Peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 737 160
  • 12 310

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tän päivän matsia kattoessa tulee mieleen jo lähes harhaisia ajatuksia. Olisiko #16 liian suuri nimi penkin takana ja onnistumisen paine on aivan valtava. Tällä hetkellä askissa juoksee stadilaisia jäniksiä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Summeri taisi nyt pelastaa takaiskulta. Ei tämä kyllä hyvältä näytä. Ennakkoon piti olla yhdeksän pisteen viikko, mutta jokainen pinna taitaa olla plussaa mitä näistä matseista saadaan.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Kaikesta tekemisestä näkee, että itseluottamus puuttuu aivan täysin. Johtuuko siitä, ettei ole mitään "selkeää" pelitapaa mihin nojata, vaan pitäisi vauhdin ja tatsin olla kohdillaan, jotta luomukiekko onnistuu? Tai ehkä pelitapa on selkeä, mutta se vaatii niin paljon, ettei heikompana iltana onnistu laisinkaan. En tiedä, mutta näissä hetkissä kun on vaikeaa, huomaa vain aivan selkeästi, että koohotetaan menemään ja kaikki helpotkin suoritukset on todella hankalan näköisiä.

Ehkä nyt olisi valmennuksella palaverin paikka ja ottaa ripaus vauhtia pois pelistä, tilalle hiukan järkeä. Sittenkun homma toimii, voi hiljalleen ajaa sisään aktiivisempaa peliä. Sitten on aina jokin selkänoja mihin nojata, kun koohottamisesta ei tule mitään. Nyt sellaista ei selvästikään ole ja kun yksilöt ei onnistu, on se juuri tuon näköistä. Toisaalta, muutama maali ja peli voisi olla täysin eri näköistä.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Tuossa viimeisten minuuttien aikana, takakarvataan IFK:n pelaajalta kiekko B-pisteiden välistä. Liike on TODELLA heikkoa. Ei voi olla oikeasti noin paska liike jos meinaa näitä otteluita voittaa. Jos Ässien liike olisi edes vähän parempi, tää ottelu olisi tapeltu.

Onko tässä nyt niin, että Peltonen on tuomassa jotain käkikello lätkän versiota IFK:hon? Vaikka olen optimisti/P-Korea siiven aktiivijäsen, kyllä tuo tekeminen mun silmissä murentaa Peltosen sädekehää..
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Tuli semmoinenkin ihme nähtyä kun Sakari ”pehmeä” Salminen voitti 100-0 Teemu ”kapteeni” Talbergin laitaväännössä. Mitä helvettiä tolle joukkueelle on tapahtunut ekan CHL-pelin jälkeen?
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Mä en tässä kohtaa kautta jaksa olla vielä isosta kuvasta huolissani, mutta onhan tätä nyt ihan saatanan tylsä kattoa. Olisi edes sitä tunnetta ja viihdettä, mutta ei..
 

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
RELEASEBULI
Tuli semmoinenkin ihme nähtyä kun Sakari ”pehmeä” Salminen voitti 100-0 Teemu ”kapteeni” Talbergin laitaväännössä. Mitä helvettiä tolle joukkueelle on tapahtunut ekan CHL-pelin jälkeen?
Tämä. Itse juurikin tuon kyseisen ekan CHL pelin jälkeen olin aivan fiiliksissä ja hehkutin, että tällä kaudella nähdään sellainen HIFK jota olen kaivannut, mutta ei vittu. Tätä skeidaa en kyllä ole kaivannut sekuntiakaan. Ihan kuin eri jengi olisi jäällä.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä. Itse juurikin tuon kyseisen ekan CHL pelin jälkeen olin aivan fiiliksissä ja hehkutin, että tällä kaudella nähdään sellainen HIFK jota olen kaivannut, mutta ei vittu. Tätä skeidaa en kyllä ole kaivannut sekuntiakaan. Ihan kuin eri jengi olisi jäällä.
HIFKlla on varmaankin vaan kova treenijakso päällä, niin on meno tukkoista ja tahmeaa.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Nauttikaamme taas ylivoimapelin hienouksista. Mitähän poijaat keksivät?
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pääsevätkö tällä kertaa hallitusti alueelle?
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Tulihan se ylivoiman aikainen maali sieltä. Harmi, että sen teki vastustaja.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu kaikki ulos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös