Täällä Tampesterissa nykyisellään asustelevana pitää päästää pieni kiljahdus asiaan, jos vaikka asiasta päättävät palstaa lukevat. Tampereella on nytten vuoden päivät (suunnilleen kaiketi?) ollut sellanen cube katossa. Ja mun mielestä hankinta on osunut melko mainiosti kohdalleen. Kuutiossa on jokaisella neljällä sivulla yläosassa näyttö (jonka tuumamääriä keskivertokatsoja voi vain arvailla kun ei oo nää speksit hallussa...) ja kuva on kiitettävän kirkas ja laatu riittää mun mielestä jäähalliin, kun ei kuitenkaan tarkoitus ole leffateatteriksi vaihtaa (tosin huomioiden Lukon kausien pit... lyhyyden, ei sekään välttämättä olisi huono idea lisätulonlähteeksi....) Sitten kuvaosan alla on kello-osa, joka sekin lienee täytettävissä miten ja millaisella tekstillä tahtoo, tekstin väri on sellainen puna-oranssi, ei kuitenkaan sellanen tappara-oranssi vaan selkeästi enempi punainen. Peruskellotoimintojen lisäksi siinä pyörii Tampereella väliaikatilanteet muualta non-stoppina. Ja tietysti mainoksia sekä teksti- että kuvamuodossa.
Tapparalla näytöllä pyörii ennen matsia pelaajien "pelaajakortit", joissa jokainen pelaaja esitellään vuorollaan. Oivaltavinta tässä esittelyssä on kuitenkin päävalmentaja Uraman osuus: Rale on kuvassa ensin kylki kameraan, pieni fläppitaulu kädessä, kääntyy sitten ensin kasvot kameraan ja lopulta toiselle sivulle, tällöin fläpissä paljastuu vierailevan joukkueen logo, jonka koutsi repii irti ja ruttaa ja heittää sen pois. Ipan mahdollisista vastaavista ei oo kuvaa kun oon tän kauden vältellyt Ipa-Lukko matseja, ne on olleet pelkkää v-käyrän nousua aiheuttavia viime ajat... (kuten säälit asian todistivat niin oli vain fiksu valinta olla menemättä halliin)
Mutta siis kaiken tän sekavan sepustuksen tarkoituksena oli esittää että Hakametsän malli vaikuttaa hyvältä mun silmään, sellainen Äijänsuolle myös.
Tapparalla näytöllä pyörii ennen matsia pelaajien "pelaajakortit", joissa jokainen pelaaja esitellään vuorollaan. Oivaltavinta tässä esittelyssä on kuitenkin päävalmentaja Uraman osuus: Rale on kuvassa ensin kylki kameraan, pieni fläppitaulu kädessä, kääntyy sitten ensin kasvot kameraan ja lopulta toiselle sivulle, tällöin fläpissä paljastuu vierailevan joukkueen logo, jonka koutsi repii irti ja ruttaa ja heittää sen pois. Ipan mahdollisista vastaavista ei oo kuvaa kun oon tän kauden vältellyt Ipa-Lukko matseja, ne on olleet pelkkää v-käyrän nousua aiheuttavia viime ajat... (kuten säälit asian todistivat niin oli vain fiksu valinta olla menemättä halliin)
Mutta siis kaiken tän sekavan sepustuksen tarkoituksena oli esittää että Hakametsän malli vaikuttaa hyvältä mun silmään, sellainen Äijänsuolle myös.