Nyt vituttaa!

  • 3 006 726
  • 11 368
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisikohan tää nyt tässä. Vuodesta '72 on tullut elettyä mukana Jokereiden ylä- ja alamäissä. Tämänkaltaista välinpitämätöntä ja kuritonta läpsyttelyä en muista ikinä nähneeni. Häpeällinen lopetus jokeri-saagalle. KHL-jengin nimen voisi ihan hyvin vaihtaa vaikka kokosuomenpelleiksi. Kiitos ja näkemiin.
 

superpakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NY Rangers, Patriots, Barca
Mä en tunnista yhtäkään arvoa mitä tämän hetkinen joukkue edustaa. Häpeän ja voin pahoin.

Kaikkien aikojen hetkellä kaikkien aikojen logonraiskaus. Mä olen täysin sanaton tämän oksetuksen äärellä.

Todella surullinen olo!. Yhdyn täysin näihin lainauksiin yllä. Melkein 30 vuotta olen tämän joukkueen tukena ollut ja nyt en tunnista mitään niistä arvoista omakseni, jota nykyinen joukkue edustaa.

Vaikea on ensi kauteen lähteä tämän paskan jälkeen!

PS: Pyydän omalta osaltani anteeksi Jokerien halventavaa käytöstä muita seuroja kohtaan. Se näkyy täysin päämäärättömänä pelaamisena, haluttomuutena ja ennenkaikkea vastustajan kunnioittamisen puuttumisena
 
Viimeksi muokattu:

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minua ei haittaa yhtään jos yhtäkään tämän kauden organisaatiossa toimineista henkilöistä ei ensi kauden alussa organisaatiossa ole. Yhtään pelaajaa ei tule ikävä (Teuvoa ehkä tulisi, mutta kundi on päättänyt kusta logon päälle Chigagonkiilto silmissä) ja valmennuksen osalta olen mukana jos aletaan pykäämään lynkkausporukkaa kasaan.

Surkeinta on että nykyJokereilla ei ole mitään tekemistä urheilun kanssa. Tämän kauden tahra on niin iso ja syvällä että sen pesemiseen tarvitaan KHL mestaruus.
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Mä en tunnista yhtäkään arvoa mitä tämän hetkinen joukkue edustaa. Häpeän ja voin pahoin.

Täsmälleen samoin!

Miten helvetissä tämä on mahdollista? Miten Valtonen ja Kurri voivat katsoa edes Kuhdan peiliin, perkele?

Haistakaa pitkä vittu niin pelaajat kuin Jokerien johto. Tämä perseily käy kalliiksi. Ketään ei kiinnosta mikään muu kuin päättyisi tämä kausi niin pääsee koko joukkueesta eroon. Ensi kausi ei kiinnosta enää kuin promillea. Niin hyvin olette perseilleet. Nyt vittu riitti. Kun teitä ei kiinnosta - Valtonen, Hjallis ja Kurri mukaan lukien - niin ei kiinnosta kyllä minuakaan.

Hävetkää, mutta ette edes sitä osaa.
 

Sape28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lähes 30v. Jokereita seuranneena olis toivonu "hieman" erilaisen lopun tälle tarinalle. Ei voi muuta sanoa, kuin vitunmoinen kiitos purjehtijalle. Ensin pelastit seuran, ja lopuksi upotit sen. Voitko nyt painua vittuun, kiitos.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
En tiedä, mikä tuo sinipaitainen kuriton apinalauma edes oli kentällä tänään. Ei se ainakaan Jokerit ollut. Ainakaan se Jokerit, johon minä aikoinaan rakastuin.

Petetty olo. Onneksi paskan lappominen niskaan päättyy huomenna. Toivottavasti Kerho raiskaa Jokerit täydellisesti, tuo roskasakki on sen ansainnut.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tähän on pakko sanoa, että esimerkiksi Ruudun nimi nousee taas esiin. Väittäkää vastaan, jos ilkeätte, mutta eihän se nyt voi olla vaikuttamatta joukkuehenkeen ja yleiseen taisteluilmeeseen, jos joukkueen yksi johtavista persoonista näyttää jatkuvasti seuraavaa esimerkkiä:

a) Ei taistella loppuun asti, vaan keskitytään mieluummin hakemaan vastustajalle jäähyä tai isoa rangaistusta filmaamalla. Näiden johtavien pelaajien pitäisi syödä kiekkoja, eikä oksentaa niitä.

b) Ei keskitytä omaan tekemiseen, vaan vastustajan tai tuomareiden provosointiin.

c) Hankitaan tyhmiä jäähyjä, joiden jälkeen "kujeillaan" jäähykameralle.
Tämä oli täyttä paskaa T: sen vastustajan kannattaja. Ruutu nimen omaan tänään pelasi joukkueelleen, sen vähän mitä sai pelata. Hoiti oman hommansa ja yhtään ylilöyntiä ei nähty. Mielestäni on käsittämätöntä tulla toisen joukkueen ketjuun huutelemaan tälläistä, silloin kun siihen ei ole mitään syytä! Ruutu on jokaisen vastustajan inhokki ja jokaisen omiensa rakastama, niin rajoilla kuin vetääkin, niin sika possu joukkoon hän ei kuulu, eikä kuulu Väänänenkään. "Sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua", mutta Ruutullakin on selvästi raja tässä. Hän on joukkuepelaaja henkeen ja vereen, mutta hän on myös hieno jääkiekkoilija ja hänen tekemisiin ei nämä oikeat aivopierut selvästi kuulu. Joo filmaa jne. mutta ei hän myöskään oikeasti mene tuolla suutuspäissään ketään hakkaamaan teloakseen.

Anteeksi tämä huuteluni vieraisiin pöytiin. Toivon hartaasti että huomenna siellä pelaa kaksi jääkiekkojoukkuetta Hämeenlinnassa. Voittaa kuka vaan, jääkiekkoon ei kuulu toisten tarkoituksellinen vahingoittaminen, satuttaa saa ja pitää, niiden sääntöjen puitteissa, tänään Väänänen näytti esimerkkiä miten ajetaan puhtaasti ja kovaa. Minä kannatan tuota tapaa toimia AINA! Ihan sama vaikka se osuisi kannustamani joukkueen pelaajaan. Tuota Tomekin? touhua en, se on suorastaan oksettavaa jääkiekon, hienon lajin, morkkaamista.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Hävettää, vituttaa ja oksettaa. Tämäniltainen ottelu oli kyllä varsin tyhjentävä yhteenveto tämän kauden Jokereista. Kukaan ei pelannut joukkueelle, ei faneille, eikä edes itselleen. Kukaan ei pelannut.

Mun on tässä vaiheessa sanottava, ettei kiinnosta paskan vertaa seurata huomista ottelua. Toivon ja uskon vain että HPK sen voittaa.

Tämä ei ole se Jokerit jota on tullut kohta 20 vuotta seurattua.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Kaikista masentavinta tässä on se että ei edes enää vituta. Täysi välinpitämättömyys on oikea sana kuvamaan tunteita. Vuodesta toiseen samaa paskaa. Tämän vuotinen kärsimys ollut sanoinkuvaamatonta. Pettymyksestä toiseen ja siihen on jo turtunut. Kaikki täällä tietävät että kausi tulee päättymään huomenna. Kaikesta huolimatta aion antaa Khl-projektille mahdollisuuden. Ainakin on osaava valmentaja silloin puikoissa. Tosin jos siellä jotain vitun Näkyviä ja Pöystejä on niin ei vittu kiinnosta.
 

Hockey91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muutoksia?

Mielenkiintoista tietoa tippuu Areenalta jossa kaveri on töissä. Kurri, Vuorinen ja Harkimo palaverissa, joukkue päästetty hallilta pois. Rotenbergia ei ainakaan näy. Villi veikkaus: huomenna penkin päässä Hannu Virta ja Jari Kurri.

Toivoisin näin nimittäin joukkue ei pelaa Tomekille eikä ole Tomekin hallinnassa. Tappara pelin jälkeen sanoi että kurittomuus kitketään pois ja seuraavaan peliin yli 80 jäähyminuuttia.
 

Heino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit -2013
Helppo yhtyä muiden kirjoittajien fiiliksiin. Itse seurannut 90-luvun alusta tätä seuraa ja tämä touhu on tullut itselläni ensimmäisen kerran siihen pisteeseen, että ei enään edes vituta, vaan helpottaa kun kausi lähenee päätöstään. Hieno antikliimaksi tosiaan koko liigataipaleelle. Sanattomaksi vetää.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos KHL jokerit ei kiinnosta, voitte vaihtaa naapurin puolelle. Voin taata seuraavat edut, jotta olo olisi yhtä kodikas jatkossakin

a) pitkät lomat
b) ikuinen vitutus
c) perseilevä seurajohto
d) jokereita paskempi scouttaus
e) POFFeissa sulaminen

tervetuloa mukaan!
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Faktahan on että keskinkertaisesta joukkueesta voidaan puhua aika monen viime vuoden osalta.

Ja tämä on nykyhetki on juuri "keskinkertaisen" joukkueen suorittamista!
 
K

kiwipilot

Helppo yhtyä muiden kirjoittajien fiiliksiin. Itse seurannut 90-luvun alusta tätä seuraa ja tämä touhu on tullut itselläni ensimmäisen kerran siihen pisteeseen, että ei enään edes vituta, vaan helpottaa kun kausi lähenee päätöstään. Hieno antikliimaksi tosiaan koko liigataipaleelle. Sanattomaksi vetää.

Sama. Eniten vituttaa ettei oikeastaan enää vituta. Joskus vanhaan hyvään aikaan touhuun samastui täysillä ja joku normi torstain tappio IFK-lle vituttu kolme päivää ja pudotuspeleissä tippuminen oli lähes maailmanloppu. Yksi matsi jäljellä suomalaisen seurajoukkueen kannattamista. Kiitti vitusti Jokerit.
 

Freakish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Jos KHL jokerit ei kiinnosta, voitte vaihtaa naapurin puolelle. Voin taata seuraavat edut, jotta olo olisi yhtä kodikas jatkossakin

a) pitkät lomat
b) ikuinen vitutus
c) perseilevä seurajohto
d) jokereita paskempi scouttaus
e) POFFeissa sulaminen

tervetuloa mukaan!

Hehheh :D Hienoa, että naapuristakin löytyy itseironiaa. Propsit tästä, ja itsellä on ollut jo pitkään selvää, että vaikken Liigaa tule juuri seuraamaan ensi kaudella niin sympatiat menee Nordikselle.

Oli aivan järkyttävää kuraa tämänpäiväinen.. Toinen matsi putkeen, kun en vain kyennyt katsomaan loppuun asti. Yritin ja epäonnistuin. Pitäiskö kokeilla ilman valmentajaa huominen?
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Jos KHL jokerit ei kiinnosta, voitte vaihtaa naapurin puolelle. Voin taata seuraavat edut, jotta olo olisi yhtä kodikas jatkossakin

a) pitkät lomat
b) ikuinen vitutus
c) perseilevä seurajohto
d) jokereita paskempi scouttaus
e) POFFeissa sulaminen

tervetuloa mukaan!

En ole sen jälkeen Nordiksella käynyt lätkää katsomassa, kun Jokerit muuttivat pois. Tuskin yläkatsomoissa rööki sauhuaa vanhaan malliin? ;)
Itse meinaan KHL:ää seurata, mutta ehkä ensi kaudella olisi aika käydä katsastamassa onko naapuri saanut mitään aikaiseksi sitten Jokereiden lähdön ;)
 

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
Minua ei haitta yhtään jos yhtäkään tämän kauden organisaatiossa toimineista henkilöistä ei ensi kauden alussa organisaatiossa ole. Yhtään pelaajaa ei tule ikävä (Teuvoa ehkä tulisi, mutta kundi on päättänyt kusta logon päälle Chigagonkiilto silmissä) ja valmennuksen osalta olen mukana jos aletaan pykäämään lynkkausporukkaa kasaan.

Surkeinta on että nykyJokereilla ei ole mitään tekemistä urheilun kanssa. Tämän kauden tahra on niin iso ja syvällä että sen pesemiseen tarvitaan KHL mestaruus.

Mitä siellä pelissä oikeen on taphtunut, kun nyt muutomasta kommentissa on Teuvo lynkattu? Näin itse koko matsin paitsi yhden minuutin, ja ottelun jälkeen pidin Teuvoa ainoana pelaajana joka pelasi tasollaan. En ymmärrä voisiko joku avata tätä?
 

SilkySmooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Arsenal FC
Mitä siellä pelissä oikeen on taphtunut, kun nyt muutomasta kommentissa on Teuvo lynkattu? Näin itse koko matsin paitsi yhden minuutin, ja ottelun jälkeen pidin Teuvoa ainoana pelaajana joka pelasi tasollaan. En ymmärrä voisiko joku avata tätä?
Oletko tosissaan noin sokea Teräväisen suhteen? Oli sitten kuinka lupaava pelaaja tahansa, niin kukaan ei ole arvostelun yläpuolella. Jatkuvia harhasyöttöjä ja löysäilyä. Avasinko tarpeeksi?
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Mä en tunnista yhtäkään arvoa mitä tämän hetkinen joukkue edustaa. Häpeän ja voin pahoin.

Sama myös täällä. Olo katsomossa oli lähinnä hämmentynyt. En ymmärrä mitä tekemistä tuolla esityksellä on Jokereiden ja jääkiekon kanssa. Enkä ymmärrä miten jäällä olleiden pelaajien paidoissa luki sellaisia nimiä kuin Rita, Väänänen, Teräväinen, Lahti jne jne...

Mitä ihmettä tänään tapahtui ja miksi?

2000-luvun amatöörimäinen räpeltäminen kulminoitui tänään totaaliseen faneille hanurin näyttämiseen. Kiitos että maksoitte playoff-kausarinne. Kiitos että elätte tunteella seuran väreille ja logolle. Pitäiskö meidän maksaa siitä että kallispalkkaiset jätkät pitävät mukavaan aikaan höntsäjäävuoron?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eniten vituttaa ettei oikeastaan enää vituta.
Mulla oli tuo olo kolmisen viikkoa sitten. Viitaluoman ja Sallisen siirtojen jälkeen mulle oli ihan sama, mitä loppukaudesta tulisi tapahtumaan. Ajattelin, että tapahtui mitä hyvänsä, mikään ei enää laukaise vitutusreaktiota. Runkosarjan vikalla kierroksella olisi kyllä oikeasti vituttanut, jos Ilves olisi voittanut Lukon. Piti siis sanomani, että ymmärrän hyvin, mitä tarkoitat.
 

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
Oletko tosissaan noin sokea Teräväisen suhteen? Oli sitten kuinka lupaava pelaaja tahansa, niin kukaan ei ole arvostelun yläpuolella. Jatkuvia harhasyöttöjä ja löysäilyä. Avasinko tarpeeksi?

Aivan, eihän tuo ole mitään uutta Teuvon kohdalla. Ajattelin lähinna asenne puolta ku tuntui poika kuitenkin yrittävän aivan !00% lasissa. En minä ainakaan pysty noin voimakkaita sanoja käyttämään kenestäkään, joka selvästi yrittää.

Minusta koko joukkue yritti kaikki mitä lähtee. peli vaan on sekasin niin ei tule mitään.

Edit-Ei tarvitse ihmetellä Miksi HPK on voittojen tiellä, pelaa tuo jengi niin hyvää peliä. Vituttaa tämä itkeminen Jokereiden paskuudesta, kun tämän päivän esitys oli hyvin ptikälle kiinni siitä että HPK oli vaan niin hyvä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mitä helvettiä Jokerit?

Tämä joukkue näyttää ja pelaa kuin naapurin hölmöilijät, oikein kunnon tutinaa ja tötinää kuin naapurissa parhaimmillaan tai pahimmillaan (ihan riippuen siitä mitä halusi nähdä) ja pelaamisessa näyttää olevan aivan yhtä paljon järkeäkin. Jäähyjä otetaan joka pelissä miljardi minuuttia ja ollaan jatkuvasti alivoimalla, sen lisäksi käytöskympeillä istuu joka pelissä useampi jätkä. Tämä joukkue on kuin huono painos naapurin edarijengistä, hölmöilyä oikein isolla kädellä. No kun tätä kädetöntä koheltajalaumaa kasattiin niin sanoin että nämä hankinnat on lähinnä jäähyherkkiä koheltajia ja siltä tuo nippu todella näyttää. Tähänkö sitä tosiaan on tultu? Kyllä meinataan jättää liiga todella hienosti ja ikimuistoisesti.

Missä taito? Missä yritys, asenne ja ammattiylpeys? Missä on aito Jokerisydän?
 

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
Miten muuten oli mahdollista että Kousa oli yksin puolustamassa kahden HPK maalin aikna? missä hitossa se Eronen oli?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös