta aika hissua oli...Englantiin takaisin vielä tänään?

Turnauksen parhaat annit, huikea fiilis perjantain ainoassa oikeassa ottelussa ja Tuomo Ruudun mieletön pommi. Hyvää yötä Terran, herätetään parin viikon päästä kun kausi alkaa...Vielä kun heitetään Roman Vopat kehiin, tulee Terran-paralle kova kiire vaihtopenkille. Siellä on hyvä availla porttia Markuksen kaverina.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti JHag

PS. Kuka keksii nimen Blues-faneille?

Onko niitäkin olemassa?

Apinoiden käytöksestä ei pidä mitään suuria johtopäätöksiä vetää, kiva että Hjalliksen pojatkin alkavat pitää meteliä. Luo ainakin tunnelmaa Ilmalan kirkkoon.

Lapanen: En usko, että kukaan voi olla "Voileivän" palkkaamisen kannalla, oli eilenkin niin surkeaa katseltavaa Terranin peli. Mies on puolustajan irvikuva, tosin kyllä mielelläni näkisin kaverin useamminkin narripaidassa. Ei kyllä ole pitkään aikaan missään SM-liigan joukkueessa ollut noin huonosti jääkiekkoa pelaavaa pelaajaa.

PS. Mitä se Hjallis tunkee siihen viinaan? Kauhea kankkunen iski jo toisen kerran tänä viikonloppuna.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti juhaht


Noin minäkin ajattelin kolmen vuoden ajan. Ja joskus ajatusmalli toimi myös käytännössä, mutta useimmiten ei. Niclashan ON hyvä kiekollisena, sitä en kiellä.

Ilmeisesti et ole seurannut viime kaudella IFK:ssa pelanneita Aki Tuomista ja Kari Rajalaa? Eihän sitä pakilta välttämättä valtavaa fyysisyyttä tarvita, jos pitää sen kiekon omilla. Pakille tärkeintä on mielestäni se, että osaa pelata jääkiekkoa, ei se osaako taklata. Esimerkiksi Rajala ei siihen pystynyt, siis jääkiekkoon. Hedberg on näillä näytöillä tervetullut kolmanteen pakkipariin.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Re: Ärrä-cupin anti Kuvernöörin silmistä...

Viestin lähetti Kuvernööri

4. Kimmo Kuhta tulee taas

Ei millään pahalla, mutta Kuhta oli suht. hyvä viime kauden alussakin kunnes häipyi ties minne.

Joku tokaisi perjantaina kun näki smörgarin jäällä, että nyt Hjallis on apinoinut IFK:lta lisää. Nimittäin viihde!!
 

Peku

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Chicago Blackhawks, sympatiat Bluesereille
Julli!

Viestin lähetti leivoja


Mikä V***n JULLI, kaksi vuotta olen yrittänyt saada perusteluja kyseiselle sanalle, huudolle tai mikä nyt lienee onkaan. Täh?
Jeesatkaa nyt jo vihdoin, vai onko kysessä uusi keksitty Suomiräpäytys tyylinen sana jota hoetaan, ja joka ei tarkoita mitään?

Samaa minäkin ihmettelin muutama vuosi sitten ja sain vastauksenkin... julli ei kuulemma tarkoita mitään. Sana on luultavimmin raahattu pääkaupunkiseudulle sydänsavosta ja se on asettunut asustelemaan tukevasti itähelsingin lähiöihin.
Aito stadilainen ei tietenkään ymmärrä moista sanaa
;)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Julli

Niin, murresanaksi minäkin jullia epäilin. Ollessani intissä käyttivät kyseistä termiä kainuulaiset (?) tyypit. "Siellä meitä oli neljä jullia" "Lähdettiin ryyppäämään yhden jullin luo" jne jne
 

Cimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Gold Kings
Re: Julli!

Viestin lähetti Peku

Aito stadilainen ei tietenkään ymmärrä moista sanaa
Aika paljon sanottu espoolaiselta ;)

Julli on julli vaikka voissa paistaisi. Enään pitäisi tietää mitä kyseinen sana tarkoittaa. Vai tarkoittaako ylipäätään mitään.

Tällaisen löysin ja kovasti jullilta näyttääkin. :rolleyes:

HIFK-fani eli julli
Sarjis

Jullit olkoon julleja ja narrit narreja tästäkin eteenpäin.
 
Viimeksi muokattu:

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Julli=En julle?

Onkohan tuo tullut ruotsin sanasta en julle eli kaveri, kundi miten sen nyt kääntääkin. Tutkiessani Ahvenanmaan turnauksen tietoja, törmäsin tuollaiseen sanaan. Rotsia paremmin puhuvat voivat korjata sanan merkityksen ymmärtämisessä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Julli!

Viestin lähetti Cimo

Julli on julli vaikka voissa paistaisi. Enään pitäisi tietää mitä kyseinen sana tarkoittaa. Vai tarkoittaako ylipäätään mitään.

Tällaisen löysin, mutta taitaa viitata eri asiaan.
Vaikka kovasti jullilta näyttääkin. :rolleyes:

HIFK-fani eli julli
Sarjis

Jullit olkoon julleja ja narrit narreja tästäkin eteenpäin.

Minua ei oikeen jaksa edes loukata julli-nimitys. Sehän on ihan hyvä! Jos nimi tule murteesta, luulisin IFK:n katsomossa puhuttavan sitä ihan kaikkein vähiten. Stadin slangia kyllä kuulee.

Tuo Cimon kuva on mielestäni huonosti osuva. Katselin Jokerit-Kärpät matsin ihan fanikatsomonne vierestä seuratakseni aktiivien menoa. Yllättävä paljon sielä oli ihan aikuisiakin ugh-friikkejä. Se ugh-huudon tarkoitusperä ei oikein ulkopuoliselle avaudu. Helposti näyttää siltä, että kannattajat haluavat vain sanoa jotain ja päästellä ääniä ulos ja kun ei muuta keksitä, niin huudetaan kuorossa ugh-ugh ja tuuletellaan kainaloita.

Cimon kuvaan vielä sen verran, että panin merkille, että fanikatsomossanne oli lähes samanlaisia hattuja paljonkin. IFK-katsomosta en sellaisia bongannut.

Edellinen kieli poskessa, kommentit sen mukaan ktoosh.

Laitan vielä itse aiheesta sen verran, että miniturnauksen paras pelaaja oli Kari Lehtonen. Ei vastapulikointia.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Tai sitten se tulee Saksan kielen sanasta der Julli, joka tarkoittaa..... ..... no ei mitään......

Vai onkohan se verbi. Sanokaa naiselle baaritiskillä "lähetsä jullimaan mun kanssa". Tuleeko musta silmä. Kannattaa kokeilla.

Milloin tämä julli-sana on keksitty kuvaamaan ifk-kannattajia. Minulle tämä on ihan outo sana. Nuorena asuin alueella, jossa kannatettiin vahvasti jokereita. Tätä sanaa ei silloin ainakaan käytetty ystävällismielisessä sanailussa eri leirien välillä.

Jullit ja narrit. Kas kun ei nallit ja jurrit.

edit. Lätkäasiaa, Kari Lehtonen on loistava maalivahti. Turnauksen ainoa todellinen huippupelaaja.
 

Cimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Gold Kings
Senior, vaikka kieli poskessa itse kukin kirjoittelee niin silti sain tilityksestäsi kuvan, että olisit loukkaantunut.
Sitähän en yrittänyt.

Tiedän, HIFK on Stadi.
Kuvat olivat läppiä. Sen varmasti arvasitkin.

Minulla on paljon frendejä jullilaumasta eikä jullittelu
ole mitään muuta kuin kaverillista kettuilua.
Samoin kuin narrittelu. Kummatkaan eivät ole loukkaavia ja sillä hyvä.

Onhan meillä lisäksi puudelit ja tryffelit mikäli näihin enemmän käytettyihin kyllästytään.

Ugh -huutoihin on järkeenkäypä selitys. Ei varmasti kovin järkevä, mutta looginen. Sen kertokoon joku joka sen paremmin muistaa.
Liittyy jo lajin lopettaneeseen jääkiekkoilijaan.
Itse en tuota huuda.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Joo. sivuilta www.julli.net löytyy kyllä näitä jullituotteitakin, mutta itse asian kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Julli liittyy mielestäni ruotsinkieleen ja suomenruotsalaisuuteen, mutta vaikka olen Ruotsissa asunut niin ei ole siellä koskaan vastaan tullut. Pitää laittaa kysely vielä hurrikaverilleni:)
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Cimo, nyt ei jokin täsmää - tuolla kuvan jullillahan on ilmiselvästi narrilakki päässä ...

Suomi-huutelun muistan itsekin niiltä ajoilta, kun itäisten lähiöiden ylpeys nousi takaisin SM-liigaan. Tolla huutelullahan siis toden totta yritetään väittää, että HIFK ei ole suomalainen joukkue.

Ehkä meidän leirin pitäisi samaa vedenpitävää logiikkaa noudattaen kehittää vastaavanlainen kannustushuuto omillemme, esim. STADI. (joka siis automaattisesti tarkoittaisi samalla mm. sitä, että paikallisvastustajakin on jostain muualta kotoisin...)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Cimo

Ugh -huutoihin on järkeenkäypä selitys. Ei varmasti kovin järkevä, mutta looginen. Sen kertokoon joku joka sen paremmin muistaa.
Liittyy jo lajin lopettaneeseen jääkiekkoilijaan.

Englannin liigassa -ja varsinkin sikäläisessä divarissa, jonka matseja olen nähnyt paljonkin- ughittelu on ikivanha juttu. Sitä kohdistetaan englantilaisten nahkapäiden toimesta ns. tummaihoisiin vastustajan pelaajiin. Parhaat/pahimmat (kukin pyyhkiköön oman mielensä mukaan toisen yli) ughittelijat ovat tuoneet katsomoon jopa banaaneja, joita sitten ystävällismielisesti paiskotaan kenttää kohti. Mustat katsomonosat ovat kehittäneet sitten omat versionsa vastineeksi; Crystal Palacen matsissa he ainakin huusivat "nazis" sekä "assfuckers", jolla yritettiin julkituoda sitä näkemystä, että puhtaan rotuopin kannattajat sikiävät vain keskenään.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Viestin lähetti JHag

Narrit ja jullit eivät todellakaan ole mitään erityisen loukkaavia tai pahoja nimityksiä. Julli-sana on minullekin arvoitus, mutta arvaan, että siinä viitataan HIFKiin liitettävään ns. jätkämäisyyteen? a.k.a rokkenroll, Koff, väkivalta, amerikan autot ynnä muuta kivaa. Jullihan kai tarkoittaa jollain murteella (ampukaa jos olen väärässä) samaa kuin jätkä, kaiffari etc.

Tällä Pohjanmaalla tuo jullit meinaa ust jätkiä. Tai ehkä vähän semmosia nuoria pojankloppeja. Saatetaan esim. todeta nuorille jannuille, että "Mitäs jullit tietää?".
 

Cimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Gold Kings
JHag, kyllä vain.
Silti olen kuullut version jonka mukaan narrien ughittelut eivät liity tuohon rotusortoon.

Kyse on siis jostain vanhasta HIFK-pelurista (?) joka muistutti huomattavasti apinaa. Joidenkin mielestä Marek näyttää häneltä. Josta loogisesti ugh ugh.
Tyhmää, mutta hauskaa. Ainakin minun mielestäni.

En nyt millään saa kyseistä apinan näköistä pelaajaa mieleeni joten wanhat walaiskaa. Oma kannatusurani alkoi vasta 80-luvun puolivälissä joten oletan kaverin pelanneen ennen sitä.
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Ärrä-cup

Tässäkö oli pääkaupunkiseudulle Ärrä-cupin syvin anti: "Narrit ja Jullit". En jaksanut kelata ketjua kovin kauas lopusta alkuun päin, oli yhtä ja samaa. No eipä mennyt turnaus aivan hukkaan paikallisilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös