Onhan Lukon peli ihan eri planeetalta kuin noissa. Toki Hifkiä ja Kärpiäkin vastaan on hetkittäin kulkenut. Nyt suurin haaste onkin että 60 min ilme kestää.Voi olla vastustajallakin syytä. Tappara on ollut todella huono.
Eiköhän sieltä loppupelin saisi JYP ylivoimaa. Noh antaa hurrikaanien huitoa mielummin veskarin käsille kuin kiekkoa maaliin.Se on kyllä hölmöä toimintaa, jos kerran toiset saa, niin pitäis itsekin sikailla. Toki luulen kyllä että SaiPa sais moisesta jäähynkin, vähän on nyt kotituomarit.
Onko kaikille tullut jo selväksi, että Jyväskylässä on kotituomarit?
Ilmeisesti näit jotain tekemistäkin? Mun telkkarista näytti ettei vieraat tehneet yhtikäs mitään. Tyhjät housut jäälläKauhua on Tapparan tekeminen edelleen.
No jaa, JYP sai ylivoimaa pikkuisen helposti, muttei saanut mitään erityisen hyvää aikaiseksi. SaiPallakin oli läpiajoa ja useamman kerran tilanteita JYPin maalin edessä.Kyllä oli JYP niskan päällä ekan erän, mutta kun ei maaleja osata tehdä.
Tahallisesta kiekon yli laukomisesta tulee edelleenkin jäähy. Silloin aloitus siirtyy luonnollisesti toiseen päätyyn.Onko tämä joku läppä vai onko oikeesti näin? Eli jos hyökkääjä vippaa tahalleen laidan yli hyökkäysalueella niin jatkuu edelleen vipanneen pelaajan hyökkäysalueelta?
Häviäijien puhetta. Kyllä siellä sai keltanenkin roikkua aika paljon ilman jäähyjäkin.Eiköhän sieltä loppupelin saisi JYP ylivoimaa. Noh antaa hurrikaanien huitoa mielummin veskarin käsille kuin kiekkoa maaliin.
Hei, nää heitot sattuu.Ei Ässillä ole kyllä palaa voittoon tuolla pelillä
Kyllä Sport neppail erän verran, näin ollen täysin ansaittua antaa yksi eteenKookoolle ansaittu johtomaali.
Juti sen varmaan keksinyt onkin.Eilen se sanoi sen mutta sanoi tämän olevan Jutin sanonta
Ja sen perusteella JYP:lle ei tarvitse viheltää mitään?Häviäijien puhetta. Kyllä siellä sai keltanenkin roikkua aika paljon ilman jäähyjäkin.
Arvon @Lert, voisitko olla tykkäämättä minun viesteistäni? Mulla on puhelimelle muutakin käyttöä, kun joka piippausta katsoa. Toki voin olla kommentoimattakin, niin asiasta ei ole ongelmia. Mieluummin ensimmäinen vaihtoehto. Ymmärrän tykkäämisen, mutta en "sarjatykkäämistä".
Kyllä siellä oli O'Brien jäähyllä.Ja sen perusteella JYP:lle ei tarvitse viheltää mitään?
Jep jep... Hassun hauskaa.Kyllä siellä oli O'Brien jäähyllä.
Missä pelaa sukupuolineutraalit ilmaisut?Juhlakalusta on tullut juhlamies.
Olkku kerää tykkäämisiä .. sillä kuitenkin aikaa ku hakee vielä mestaruussaunaan puita erätauolla :)Arvon @Lert, voisitko olla tykkäämättä minun viesteistäni? Mulla on puhelimelle muutakin käyttöä, kun joka piippausta katsoa. Toki voin olla kommentoimattakin, niin asiasta ei ole ongelmia. Mieluummin ensimmäinen vaihtoehto. Ymmärrän tykkäämisen, mutta en "sarjatykkäämistä".