La 12.5.2018 Otteluseuranta (9. kisapäivä)

  • 102 284
  • 1 172
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Hyvä erä! Ihan eri ilme Suomelta kuin Tanskaa vastaan. Käänsin kakkoselle erätauolla ja se Tamille vittuileva homo on siellä pinkissä fledassa. Hoppsan, yhtä lahoa sakkia studiossa kuin mitä Saara Aalto itse on. Hyvä, että lätkä jatkuu kohta!
Ootko kuullut sen lätkäjätkä-biisin?
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Oliks toi Kanadan veskari se kirjanpitäjä tai vastaava josta lehdissä aiemmin keväällä kirjotettiin?
 

scholl

Jäsen
Mä mietin että kumpaa katsois. Euroviisuja vai jäkistä mutta päädyn euroviisuihin

Myönsitkö homoutesi?

Faijalta viesti siitä Tamille vittuilijasta: "tollainen saa varmaan turpiin kun se kävelee tuolla jossain." Tami saa kyllä nyt pisteet, kun ihmiset näkevät millainen hippiäinen vittuilemassa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä mietin että kumpaa katsois. Euroviisuja vai jäkistä mutta päädyn euroviisuihin
No huh huh. Täällä on molemmat ruudut vierekkäin. Voi katsella molempia.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Hyvä erä! Ihan eri ilme Suomelta kuin Tanskaa vastaan. Käänsin kakkoselle erätauolla ja se Tamille vittuileva homo on siellä pinkissä fledassa. Hoppsan, yhtä lahoa sakkia studiossa kuin mitä Saara Aalto itse on. Hyvä, että lätkä jatkuu kohta!

Eiköhän tämmönen homofobia-läppä pitäis jättää nyt menneille vuosille?
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Ei saa kiusat
Myönsitkö homoutesi?

Faijalta viesti siitä Tamille vittuilijasta: "tollainen saa varmaan turpiin kun se kävelee tuolla jossain." Tami saa kyllä nyt pisteet, kun ihmiset näkevät millainen hippiäinen vittuilemassa.


100 % hetero oon.

Ja spacemanille että totta :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös