Äänestys: Mistä ne kauniit tytöt tulevat?

  • 10 764
  • 75

Mistä löytyy kauneimmat naiset?

  • Suomesta

    Ääniä: 125 24,6%
  • Ruotsista

    Ääniä: 132 25,9%
  • Italiasta

    Ääniä: 26 5,1%
  • Venäjältä

    Ääniä: 35 6,9%
  • Itä-Aasiasta (japanittaret etc.)

    Ääniä: 24 4,7%
  • Kaakkois-Aasiasta (thait sun muut)

    Ääniä: 10 2,0%
  • Latinalaisesta Amerikasta

    Ääniä: 83 16,3%
  • Keski-Euroopasta (esim. tšekittäret)

    Ääniä: 47 9,2%
  • Afrikasta

    Ääniä: 2 0,4%
  • Joku muu, mikä? (britittäriä ei saa äänestää)

    Ääniä: 25 4,9%

  • Äänestäjiä
    509

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
Ted Raikas kirjoitti:
Kauneus on mitä on, jokaisen silmissä, en ota siihen nyt kantaa mitä kukakin pitää kauniina. Sitä vain mietin, että vaikka itä-eurooppalaiset, baltit ja ruotsalaiset pukeutuisivat suomalaisia naisia paremmin ja seksikkäämmin, niin ovatko he oikeasti sen seksikkäämpiä?

. . .

En tiedä minkälaisista naisista jatkoaikalaiset yleisesti ottaen pitää, helposti tulee usein ajateltua että kevytkenkäisistä sellaisista... ...Sitä, onko nämä muissa maissa asuvat suomalaisia paremmin pyntätyt seksipommit sellaisia, en osaa sanoa. Joku muu kenties osaa.

Kauneus todellakin on katsojan silmässä, enkä ainakaan pidä omaa mielipidettäni ainoana oikeana. Makunsa kullakin ja hyvä niin.

Se, että riippuuko seksikkyys ja kauneus ulkonäön lisäksi myös luonteesta on määrittelykysymys. Monen mielestä varmasti on ja totta kai esim. parisuhteessa kumppanin ulkonäkö on vain osa kokonaisuutta. Itse otin kantaa vain ulkonäköön, sisäinen kauneus tai avoimuus ja ennakkoluulottomuus ovat asia erikseen. Sama pätee kevytkenkäisyyteen.

Pähkinänkuoressa voisi tiivistää, että silmänruokaa on minun mielestäni selvästi enemmän Suomen rajojen ulko- kuin sisäpuolella. Ja silmänruoka ei tässä tarkoita tyyliin pelkkää minihameiden määrää vaan ulkonäön kokonaisuutta - ruumiinrakennetta, pukeutumista, ryhtiä, hiuksia jne.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä epäilen kaikkien tulevan pillusta. En ole tosin tarkastanut jokaista tapausta.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ääni menee (valitettavasti) Ruotsiin. Useita vuosia siellä asuneena voin vakuuttaa, että keväisin alkava tyttöjen/naisten suht estoton meno pihoilla ja rannoilla saa jäykemmän härmäläisen hmmm... vieläkin jäykemmäksi.
 

Rocco

Jäsen
Sanotaan että Suomessa ja Ruotsissa ei ole niinkään paljoa eroa. Suurin ero itse naisissa on siinä että Ruotsissa naiset uhraavat enemmän aikaa ulkonäköönsä. Kyllä suomalaiset ovat tasavertaisissa asemissa, mutta kotimaisille naisille täytyy antaa plussaa siitä että he uskaltavat olla luonnollisempia, eikä heti oteta kamalaa skitsokohtausta jos tukka ei ole hyvin tms.

Virossa aika tavalla sama juttu. Virolaiset naiset satsaavat ulkonäköön enemmän kuin suomalaiset, mutta ovat hieman enemmän itäblokilaisen näköisiä. Herkullisia naisia löytyy joka maasta.

Itse vastaan Kanada. Naiset ymmärtää jääkiekkoa, juovat olutta ja ovat sosiaalisia kuten jenkit, mutta eivät yhtä typeriä bimboja kuin suurin osa niistä. Eikä lihavia kanukkityttöjä löydy kovinkaan montaa. Kanadalaiset ovat hyvin samanlaisia kuin suomalaiset. Kokonaisuutena yhtä paljon kauneutta ei löydy, mutta kun löytyy niin sitä sitten todellakin on!!!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Eräs maa joka listalta puuttuu täysin on Epsanja.

Kävin viime kuussa pyörimässä Pohjois-Epsanjassa ja kyllä siellä kuitenkin aikamoista penelopea löytyy.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse uskoisin että se suomalaisten naisten ulkonäön haukkuminen johtuu myös ainakin pieneksi osaksi siitä, että eniten suomalaiset miehet ovat nähneet suomalaisia naisia. Ruotsissa usein käydään Tukholmassa tai ehkäpä Malmössä, jossa naiset ovat trendikkäitä ja huoliteltuja. Sama juttu Virossa. Suurin osa on käynyt vain Tallinnassa, mutta esim. itse olen kierrellyt Viroa enemmänkin, eikä siellä nyt huomiota herättävän kauniimpaa porukkaa asu. Samanlaisia pirttihirmun juntturoita siellä on, samanlaista säkkivartaloa ja säkkipukeutumista. Kyllä minun mielestäni esimerkiksi Helsingissä näkee suurimmalta osin hyvin huoliteltua, trendikästä ja kaunista porukkaa, niin naisissakin kuin miehissäkin.

Tämän isänmaallisuuden loppuun sanon että nimenomaan Tukholman naiset ovat kyllä kauneimpia. Olen jopa seukannut yhden kanssa.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
girlzilla kirjoitti:
Itse uskoisin että se suomalaisten naisten ulkonäön haukkuminen johtuu myös ainakin pieneksi osaksi siitä, että eniten suomalaiset miehet ovat nähneet suomalaisia naisia.

Niinhän se usein on, että nurmikko on vihreämpää aidan toisella puolella. Kaikista kauneimmat naisetkin on aina jossakin muualla, kuin omassa maassa - kysyttiin minkämaalaiselta tahansa.

Toisaalta, tuo tämän hetken äänestystilanne osoittaa jotain muuta...
 

flatfoot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kirkkonummen Salamat
Äänestin Latinalaisen Amerikan kaunottaria. Ketään en osaa nyt juuri
nimetä esimerkiksi, mutta joku selkäranka/vatsanpohjatuntuma väittää
tämän olevan mun mielipiteeni asiasta.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Useimmat Brasilialaiset, Ruåttalaiset ja muut enemmän tai vähemmän eksoottisten maitten naiset ovat monet erittäin kauniita, mutta siitä huolimatta täytyy sanoa, että Suomesta ne löytyy.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Vaikka itsellani onkin oikein viehattava kanukki-vaimo, niin vastaan silti Latinalainen-Amerikka. Noudaudobaudid!
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Vois sanoa näin, että kaikkialta muualta kuin Suomesta. Parhaat caset kohdattu Ruotsista, Virosta, Venäjältä ja Unkarista. Muutama makupala ollut jenkeistä, neekereitä. Latinalaisen-Amerikan (Brasilia, Columbia) eukot kolahtais beboineen ja exoticallaan ehkä eniten.

Oma yksilöhän on juurikin ruotsalaista verta omaava blondi.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Mansesta

Tampereelta, sehän on kauniiden naisten keskus ja sieltähän on Heikki ja Kaijakin.
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Nostetaas ylöspäin....

Eli... Näin naisena sanoisin, että kyl Suomesta kauniita naisia löytyy. Ihan ittellään kateeksi käy. Sellaisia luonnon kauniita. Kyllähän te tiedätte (=

Mutta rahalla saa ja hevosella pääsee... Esim. Jenkeistä näytetään pelkästään ne kauniit. Ei näytetä niitä n. 120-150 kg mammoja, nuoria ja vanhoja. Rupes nimittäin kyrsimään tuo Suomi vastaan Viro -asettelu. Voisin väittää, että Virosta löytyy enemmän sitä lehtien parjaamaa tuulipuku-mammaa liikakiloineen kuin Suomesta. Tosin en kyllä nyt ole laskeskellut mitään keskiarvolukuja molempien maiden väestöpohjan perusteella tms.

Mutta, väittäisin että Suomalaiset naiset ovat kauneimpia maailmassa.

Ja miehet komeimpia.
 

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
Suomi, Ruotsi, Japani, Aasia, Yhdysvallat....PAH. Brazil dominates them all. Siis noita suklaasilmäisiä seksipommeja ei voita kukaan. (Tosin Madeleine tulee aika hyvänä perässä). Siis oikeasti miten kukaan voi vastustaa sellaista palloperseistä tummatukkaa, joka osaa saa sut tippumaan jo polvilleen ensi näkemältä. Ei voi mitään, Brasiliasta ne kaikkein hoteimmat tapaukset tulee. Muut voi koittaa,mutta kukaan ei voittaa.
 

Mokoma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Detroit Redwings, ManU.
Kuumimmat mimmit löytyy kyllä Ruotsista. Kunnon hamoset ja kaikki.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Venäjältä. Myös Suomessa on rutkasti kauniita naisia. Ruotsalaisten ongelmana on se, että kaikki ovat silmääni sitä samaa camillaa. Jenkkien ongelmana on, että vaikka kuva olisi kaunis, niin kun suu aukeaa, sieltä kuuluu "Haa-aiii!" tai jopa "Hellouuu thaigöö". Vastenmielistä. Lattarit ovat kauniita, mutta keskimäärin liian lyhyitä makuuni.

Jokerikorttina nostettakoon esille Afrikan sarven alue, mustien ja arabien pitkäkaulaiset hyväryhtiset risteytykset: ns. Saaban kuningatar -efekti.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Ruotsalaisista jäänyt sellainen kuva, että ovat kaikki toistensa kopioita, sellaisia eloveena-paketin kyljestä repäistyjä. Nuo blondit ei jostain syystä niin paljoa säväytä, ei kyllä mitään hajua miksi ei. Tai eipä sillä hiusten värillä niinkään väliä ole, mutta ruskeat silmät ovat naisella vaan jotenkin niin pirun kauniit ja suurimmalla osalla blondeista on siniset tms.

Kotimaan lisäksi Tsekistä ja Virosta ne parhaat yksilöt löytyvät.
 

zelios

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Bayern München
Eiköhän kaunottaria ja ei niin kauniita löydy joka paikasta. Ruotsi on aika vahvoilla Tukholmaa lukuunottamatta, siellä liian moni nainen pukeutuu samalla tavalla ja meikkaa ihan liikaa..Mutta ääni rakkaan naapurimaamme kaunottarille silti.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tänään, oltuani kokopäivän eräällä itäisellä raja-asemalla keuhkoamassa, olen tullut siihen tulokseen, että Venäläisnaiset on todella kauniita tapauksia..tosin niitä käveleviä meikki/hajustepommejakin riitti.

Joten vaihdan kantaani Ruotsista Venäjään.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Äitin pimpasta.

No kyllä niitä tulee joka puolelta, Niin Suomesta kuin Ruotsista.

Mutta kyllä se kotimainen on paras.
 

scholl

Jäsen
Latinal. Amerikka ja Espanja, mutta suuren väestömäärän takia toki myös USA:ssa on hyviäkin. Ruotsissakin ehkä jokunen. Sen sijaan 93 hyvännäköistä ei Suomessa ole löydettävissä, vaikka kaikki suomalaiset laitettaisiin riviin seisomaan. Se on ihan silkka mahdottomuus. Tai sitten kaikki ne 93 äänestäjää ovat nähneet jonkun yhden saman otuksen, mutta valitettavasti se yleistaso pitäisi arvostella, eikä yksittäistä tapausta.

Suomi on naisrintamalla sellaista välttävä miinus tasoa, jos ulkonäköä arvostellaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös