Äijämäisintä mitä tiedät

  • 42 489
  • 210
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Muistelen, että Hynynen puhui noissa akkainlehtien haastatteluissa kuitenkin myös paskalla käymisestä, joten ehkä se vähän tasoittaa tilannetta.
No vähän. Jos puhui myös pillusta ja pontikasta sekä vittuili toimittajalle, niin olen valmis tarkistamaan päätöstäni.
 

ace

Jäsen
Mikäs olisi sen äijämäisempää kuin Jouni Hynynen, joka kiroilee, juo viinaa ja syö makkaraa. If you wanna run cool, you got to run on heavy, heavy fuel...

Vaikka tämähän on nimenomaan monen mielikuva Hynysestä, mielikuva jota hän on itsekin innoissaan vaalinut.
Hynynen laulamassa Brothers In Arms! Haluaisin todellakin kuulla ja siitä olisi junttimaisuus kaukana. Ehkä, pieni mahdollisuus on jätettävä.
 

Glove

Jäsen
Hyvä taitotaso. Muutamana esimerkkinä miekkailu, kamppailulaji, seksi, koripallo, matematiikka, säveltäminen, arkkitehtuuri, historia, anatomia, kirjoittaminen ja tanssiminen. Minkä tahansa mainitun asian oivallinen osaaminen ja tunteminen kerää minulta kunnioitusta.
Jes, olen ansainnut Puniksen kunnioituksen. Mutta missä edellä mainituista, sitä en kerro.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Hyvä taitotaso. Muutamana esimerkkinä miekkailu, kamppailulaji, seksi, koripallo, matematiikka, säveltäminen, arkkitehtuuri, historia, anatomia, kirjoittaminen ja tanssiminen. Minkä tahansa mainitun asian oivallinen osaaminen ja tunteminen kerää minulta kunnioitusta.

Kun lukee keskivertoa keskiviikko-illan Liigan otteluseurantaketjua, sieltäkin tuntuu jo löytyvän ainakin yksi asiantuntija kaikilta mainituilta aloilta.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Hyvä taitotaso. Muutamana esimerkkinä miekkailu, kamppailulaji, seksi, koripallo, matematiikka, säveltäminen, arkkitehtuuri, historia, anatomia, kirjoittaminen ja tanssiminen. Minkä tahansa mainitun asian oivallinen osaaminen ja tunteminen kerää minulta kunnioitusta.
Kahdessa ensimmäisessä ja neljännestä eteenpäin olen todella huono.
Jäljellejäävässä vaihtoehdossa olen pystynyt tyydyttämään itseni joka kerta ja muutaman kerran myös kumppanin.
Lasken siis itseni onnistujien joukkoon!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Osata ja uskaltaa itkeä, myös jonkun nähden.
Minun on vaikeaa tajuta mitä siinä itkemisessä on niin hienoa että sitä pitää ihannoida ja pitää jonain urotekona. Itse itken todella harvoin koska siitä tulee vain kamala olo. Mutta kukin tavallaan... Itse en pidä itkemisestä.
 

teppana

Jäsen
Minun on vaikeaa tajuta mitä siinä itkemisessä on niin hienoa että sitä pitää ihannoida ja pitää jonain urotekona. Itse itken todella harvoin koska siitä tulee vain kamala olo. Mutta kukin tavallaan... Itse en pidä itkemisestä.

Sama. Itse en edes osaa itkeä kuin hirveässä humalassa ja sekin on aina jotain urheilusuoritusta katsoessa tai musiikkia kuunnellessa. Kurjuutta ja tuskaa en oikeastaan ole kaksikymmentä täytettyäni osannut itkeä.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Hyvä taitotaso. Muutamana esimerkkinä miekkailu, kamppailulaji, seksi, koripallo, matematiikka, säveltäminen, arkkitehtuuri, historia, anatomia, kirjoittaminen ja tanssiminen. Minkä tahansa mainitun asian oivallinen osaaminen ja tunteminen kerää minulta kunnioitusta.

Ohoh. Osittain jopa kohdalleen.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Hienoa. Olet äijä, Domi.
En sanoisi noin, paitsi jos olit sarkastinen.
Olen pyrkinyt tekemään parhaani Luojan minulle suomilla työkaluilla.
Valitettavasti pienellä jakoavaimella ei korjata valtamerilaivaa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minun on vaikeaa tajuta mitä siinä itkemisessä on niin hienoa että sitä pitää ihannoida ja pitää jonain urotekona. Itse itken todella harvoin koska siitä tulee vain kamala olo. Mutta kukin tavallaan... Itse en pidä itkemisestä.

No ehkä (itkemisen lisäksi) kaikki tunteiden näyttäminen ja niistä puhuminen.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Uskallus itkeä pelkän itkemisen sijaan. Sitä arvostetaan. Sitä pidetään rohkeana ja rohkeutta on kunnioitettu aina.
Todella harvoin itken suruun. Mieleeni tulevat van perheeseen liittyvät kuoleman tapaukset. Ilon, taikka liikutuksen kyyneleitä joskus joutuu silmäkulmista kuivaamaan. Viimeeksi eilen silmät kostuivat, kun näin vaimoni lähes puolentoista viikon erossa olon jälkeen. Silloin muistan silmien valuneen valtoimenaan, kun Ville Koho roiskaisi omasta päädystä kiekon tyhjään Jyp reppuun kaikille SaiPan kannattajille ikimuistoisessa game 7 pelissä. Ei voi tietää miten kovin itkisi SaiPan voittaessa liigan. Varmaan kippurassa itkisin hervottomasti todella pitkään.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olin ja olen tosissani.

Lukko vastaan Ässät ei ole loppuottelupari jonka Jatkoaika tarvitsee. Sellainen on KooKoo vastaan SaiPa. Sinä, @redpecka, @heavylutaa18, @nummenkallio ja monta muuta loisitte moisesta keväästä muistettavan täällä. Olen siitä varma.

Olisi ikimuistoinen finaalipari, myönnetään. Minua harmittaisi vain se, miten paha mieli niin monille hienoille SaiPa-faneille tulisi, kun KooKoo nostaisi kannua Sumulaaksossa, mustaoranssien lippujen liehuessa. Koska kyllähän nuo vihulaisen kannattajat ovat paikoitellen tosi kivaa porukkaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Harmittaisi minuakin raumalaisten puolesta vastaavassa tilanteessa (ihme kyllä). Näissä kuvioissa toisen juhla on aina toisen harmi. Aina. Mutta kilpailu on sellaista. Olet joko voittaja tai häviäjä. Muita vaihtoehtoja ei ole.

No siis on minulla kavereita SaiPan kannattajien lisäksi Jukureiden kannattajissa. Välillä voi jutut vähän kärjistyä täällä, mutta noin henkilökohtaisella tasolla tilanne on ihan eri. Juuri olin taas jukurivyöhykkeellä dokaamassa, siellä on vanhoja kavereita joita näkee säännöllisesti, vaikka jukureita ovat. Ei näissä oikeasti kovin pahoja vihoja ole. Varsinkin kun Jukurit on niin mestiksestä, öhöhöhöhöh.

Jee, SaiPa voittais näillä jaoilla, ei pysty @nummenkallio yksinään mitään meitä vastaan.

Jos katsomossa hävitään, niin kentällä voitetaan, ja se on pääasia! Ahokkaan Jussi alistaa!
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Muutamissa hautajaisissa olen ollut, ja arkkua kantanut. En itkenyt silloin muiden nähden. Kotiin päästyä romahdin täysin, ja sikiöasennossa väänsin itkua milloin missäkin. Jos itken, teen sen yksin.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kaikella kunnioituksella kaakon joukkueita kohtaan, mutta kyllä se Satakunnan keskinäinen olisi kaikkien aikojen kuumin finaalisarja.
Nytkin kyseessä on Suomen kiinnostavin ottelupari, vaikka Lukko on ollut tosipeleissä aivan lapanen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaikella kunnioituksella kaakon joukkueita kohtaan, mutta kyllä se Satakunnan keskinäinen olisi kaikkien aikojen kuumin finaalisarja.

Kaikella kunnioituksella aina kaikkia kohtaan.

IFK-Jokerit
Tappara-Ilves
Ässät-Lukko
KooKoo-SaiPa
JYP-KalPa

Ja niin edelleen.

Se oma on kaikille kovin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
1983. 37 vuotta ja koskee vieläkin. Mäkin itken.

Elitkö ja koitko tuon? Kiinnostuksesta vain kysyn. Kyllä se kosto sieltä vielä tulee! Ja myös Laakson ratsastuskentällä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Elitkö ja koitko tuon? Kiinnostuksesta vain kysyn. Kyllä se kosto sieltä vielä tulee! Ja myös Laakson ratsastuskentällä.
Kyllä. 10v vetti oli hyvin, hyvin pettynyt tuolloin (vähättelelevä lausunto).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös