Olipa aika heikkotasoinen vuosi. Itse tuli tänä vuonna hankittua tosi vähän ihan uutuuksia..
Sonata Arctica - Silence
Kemin poppoo kuulostaa paljon valmiimmalta ku debyytillä. Ja onhan tämä monipuolisempikin levy kuin Ecliptica.
In Flames - Tokyo Showdown
"Göteborgin kurhojen" live on ollut oikeastaan soitossa elokuusta lähtien. Vaikka livelevyjä välillä haukutaankin, niin kyllä tästä huomaa miksi In Flamesia kehutaan lavaorkesteriksi. Tulisivat nyt pian Suomeen!!:D
Lullacry - Be My God
Vaikka onkin aikamoista perustavaraa, levy minun makuuni. Ja livenäkin pelaa.
Biisit:
1. Nightwish - 10th Man Down & Over the Hills and Far away
Oikeestaan voisi koko mcd:n nostaa korkealle. Tyylikästä, tyylikästä..mutta varsinkin 10th Man Down on upea. Eikä Gary Moore-koveri siitä paljon jää.
2. Sonata Arctica - The End of this Chapter
Hieman "erilaista" Sonataa. Minun suosikkini Silenceltä.
Sonata Arctica - Silence
Kemin poppoo kuulostaa paljon valmiimmalta ku debyytillä. Ja onhan tämä monipuolisempikin levy kuin Ecliptica.
In Flames - Tokyo Showdown
"Göteborgin kurhojen" live on ollut oikeastaan soitossa elokuusta lähtien. Vaikka livelevyjä välillä haukutaankin, niin kyllä tästä huomaa miksi In Flamesia kehutaan lavaorkesteriksi. Tulisivat nyt pian Suomeen!!:D
Lullacry - Be My God
Vaikka onkin aikamoista perustavaraa, levy minun makuuni. Ja livenäkin pelaa.
Biisit:
1. Nightwish - 10th Man Down & Over the Hills and Far away
Oikeestaan voisi koko mcd:n nostaa korkealle. Tyylikästä, tyylikästä..mutta varsinkin 10th Man Down on upea. Eikä Gary Moore-koveri siitä paljon jää.
2. Sonata Arctica - The End of this Chapter
Hieman "erilaista" Sonataa. Minun suosikkini Silenceltä.