Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 166 861
  • 122 540

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kun on täysin neutraali, niin olisi ollut hauska lukea mitä media olisi keksinyt Kloppista.

Ihan hyvä tietenkin näin, että kirous poistui, varmasti raskasta, vaikka kuinka heittäisi vitsiä julkisuudessa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Onnittelut Jatkoajan Liverpool-faneille tästä. Itse en ihan Liverpool-faniksi itseäni kutsu, vaikka Valioliigassa sitä kannustankin.
 

tooMi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JP#13, MG#64, Real Madrid
Ajattelin itsekseni että tänne en kirjoita, mutta kirjoitan silti. Jos sä härri keini oot yhen dribblin päästä avoimesta maalipaikasta nii vittuako syöksyt sinne kentälle.

Parempi on kyllä ollut pool ei siinä mitään, vaikkei sekään vakuuta mua.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Origi on kyllä uskomaton, niin paljon ratkaisevia maaleja vaihdosta.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Pablito, sorry muuten siitä aikaisemmasta, olin vain niin hermostunut.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Myönnän suoraan, että jos Pool olis hävinnyt, ja nimenomaan Tottenhamille, en olisi toipunut vitutuksesta varmaan vuoteen.

Muoks: en siis inhoa enkä vihaa Spursia, mutta kun Pool oli tässä niin selkeä suosikki.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Olipas surkea finaali. Ratkesi samantien puolihuolimattomaan käsipalloon jonka jälkeen Pool heitti vain purkupalloa ja Spurs ei saanut mitään aikaan. Uskallus puuttui.
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Onnea Pool faneille. Onneksi Origi teki vielä 2-0. Jos ottelun lopputulos olisi ollut vain 1-0 tuon alun pilkkumaalin jälkeen, olisi finaalista jäänyt laimea maku suuhun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös