Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 135 817
  • 122 215

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
No väitätkö nyt vakavissasi, että Liverpool tai Tottenham on esittänyt hyvää peliä?

Älä nyt viitsi sössottää.
Ihan viihdyttävää peliä ainakin itse katson. Maaleja jos kaipaa niin vähissä on. Suosikkiaan jos kaipaa ja ei pelaa niin oi voi. Muuten en ymmärrä mikä pelistä eri heikon tekisi.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
No väitätkö nyt vakavissasi, että Liverpool tai Tottenham on esittänyt hyvää peliä?

Älä nyt viitsi sössottää.

Hyvinhän tuo Pooli on pelannut, tehnyt maalin ja päästänyt nolla ja on kymmenen minuutin päästä kannusta. Fiksua peliä kertakaikkiaan. Miksi sen pitäisi esittää jotain seksifutista kun tällä pelillä tulee satavarmasti kannu? Hyvää peliä, kyllä, näyttävää, ei välttämättä.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Ei kai kukaan sitä väitä, mutta se että sinä toistat kerta toisensa jälkeen samaa on aika turhauttavaa. Vaihda ihmeessä kanavaa ffs.

Yhyy - yritä nyt kuitenkin selvityä.

Pelin tasosta nyt on aika moni muukin todennut tässä seurannan aikana - mutta näin ne asiat koetaan.

Nyt on toki tullut tilanteita Spursille ja Becker on puolestaan pitänyt Poolia pystyssä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ihan viihdyttävää peliä ainakin itse katson. Maaleja jos kaipaa niin vähissä on. Suosikkiaan jos kaipaa ja ei pelaa niin oi voi. Muuten en ymmärrä mikä pelistä eri heikon tekisi.
Näin Pool-fanina tää ei ole ollut erityisen kaunista katseltavaa. Mutta en anna tällaisessa pelissä kauneuspisteitä. Kannu ilmaan ja olen täysin tyytyväinen.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Pyydän anteeksi tässä vaiheessa Pool-faneilta kun olen ollut niin negatiivinen, Pool vain kun on ollut surkea tänään ja odotin enemmän. Silti YNWA!
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
ORIGI!!!
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Ihan viihdyttävää peliä ainakin itse katson. Maaleja jos kaipaa niin vähissä on. Suosikkiaan jos kaipaa ja ei pelaa niin oi voi. Muuten en ymmärrä mikä pelistä eri heikon tekisi.

No pariin edelliseen peliin verrattuna tämä ei toki samaa tasoa ole tarjonnut - toki nuo kaksi edellistä peliä ovatkin olleet melkoisia otteluita itsessään.

Pool 2-0 ja siinä se on.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Spurs ei voita ikinä mitään.

Ai saatanan perkeles, pooli maalaa just lisää, voi vid
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Origi ja niin paljon ratkaisevia maaleja tällä kaudella, wow!
 

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Divock voisi tuoda pytyn Helsinkiin näytille, torijuhlat serkun kanssa.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Kyllähän tässä parempi joukkue voiton tulee viemään ja ansaitusti.

Kloppin puolesta pitää kyllä olla vilpittömästi onnellinen - hieno mies ja kova valmentaja kaikin puolin. Poolilta myös kova kausi PL:ssä ja kyllähän he tämän kannun ansaitsevat.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tää on ollut aika huikea kevät meikäläiselle. Tätä punaista joukkuetta olen kannattanut melkein 50 vuotta. Kevin Keeganista ja Ray Clemencestä se lähti. Eikä lähde pois.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Näin Pool fanina odotin miehekkäämpää voittoa. Silti olen näkemääni tyytyväinen. Tapahtumia ollut vaikkei nyt 4-1 näytä päättyvänkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös