Peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 739 518
  • 12 310

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Olenko mä ainoa, kenen silmään näyttää, että hyökkäysalueella peliä on yksinkertaistettu ihan tosi paljon? Kiekko viivaan, hyökkääjät maalille ja veto viivasta toistuvasti ensimmäisen vastustajan ohi.

Et ja varmaan kun ei sitten saatu laukauksia kohti maalia, vei tällä kertaa Ässät sen tilaston kuten myös kiekonhallinnan. Taisi olla eka kerta tällä kaudella kun IFK ottaa noissa tilastoissa turpaan ainakin erätasolla.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Kyllä tuolla on nyt flowt ja kaikki muut helvetin kaukana. Mua häiritsee tuo perusuorittamisen heikkotaso. Syöttöjen vastaanotot ihan helvetin kömpelöä suorittamista ja eikä liike myöskään vakuuta.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Syötöt ja ajoitukset ovat aivan perseellään. Ykkösketjullakin on vaikeuksia saada mitään järjellistä aikaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Tuohan näyttää Raimon ’mother nature’ kiekolta… onko flow kiekko siis samaa paskaa eri nimellä?
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Siis aivan uskomatonta sontaa, tossa ei paljon tehdä asioita oikein. Joukkue ei ole valmentajan otteessa.

IFK:n paras pakki on Motin.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
On todella vaikeeta ja ihan jokaisella lähtee avaussyötöt jalkoihin tai kolme metriä ohi.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei päästä enää edes kunnolla vetopaikoille. Syötöt myöhässä ja jalkoihin. Nyt on heikkoa peliä, tällä tasolla kun sohitaan, niin taitaa jäädä pisteet Poriin. Jospa siellä herättäisi taas työpäivään jossakin vaiheessa.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Kyllä tää nyt hieman näyttää heikolta. Yksi ottelu meni reisille ja muutettiin ideologiaa. Tää vaistolätkä on jo kokeiltu ja sopii ihan yhtä hyvin kuin edellisellä kerralla.

Onko IFK saanu yhtään syöttöä niin lapaan ettei viisikon liike pysähtynyt? Tai voittanut edes ainuttakaan kaksinkamppailua? Ei tuo kyllä näytä valmentajansa joukkueelta.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Näin paskaa HIFK:ta ei muutamaan kauteen oo nähtykkään. Syötöt on aivan kauheita ja laukaukset ulkojää tasoa.
Pahinta tässä on että tuolla ei näy minkäänlaista taistelua. Kulmiin mennään jarru päällä ja liu'ulla edetään kiekkoa tökkien.
 

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
RELEASEBULI, RIP HIFK Hockey
Ässien 2-1 maali roikkuu ilmassa. Vittu tuo meidän pelaaminen on paskaa.
Olin tätä samaa just tulossa kirjottamaan. Pelissä ei taas onnistu yhtään mikään. Vedot (ne harvat) paukkuu kohti logoa, syötöt 3 metriä ohi ja idea aivan kateissa. Ainoa plussa on pari ihan nättiä taklausta...
 

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ei voi kuin ihmetellä. Miten tekeminen voi huonontua peli peliltä? Mä olin CHL pelien jälkeen ihan luottavaisella mielellä. Nyt tuntuu, ettei kukaan enää osaa jääkiekko-nimistä peliä. Puhuuko pelaajat yhtään toisilleen, että mitä niinku yritetään tehdä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Onneksi Hirvonen ja Kotkansalo siirtyivät huomattavasti kovempaan jengiin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Peltonen lainannut Ramilta äitiluontokiekon? IFKlla ei ole mitään pelitapaa tai sitten se pelitapa on se, ettei kukaan tiedä mitä pitäisi tehdä. Apuja ei ole kiekollisella ollenkaan.

Joo tämä näyttää siltä, ettei kukaan oikeen tiedä miten pitäs mennä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
En ole kyllä aikoihin nähnyt näin heikkotasoista lätkämatsia.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Vaikee uskoa että Palola on ikinä tehnyt viittä maalia enempää kaudessa.
Harvinainen pelaaja siinä mielessä,että on kultapotta niin olisin silti valmis luopumaan samantien.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös