Nyt just hymyilyttää!

  • 2 059 304
  • 10 267

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kolmena keväänä putkeen puolivälierissä ennakkosuosikki* lauluun. Ei meidän näiltä sijoituksilta kuuluisi lähteä playoffeihin, mutta on se silti mukavampi jatkaa kevättä kun lähteä lomille.

*Väite perustuu runkosarjaan, ja saattaa sisältää pieniä jäämiä harhaanjohtavasta asetelmasta.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Huhu!

Missäköhän vaiheessa pitää lopettaa lätkän seuraamista sydärin pelossa...

Mä oikeesti mietin samaa! Toi jännitys on ihan kauheaa poffeissa. Onneks runkosarjassa on oppinut sen, että vaan kitisee täällä ja hallilla, ja tappiot ei maailmaa lopulta kaada. Poffeissa voittaminen mahtavaa, mutta tappio tuntuu musertavalta. Järkee vai ei? :) :(
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Perkele, on niin hienoja viestejä että oon tykännyt varmaan ?? Määrästä en tiedä, mutta hymyilyttää silti. Ja hymyilyttää kyllä muutenkin!!!

Kiitos, IFK!!!!!
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miettikääpä kun olis ollu game7 ja tällänen loppu.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Ihanaa tunteiden vuoristorataa oli taas koko ilta tarjolla. Sydänkohtaus oli pariinkin kertaa lähellä mutta onneks ilman tahdistimia selvittiin. Ihanaa aikaa tää kevät !
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Miettikääpä kun olis ollu game7 ja tällänen loppu.

No olihan tämä vähän kuin game seven, jos olisi tänään Pelsuille kääntynyt niin ei olisi oma usko riittänyt, että Lahesta oltaisiin vielä haettu voitto kaikkien näiden vaiheiden jälkeen. Onneksi ei kääntynyt ja stadin kiekkokevät saa jatkua.
 

Kreisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turbulenssissa
Ai että on mukavaa mennä maanantaina töihin! Pomo on innokas pussinokkien kannattaja, voi olla että välttelee mua pari päivää. Ja näätä kaverit varmaan alkaa ottaa asemia jo heti viikon alussa.. KEVÄT!!!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt ne helvetin Kärpät nurin ja hymylle ei heti tule loppua.

Jääskä-Salminen-duon ratkaisumaali hymyilyttää kanssa, aivan upea kuvio ja viimeistely.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hymyilyttää kyllä, että ei se nuhis taaskaan ollut kevvään miess :)
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Ai että on mukavaa mennä maanantaina töihin! Pomo on innokas pussinokkien kannattaja, voi olla että välttelee mua pari päivää. Ja näätä kaverit varmaan alkaa ottaa asemia jo heti viikon alussa.. KEVÄT!!!
Sama homma tosin sillä erotuksella, että kaikki muut on Pussinokkien kannattajia paitsi pomo, joka on HIFK:n kannattaja myös. Lahessa olen siis töissä, joten siltäkii kantilta kyllä maistuu :)
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Hymyilyttää kyllä, että ei se nuhis taaskaan ollut kevvään miess :)

Mut hienosti syötteli ylivoimalla viivamiehelle x200. No joo, ei viitsi potkia ruumista, kun tietää todellakin miltä tuntuu kun kausi ohi.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Hymyilyttää kyllä, että ei se nuhis taaskaan ollut kevvään miess :)
Tuosta voisi kyllä olla eri mieltä. Pelasi kevään pestinsä yli piste per peli tahdilla ja 1+4:llä oli joukkueensa tehokkain playoffseissakin. Olihan JMA:lla hyvät mestat olla em. lisäksi messias, jos olisi niitannut niistä avopaikoistaan sisään ottelusarjassa. Onneksi ei ollut luokkaa ‘aivan pitelemätön’.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olipahan upea voitto! Olen ihan helvetinmoinen luuseri ja myönnän sen: En oikeasti uskaltanut katsoa vaan lähdin hinkkaamaan Oittaan latuja. Radiosta kuulin tasoituksen, voittomaalin, valetasoituksen ja voiton. Huusin yksinäni.

Lisätään vielä, että aamulla sulatin pakastimesta nakit ja tein niistä kastikkeen. Sen verran pessimisti olen.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mut hienosti syötteli ylivoimalla viivamiehelle x200. No joo, ei viitsi potkia ruumista, kun tietää todellakin miltä tuntuu kun kausi ohi.

Tuosta kaartelusta ja virnuilusta mulla vieläkin huonot muistot, Thorellin 1-0 maalista saa kiittää tätä kevvään miestä, ilmeisesti yksi maali on riittänyt hänestä tekemään tuommoisen.

Tuosta voisi kyllä olla eri mieltä. Pelasi kevään pestinsä yli piste per peli tahdilla ja 1+4:llä oli joukkueensa tehokkain playoffseissakin. Olihan JMA:lla hyvät mestat olla em. lisäksi messias, jos olisi niitannut niistä avopaikoistaan sisään ottelusarjassa. Onneksi ei ollut luokkaa ‘aivan pitelemätön’.

Murskajaisissa pääsi pisteiden makuun ja maali syntyi onnenkantamoisella, tiukoissa peleissä ei paljoon näkynyt.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ai että on mukavaa mennä maanantaina töihin! Pomo on innokas pussinokkien kannattaja, voi olla että välttelee mua pari päivää. Ja näätä kaverit varmaan alkaa ottaa asemia jo heti viikon alussa.. KEVÄT!!!

Olen ruotsalaisten kanssa hommissa ja ei ne meidän kotoista liigaa seuraa, niin ei tarvitse sanoa mitään. Voi vain hymyillä.

Vai pitäisikö tässä maanantaina jotain ruotsiksi kertoa. IFK tackar.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymyilyttää HIFKn jatkoonmeno sekä ajoittainen oma ja etenkin Jatkiksen negatiivien angsti ja pessimismi joukkuetta kohtaan. Mutta faneille tämä tunteella eläminen suotakoon! Kyllähän tuolla viikon parin takaa on aika hurjaa tekstiä joiltain, kun mm. on toivottu, että Pelicans pudottaa tämän ”paskasakin” jatkosta, Salmelainen on tuhonnut HIFKn pari seuraavaakin kautta palkkaamalla Pikkaraisen jnejne. Kyllä sitä jotenkin alkaa ymmärtää myös HIFKn toimistoa siitä, että tätä kylmän analyyttistä ja asiantuntevaa porukkaa ei ihan aina haluta ja jakseta ottaa tosissaan.

Nyt voi sanoa, että perustaso on saavutettu, eli vuodesta toiseen mitalipeleissä. Siihen sitten muutama napsu oikeaan suuntaan rekrytoinnissa ja etenkin onnistumisia perusrungon omavaraisuuden ja laadun parantamisessa, niin mestaruus osuu vääjäämättä kohdalle.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Tuosta kaartelusta ja virnuilusta mulla vieläkin huonot muistot, Thorellin 1-0 maalista saa kiittää tätä kevvään miestä, ilmeisesti yksi maali on riittänyt hänestä tekemään tuommoisen.



Murskajaisissa pääsi pisteiden makuun ja maali syntyi onnenkantamoisella, tiukoissa peleissä ei paljoon näkynyt.

Väärin tehdyt pisteet, ok... nyt kun ekat parit on pelattu uunista ulos, niin JMA:ta enemmän pisteitä teki kokonaista 4 pelaajaa, joista kolme hävinneiden porukoista. En nyt menisi siis väittämään esim. Ruotsalaista, Ilomäkeä ja vaikkapa Kakkoa ja Janne Kerästä kevätflopeiksi.

Itse olin JMA:n suurimpia kriitikoita täällä floppikeväänään eli ei hän ole mikään suosikkipelaajani. Tänä keväänä runkosarjaesiintymiset mukaanlukien mies suoritti ihan eri tasolla kuin silloin enkä pysty vetelemään näiden kausien esitystensä välille yhtäläisyysmerkkejä noin ronskisti. Mutta tosiaan, hyvä ettei sentään nyt ollut liian tehokas HIFK:ta vastaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
@WPK en vain jaksa, anna minun nyt hymyillä kun kevvään mies lähtee lommailee ja IFK jatkaa pellailluu :)
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Hymyilyttää HIFKn jatkoonmeno sekä ajoittainen oma ja etenkin Jatkiksen negatiivien angsti ja pessimismi joukkuetta kohtaan. Mutta faneille tämä tunteella eläminen suotakoon! Kyllähän tuolla viikon parin takaa on aika hurjaa tekstiä joiltain, kun mm. on toivottu, että Pelicans pudottaa tämän ”paskasakin” jatkosta, Salmelainen on tuhonnut HIFKn pari seuraavaakin kautta palkkaamalla Pikkaraisen jnejne. Kyllä sitä jotenkin alkaa ymmärtää myös HIFKn toimistoa siitä, että tätä kylmän analyyttistä ja asiantuntevaa porukkaa ei ihan aina haluta ja jakseta ottaa tosissaan.

Mitään tästä suorituksesta pois ottamatta, niin ei se kuitenkaan poista sitä, että kausi on ollut isossa kuvassa melkoista kärsimysnäytelmää. Ei IFK:n pitäisi lähteä koskaan Pelicansia vastaan pudotuspeleihin altavastajaana. Toki mitättömät odotukset huomioiden paikka neljän sakissa tuntuu erityisen hyvältä.

Joo, on tullut varmaan heitettyä tunnekuohun vallassa asiatontakin kritiikkiä, sitä en kiistä, mutta niinhän se joukkueen kannattaminen monesti on hetkessä ja tunteella elämistä, kuten totesitkin. Tunteella elämistä on myös yhtälailla voiton hetkellä kaiken aiemman aiheellisenkin kritiikin vähättely ja nostelu "mitäs minä sanoin" -hengessä (enkä siis nyt väitä, että juuri sinä näin tekisit).

Olen helvetin tyytyväinen, että Pikkarainen on osin todistanut epäilykseni vääräksi vaikka edelleen - paikka neljän parhaan joukossa pitäisi olla kärkibudjetilla operoivalle seuralle kaudesta toiseen itsestäänselvyys eikä mikään erityinen henkseleiden paukuttelun paikka, josta eteenpäin kaikki olisi ikäänkuin vain plussaa.

Mutta ei muuta kuin eteenpäin ja toivottavasti joukkue onnistuu laittamaan Kärpät ahtaalle!
 
Viimeksi muokattu:

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Puolivälierien kuudennet pelit himassa on aika mukavia; jo kolmas kevät putkeen sarja poikki juuri oikeassa paikassa.

Eilinen tappio ei hirveästi harmittanut, kun olin jo viime viikolla järjestänyt tämän viikonlopun game 6;sen ympärille.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Viime viikolla hymyilytti, ja nyt aurinko paistaa entistä lämpöisempänä. Mahlan kuohuminen
on hieman tasaantunut. Vaikuttaa että se kerää voimaa lopulliseen purkautumiseen. Hieman
suorastaan pelottaa millaisella voimalla tärähtää. Mutta kaikki otetaan vastaan.

On muuten oikeasti todella hyvä olla elossa juuri tänään.

Tärähti mahlat liikkeelle sellaisella forssilla että piti käydä Nordiksen vessassa hieman kuivailemassa ennen poistumista upeaan, pimeään kevät-iltaan.

Täytyy kuivatella syndejä muutama päivä ennen pohjoista.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joukkue taisteli ja meni ansaitusti jatkoon. Ennen sarjan alkua useat ns. jääkiekkoasiantuntijat löysivät HIFK:n pelaamisesta lähinnä heikkouksia ja vastustajan tekemisen ympärille pyrittiin tarkoitushakuisesti luomaan vahvan tunnepitoista ilmiötä. Mutta kuten aina jääkiekossa, tekeminen kaukalossa ratkaisee ja HIFK keskittyi koko sarjan omaan asiaansa ja tekemiseensä. Nyt siitä saatiiin palkinnoksi välieräpaikka, josta joukkue ja koko organisaatio voi olla ylpeä. Jos joukkue ei tästä pumppaa voimaa ja itseluottamusta, niin ei mistään.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vaikka tämäkin kausi ollut kovin turbulenttinen niin tärkeimmällä hetkellä IFK taas kaivoi itsestään sen parhaan esiin. Hienoa. 4 kausi putkeen 4. parhaan joukossa, joten historian huomioon ottaen ei tämä ihan tavallista herkkua ole. Toki mestaruudet vaan lasketaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös