Imurointi on isälle sydämen asia, muuta se ei mulle ole ostanutkaan enää näin aikuisiällä :D kamera/tietokonejuttuja tosin olen saanut kun hän on omiaan päivittänyt.Tosi Imureilla on kaikilla Dyson! Sun faija on skenessä... "Peukku"
Miksi Kanadalla oli tuollainen pubimaalivahti maalissa?
Hiljainen tämä ketju, kaikki katsomassa ilmeisesti jossain baarissa kännissä.
Heh, no niinpä. Brian Leetch voisin ite veikata jos pelais vielä.. Reksa as wellStevens tai joku muu välttävästi luisteleva väkivaltarikollinen.
Jos näin ajatellaan, niin mikäs Säteri sitten on?Jos McElhinney oli pubimaalivahti, niin Kuemper on varmaan sitten tet-harjoittelijamaalivahti.
Jos näin ajatellaan, niin mikäs Säteri sitten on?
Ai pitää olla esim. Buren luistelu, ettei luistelu olisi heikkous? Luettelepa aluksi vaikkapa 200 parempaa luistelijaa.
No naisiako nuo McElhinney ja Kuemper ovat? Vai "ihan poikia Säteriin verrattuna"?Oisko ihan vaan miesmaalivahti kuten @Salama15 tuossa ylempänä totesi.
Ja @Roger Moore lienee oluella erään hienon daamin kanssa.Kaikki odottavat Euroviisuja...
Painovoimalaki tekee tehtäväänsäRoikkuuko Inkan tissit?
Oon kyllä tykänny näistä cmoren studioista yms oheisesta!
Ensimmäisen erän jälkeen näyttää entistä selvemmältä, että Säteri lyö hokkarit naulaan näiden kisojen jälkeen.
Hyvä erä! Ihan eri ilme Suomelta kuin Tanskaa vastaan. Käänsin kakkoselle erätauolla ja se Tamille vittuileva homo on siellä pinkissä fledassa. Hoppsan, yhtä lahoa sakkia studiossa kuin mitä Saara Aalto itse on. Hyvä, että lätkä jatkuu kohta!
Tuomas Enbuske vai?Käänsin kakkoselle erätauolla ja se Tamille vittuileva homo on siellä pinkissä fledassa.
OJ on kyllä tyylikäs kaveri. Sopiva sekoitus Floridan eleganssia ja savolaista intonaatiota.Kiitos edelleen OJ Vancouverin mitaleista, kiitos!