Viestin lähetti JHag
PS. Kuka keksii nimen Blues-faneille? Onko termi "bluuserit" käytössä Ilmalassa päin? Olen kuullut jonkun verran DDR:ssä tätä viljeltävän.
Ääh... koitin tuota miettiä. Bluuserit on niin kevyt ilmaus. Parempaa/pahempaakaan en kyllä keksinyt.
Jos nyt haluaisin olla oikein ilkeä, niin toteaisin että Blues-fanius on sinänsä jo niin surkuhupaisaa, ettei siihen tarvita mitään jullinarrittelua enään päälle.
Vaan mutta koska olen kerrassaan hyväntahtoinen kaveri, niin ehdotan Blues-fanien hyvänilkikuriseksi lempinimeksi puskajusseja. Espoohan on enimmäkseen pusikkoa, ja Jussihan se kaveri kai on etunimeltään, joka sitä Bluesia harrastuksekseen, ei siis elinkeinokseen, johtaa.
Nyt toki pitää todeta, ettei minulla ole pusikkoja tai Jusseja, Espoota tahi Bluesia vastaan sinänsä yhtään mitään. Etenkin pusikoista kokemukset ovat ihan miellyttävät, eivätkä edes niin kaukana. Mutta kun nyt nyt kysyit, niin puskajussit.
Puskajussit ei tietenkään aukea kovin helposti liigaa tuntemattomalle. Paska ehdotus.
Bluuserit on liian kiltti, toisaalta eihän narrit tai jullitkaan yleisniminä enää ketään loukkaa.