World Cup 2016

  • 407 763
  • 1 650
Tila
Viestiketju on suljettu.
Jotenkin tulee tästä World Cupista - ihan muuten nimeä myöten - mieleen joku lisensoimaton jääkiekkopeli 8-bittisellä Nintendolla:"Mä otan tota ton Team North American, ja Ville ottaa sit ton Team Europen".

Ei muuta kun di-di di-di di di-di di.
 
Ei, kun mainos.

En tiedä katsoitko tuota linkkaamaasi pätkää mutta siinä oli seitsemän mainosta. 7≠1.

Sitä edelleen ihmettelen, että miksei tuossa minun linkkaamassani mainoksessa ole lainkaan huomioitu Euroopan ja P-Amerikan joukkueiden faneja. Vaikuttaa suoranaiselta vittuilulta noiden joukkueiden innokkaita kannattajia kohtaan, kun kuusi muuta tiimiä on otettu mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Muovin tuoksu on hyvin vahvasti läsnä tässä turnauksessa. Se ei kuitenkaan ole yhtä kuin uuden karhean Honda CR-V:n tuoksu. Tämä on notskille kärähtäneiden Crocsien lemu kaikessa juntteudessaan. Silloin kun johonkin arvokisoihin valmistauduttaisiin niin tässä vaiheessa alkaisi jo kiinnostamaan. Nyt ei muista edes milloin tuo läpsyttely läpsytellään.
 
Niin ja mitä sitten? Silti siellä oli lyhyellä matikalla laskettuna vain puolet joukkueista edustettuina eli melkoinen lapsus.

Minusta on täysin luonnollista, että P-Amerikan markkinoille suunnatussa mainonnassa keskitytään mainostamaan P-Amerikan joukkueita. Sitä en sen sijaan ymmärrä, miksi kanadalaisille näytetään ennemmin Tuukka Raskia ja jotain Tshekki-fania hehkuttamassa omien maidensa kiekkohistoriaa. Paljon loogisempaa olisi ollut laittaa Connor McDavid ja joku P-Amerikka-fani kertaamaan Pohjois-Amerikan kiekkojoukkueen saavutuksia. Connorhan on sentään omia poikia.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Kun tuolla muissa ketjuissa (vapaalla puolella) lietsotaan jo lähes varmana asiana, että Ukrainan kriisi kärjistyy olympialaisten jälkeen, niin onkohan NHL ja NHLPA jo varautunu tällaisen skenaarion varalle? Meinaa jos kävisi jotain sellaista, joka aiheuttaisi suurta painetta sulkea venäläiset kansainvälisestä urheilusta, niin onko siellä jo varasuunnitelmat tehtynä? Voisiko Kanadasta esim. pikapikaa hälyttää kokoon Quebecin joukkueen tai pohjois-amerikkalaisten "kakkos" joukkueen. Eli siis kokoelma joukkueen, johon kerättäisiin ne kanadalaiset ja jenkit, jotka jäivät maajoukkueistaan ja U23 joukkueesta ulos. Tai olisiko Euroopasta mahdollista kerätä toinen kokoelmajoukkue? Vai pelattaisiinko toinen lohko kolmen joukkueen kisailuna? Vai onko kisat jo niin lähellä, että tapahtui sitten mitä tahansa, myös venäläiset nähdään World Cupissa?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tämä on kysytty täällä varmaan sen satamiljoonaa kertaa jo, mutta jos joku vielä viitsisi vastata että miten televisiointi harjoituspelien ja sitten itse kisojen osalta? Tuleeko vapailta vai pitääkö hommata jotain maksullisia kanavia?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tämä on kysytty täällä varmaan sen satamiljoonaa kertaa jo, mutta jos joku vielä viitsisi vastata että miten televisiointi harjoituspelien ja sitten itse kisojen osalta? Tuleeko vapailta vai pitääkö hommata jotain maksullisia kanavia?

Nopealla googletuksella löytyi että nelonen näyttää Suomen harjoitus -ja alkulohkopelit suorina. Välierät ja finaalit sitten jälkilähetyksinä. Viasat näyttää kaiken suorana koko roskasta.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Nopealla googletuksella löytyi että nelonen näyttää Suomen harjoitus -ja alkulohkopelit suorina. Välierät ja finaalit sitten jälkilähetyksinä. Viasat näyttää kaiken suorana koko roskasta.
Ok, kiitos tästä.
 

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
Tuntuu aivan käsittämättömältä, että omat frendit ovat sitämieltä, että 40€ on liian kova hinta lipuista piippuhyllylle 8.9 pelattavaan Suomi-Ruotsi harjoitusotteluun jaffa Arenassa. Sain napattua noita halpoja lippuja silloin ku ne tulivat myyntiin (muut liput 79-239 euroa). Silti saan takaisin vain kitinää hinnasta. Itse olisin ollut valmis maksamaan tuosta pelistä moninkertaisesti enemmänkin tarpeen vaatiessa. Olenko minä idiootti vai kaverini?
 
Tuntuu aivan käsittämättömältä, että omat frendit ovat sitämieltä, että 40€ on liian kova hinta lipuista piippuhyllylle 8.9 pelattavaan Suomi-Ruotsi harjoitusotteluun jaffa Arenassa. Sain napattua noita halpoja lippuja silloin ku ne tulivat myyntiin (muut liput 79-239 euroa). Silti saan takaisin vain kitinää hinnasta. Itse olisin ollut valmis maksamaan tuosta pelistä moninkertaisesti enemmänkin tarpeen vaatiessa. Olenko minä idiootti vai kaverini?
Olet idiootti? Tai sitten massipäällikkö? Ehkä itse olisin voinut maksaa max. 40e mutta en missään nimessä enempää. Kyse kuitenkin harjoitusmatsista ja sinne pitäisi upottaa päivän-kahden palkka?(79-239e)
Ja itsellä tietysti se että matkustus ym. tulee vielä lipun hinnan päälle.

Mutta toki, tiedän paljon huonompiakin rahareikiä.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Jos katsoo Stubhubin kautta myytäviä lippuja ihan viralliseen Suomi-Ruotsi world cupin otteluun Torontoon niin nähdään että Air Canada Centeriin pääsee piippuhyllylle 22 dollarilla. Eli n. 20 euroa. Kyseessä on kuitenkin tosi matsi, ei mikään höntsä.
http://www.stubhub.com/world-cup-of...=true&qtyq=false&sType=BLENDED&sort=price+asc

Itsellä Torontoon liput toistaiseksi Suomi-Ruotsi, Suomi-Venäjä ja Final Game 2:een. Nuo Suomen pelit kustansi n. 40 USD/lippu ja finaalista pulitin n. 275 USD/lippu.

Ei ole kauheen kovissa hinnoissa tosiaan (ainakaan vielä) liput. Varmaan tulee napattua muihinkin peleihin lippuja vielä.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Aivan älyttömiä hintoja jostain sekajoukkueiden harjoitusturnauksesta. Itse aion protestiksi jättää kisat seuraamatta. Jääkiekon puolustukseksi on sanottava se, ettei joka kisoihin vaadita uusia halleja jne.

Nythän meneillään olevien olympialaisten takia moni on taas menettänyt kotinsa. Toisaalta aika hauskaa istua kotosohvalla mukavasti ja nauttia miekkailusta... Rahan voima on mieletön...
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Aivan älyttömiä hintoja jostain sekajoukkueiden harjoitusturnauksesta. Itse aion protestiksi jättää kisat seuraamatta. Jääkiekon puolustukseksi on sanottava se, ettei joka kisoihin vaadita uusia halleja jne.

Nythän meneillään olevien olympialaisten takia moni on taas menettänyt kotinsa. Toisaalta aika hauskaa istua kotosohvalla mukavasti ja nauttia miekkailusta... Rahan voima on mieletön...

Hinnat nyt ovat aina mielipidekysymyksiä. Itse en näe mitään ongelmaa maksaa edellämainitut summat ja reissata "Känädään" kattomaan kun maailman eliitti höntsää jäällä. Siinä sivussa voi tehdä paljon muutakin.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Tuntuu aivan käsittämättömältä, että omat frendit ovat sitämieltä, että 40€ on liian kova hinta lipuista piippuhyllylle 8.9 pelattavaan Suomi-Ruotsi harjoitusotteluun jaffa Arenassa. Sain napattua noita halpoja lippuja silloin ku ne tulivat myyntiin (muut liput 79-239 euroa). Silti saan takaisin vain kitinää hinnasta. Itse olisin ollut valmis maksamaan tuosta pelistä moninkertaisesti enemmänkin tarpeen vaatiessa. Olenko minä idiootti vai kaverini?

Mielestäni ihan ok hinta. harvemmin sitä näkee koto-Suomessa mitään best-of-matseja. Jengi on aika daijua, jos ei tajua näiden matsien ainutlaatuisuutta.
 
Jos katsoo Stubhubin kautta myytäviä lippuja ihan viralliseen Suomi-Ruotsi world cupin otteluun Torontoon niin nähdään että Air Canada Centeriin pääsee piippuhyllylle 22 dollarilla. Eli n. 20 euroa. Kyseessä on kuitenkin tosi matsi, ei mikään höntsä.
http://www.stubhub.com/world-cup-of...=true&qtyq=false&sType=BLENDED&sort=price+asc

Nuo halvimmat liput maksavat 28 dollaria. Minusta on jokseenkin ymmärrettävää, että Suomi-Ruotsi kiinnostaa Hesassa enemmän kuin Torontossa. Siellä Torontossa on myös yli 5 000 paikkaa enemmän kuin Jaffalassa. Luultavasti Suomen ja Ruotsin kohtaamisessa tullaan näkemään noillakin hinnoilla Torontossa paljon tyhjiä paikkoja. Toki voidaanhan niitä nähdä Hesassakin.
 

manager78

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS, Suomen maajoukkueet
Tänään tuli sitten tilattua lippuja world cupiin 4 otteluun kun ticket masterilla alkoi lippujen yksittäismyynti.

Ottelut:
Venäjä-Ruotsi
Suomi- Pohjois Amerikka
Suomi-Ruotsi
Suomi-Venäjä

Näihin neljään peliin meni rahaa yhteensä euroissa noin 250e. Sisältäen kaikki verot ym.

Suomen peli Ruotsia ja venäjää vastaan olemme alakatsomon keskellä rivillä 20. Suomi pohjoisamerikka
ottelun olemme yläkatsomon keskellä rivillä 2. Venäjä - Ruotsi ottelun katsomme piippuhyllyltä. Pidän
kyllä tuota yhteishintaa edullisena edelleen kun vertaa sitä jaffalassa pelattavaan harkkamatsiin.
Harkitsimme myös kanada-usa matsia mutta katsomme sen sitten jossain sporttibaarissa Torontossa.
 
Pidän
kyllä tuota yhteishintaa edullisena edelleen kun vertaa sitä jaffalassa pelattavaan harkkamatsiin.

Lippujen edullisuutta voidaan miettiä uudestaan sitten, kun nähdään, onko Suomi-Ruotsi-matsin katsomossa enemmän tyhjää Hesassa vai Torontossa. Minä veikkaan, että Torontossa on autiompaa. Jos näin käy, ei voi ainakaan väittää, että täällä olisi lippujen hinnoittelussa onnistuttu huonommin.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tänään tuli sitten tilattua lippuja world cupiin 4 otteluun kun ticket masterilla alkoi lippujen yksittäismyynti.

Ottelut:
Venäjä-Ruotsi
Suomi- Pohjois Amerikka
Suomi-Ruotsi
Suomi-Venäjä

Näihin neljään peliin meni rahaa yhteensä euroissa noin 250e. Sisältäen kaikki verot ym.
Itse maksoin muutama vuosi sitten muutamaa kymppiä vajaan tuon verran yhdestä MM-pelistä Kazakstania vastaan. Heh.

No rahaa se toisaalta vaan oli. Nauti matkasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös