Pe 24.9.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 23 437
  • 519

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tappara selvisi vain 2 päästetyllä maalilla ekan erän. Voisi olla jo 4-0
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Kauhua on Tapparan tekeminen edelleen.

Hauska nähdä nyt edes vastustajan yrittävän, keskiviikkona ei ollut edes niin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Voi olla vastustajallakin syytä. Tappara on ollut todella huono.
Onhan Lukon peli ihan eri planeetalta kuin noissa. Toki Hifkiä ja Kärpiäkin vastaan on hetkittäin kulkenut. Nyt suurin haaste onkin että 60 min ilme kestää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Se on kyllä hölmöä toimintaa, jos kerran toiset saa, niin pitäis itsekin sikailla. Toki luulen kyllä että SaiPa sais moisesta jäähynkin, vähän on nyt kotituomarit.
Eiköhän sieltä loppupelin saisi JYP ylivoimaa. Noh antaa hurrikaanien huitoa mielummin veskarin käsille kuin kiekkoa maaliin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Old referee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, tuomarit
Onko tämä joku läppä vai onko oikeesti näin? Eli jos hyökkääjä vippaa tahalleen laidan yli hyökkäysalueella niin jatkuu edelleen vipanneen pelaajan hyökkäysalueelta?
Tahallisesta kiekon yli laukomisesta tulee edelleenkin jäähy. Silloin aloitus siirtyy luonnollisesti toiseen päätyyn.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Arvon @Lert, voisitko olla tykkäämättä minun viesteistäni? Mulla on puhelimelle muutakin käyttöä, kun joka piippausta katsoa. Toki voin olla kommentoimattakin, niin asiasta ei ole ongelmia. Mieluummin ensimmäinen vaihtoehto. Ymmärrän tykkäämisen, mutta en "sarjatykkäämistä".
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Arvon @Lert, voisitko olla tykkäämättä minun viesteistäni? Mulla on puhelimelle muutakin käyttöä, kun joka piippausta katsoa. Toki voin olla kommentoimattakin, niin asiasta ei ole ongelmia. Mieluummin ensimmäinen vaihtoehto. Ymmärrän tykkäämisen, mutta en "sarjatykkäämistä".

Ota piippaukset pois
 

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Hyi helvetti. Näin Nymanin kypärässä tuon leukasuojan. Aloin itkemään kun luulin että olemme palanneet ajassa taaksepäin. Huh, onneksi oli vain leukasuoja.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nuutti Viitasalo on tasaisen vauhdin taulukossa taas tommosessa 10 laukauksen vauhdissa. Joskus on pakko pomppia vahingossa maaliinkin joku noista sen vedoista, toistaiseksi vasta 38 kertaa yrittäny ilman tulosta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
JYP pelasi SaiPan todella aseettomaksi. Tähän astisista vastustajista selkeästi hankalin SaiPan kannalta. Siis ekan erän perusteella.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Arvon @Lert, voisitko olla tykkäämättä minun viesteistäni? Mulla on puhelimelle muutakin käyttöä, kun joka piippausta katsoa. Toki voin olla kommentoimattakin, niin asiasta ei ole ongelmia. Mieluummin ensimmäinen vaihtoehto. Ymmärrän tykkäämisen, mutta en "sarjatykkäämistä".
Olkku kerää tykkäämisiä .. sillä kuitenkin aikaa ku hakee vielä mestaruussaunaan puita erätauolla :)
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Oho Parikalta komee..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös