La 12.5.2018 Otteluseuranta (9. kisapäivä)

  • 102 673
  • 1 172
Tila
Viestiketju on suljettu.

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
McBackUp’n avustuksella mentiin, ns. tekomaalit on ny 2-0 Suomelle. Positiivisena Säteri myös, ihan näyttää miesmaalivahdilta tuolla! Ja on se vaan pakko ihailla tuota McDavidia, huikea jannu...
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tosi Imureilla on kaikilla Dyson! Sun faija on skenessä... "Peukku"
Imurointi on isälle sydämen asia, muuta se ei mulle ole ostanutkaan enää näin aikuisiällä :D kamera/tietokonejuttuja tosin olen saanut kun hän on omiaan päivittänyt.

Jahas. Hiljaisuus kerrostalossa alkoi. Enää ei voi imuroida, ties vaikka olisi auttanut Saaraakin.
 

scholl

Jäsen
Hyvä erä! Ihan eri ilme Suomelta kuin Tanskaa vastaan. Käänsin kakkoselle erätauolla ja se Tamille vittuileva homo on siellä pinkissä fledassa. Hoppsan, yhtä lahoa sakkia studiossa kuin mitä Saara Aalto itse on. Hyvä, että lätkä jatkuu kohta!
 

Barney

Jäsen
Ensimmäisen erän jälkeen näyttää entistä selvemmältä, että Säteri lyö hokkarit naulaan näiden kisojen jälkeen.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kiitos edelleen OJ Vancouverin mitaleista, kiitos!
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Hyvä erä! Ihan eri ilme Suomelta kuin Tanskaa vastaan. Käänsin kakkoselle erätauolla ja se Tamille vittuileva homo on siellä pinkissä fledassa. Hoppsan, yhtä lahoa sakkia studiossa kuin mitä Saara Aalto itse on. Hyvä, että lätkä jatkuu kohta!


Mä mietin että kumpaa katsois. Euroviisuja vai jäkistä mutta päädyn euroviisuihin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös