Columbus Blue Jackets 2021–2022 – uutta nousua rakentamaan

  • 317 401
  • 1 263

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Dylan Strome? Ryan Strome? Elias Pettersson offersheetilla? Ryan Johansenin paluu? Nojoo...

Todennäköisin apu sentteriosaston kärkipäähän saadaan draftin kautta, mutta odottavan aika on pitkä!
Keklun kyllä pitäisi laittaa Petterssonin suuntaan OS menemään. Canucks mätsää varmasti mutta yrittänyttä ei laiteta. Ja vaikka Quinn Hughesille sit kans samalla, ja sit kun Canucks mätsää molemmat niin cap tila onkin mennyt. Koska miksi ei, huvikseen ja meidän iloksi.
 

Kuhta#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä, Liverpool, Sympatiat Saipalle
Keklun kyllä pitäisi laittaa Petterssonin suuntaan OS menemään. Canucks mätsää varmasti mutta yrittänyttä ei laiteta. Ja vaikka Quinn Hughesille sit kans samalla, ja sit kun Canucks mätsää molemmat niin cap tila onkin mennyt. Koska miksi ei, huvikseen ja meidän iloksi.
Joko offer sheet olisi todellinen low ball max 4.1milj tai sitten korkein yli 10.2 milj. Columbukselta puuttuu nimittäin tuo oma 3.kierroksen varausvuoro. En ole vakuuttunut, että Pettersonkaan on ihan 4 seuraavan vuoden ykköskiekan arvoinen? Toki voihan sitä omaa vuoroa yrittää treidata takaisin Jetsiltä, mutta mutta

Edit: kirjoitusvirheitä korjattu
 
Viimeksi muokattu:

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Keklun kyllä pitäisi laittaa Petterssonin suuntaan OS menemään. Canucks mätsää varmasti mutta yrittänyttä ei laiteta.
Itse olen kyllä täysin päinvastaista mieltä. Jos tolle offer-sheet linjalle lähtee niin sitten kanattaa kyllä lähteä sillä voittaja menttaliteetilla että siinä onnistuu. Muuten saa vaan vihamiehen jostain toisesta GM:ästä ja näyttää sitten tyhmältä. Ja sitten sieltä saattaa tulla se kuitti offer-sheettiin myöhemmin.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse olen kyllä täysin päinvastaista mieltä. Jos tolle offer-sheet linjalle lähtee niin sitten kanattaa kyllä lähteä sillä voittaja menttaliteetilla että siinä onnistuu. Muuten saa vaan vihamiehen jostain toisesta GM:ästä ja näyttää sitten tyhmältä. Ja sitten sieltä saattaa tulla se kuitti offer-sheettiin myöhemmin.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että otit ton mun viestin nyt vähän liian tosissaan.

Jos Keklu oikeasti haluaisi yrittää Petterssonia, niin kyllähän sen kolmoskiepin varauksen Jetsiltä takaisin saa treidaamalla, tuskin Cheveldayoff siitä kynsin ja hampain kiinni pitää. Canucksilla on tällä hetkellä yksi ukko liikaa rostersissa, capissa tilaa joku $10m, ja Pettersson sekä Hughes signaamatta, joista jälkimmäiselle ei pysty edes tekemään OS:ää muuten. Eli Jetsistä vain se pick takaisin ja Petterssonille joku $10,25m OS menemään. Vähän hupia muuten tylsään ja kankeaan NHL menoon.
 

Arturo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Seattle Kraken, Chelsea
Canucksilla on tällä hetkellä yksi ukko liikaa rostersissa, capissa tilaa joku $10m, ja Pettersson sekä Hughes signaamatta, joista jälkimmäiselle ei pysty edes tekemään OS:ää muuten. Eli Jetsistä vain se pick takaisin ja Petterssonille joku $10,25m OS menemään. Vähän hupia muuten tylsään ja kankeaan NHL menoon.

Niin no ei se nyt ihan noinkaan mene. Michael Ferland laitetaan LTRI-listalle niin sitä tilaa tuleekin se 3.5m lisää, tämän lisäksi tuosta tällä hetkellä ylhäällä olevasta 14 hyökkääjästä ja 8 pakista pitää laittaa itseasiassa 3 pelaajaa alas, kun Petterson ja Hughes signataan. Tällä hetkellä siis yksi ylimääräinen kaveri, mutta pitää laittaa lisää porukkaa alas Pettersonin ja Hughes tieltä. Tuosta jos esim. laitetaan Hunt, Bailey ja Dowling alas niin tilaa tulee vielä 2.3m lisää. Täten Pettersonin ja Hughes signaamisen jää noin 16.5m. Vaikka tohon heittäis Pettersonille jonkun 10+ offersheetin niin Hughesin saa vielä ihan hyvin mahtumaan lyhyellä siltadiilillä tuohon.

Edit. Jos Columbus haluaa Vancouver vaikeuksiin tolla offersheetillä niin pitäs melkeen heittää jotain 12-13 miljoonaa Pettersonille ja siinä ei kyllä sitten ole enää järkeä Columbuksen kannalta.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Itse olen kyllä sitä mieltä, että otit ton mun viestin nyt vähän liian tosissaan.

Jos Keklu oikeasti haluaisi yrittää Petterssonia, niin kyllähän sen kolmoskiepin varauksen Jetsiltä takaisin saa treidaamalla, tuskin Cheveldayoff siitä kynsin ja hampain kiinni pitää. Canucksilla on tällä hetkellä yksi ukko liikaa rostersissa, capissa tilaa joku $10m, ja Pettersson sekä Hughes signaamatta, joista jälkimmäiselle ei pysty edes tekemään OS:ää muuten. Eli Jetsistä vain se pick takaisin ja Petterssonille joku $10,25m OS menemään. Vähän hupia muuten tylsään ja kankeaan NHL menoon.

Mikäs näissä fantasioissa, mutta olisiko liikaa vaadittu että pidettäisiin joku järki mukana? NHL ei oikein toimi sillain, että kun on tylsää niin heitetään posketon offer sheet. Noi GM:t tuolla kuitenkin touhuaa omistajien rahoilla koittaen saada parhaan lopputuloksen.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikäs näissä fantasioissa, mutta olisiko liikaa vaadittu että pidettäisiin joku järki mukana? NHL ei oikein toimi sillain, että kun on tylsää niin heitetään posketon offer sheet. Noi GM:t tuolla kuitenkin touhuaa omistajien rahoilla koittaen saada parhaan lopputuloksen.
Kyllä siinä mun mielestä ainakin on järkeä että GM kokeilee oman jenginsä parantamista OS:n avulla jos tilaisuus siihen tulee. Se on sitten eri asia onko vastapuolella olevan joukkueen GM ja fanit samaa mieltä. Se OS on olemassa ihan syystä, joten miksi sitä ei käyttäisi, ei sen tartte aina olla posketon, vaan oman arvion mukainen. Jos menee läpi niin hyvä, jos ei niin sit ei. Eli en tiiä miten tossa nyt ei sun mielestä mukaan ollut järkeä mukana.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Kyllä siinä mun mielestä ainakin on järkeä että GM kokeilee oman jenginsä parantamista OS:n avulla jos tilaisuus siihen tulee. Se on sitten eri asia onko vastapuolella olevan joukkueen GM ja fanit samaa mieltä. Se OS on olemassa ihan syystä, joten miksi sitä ei käyttäisi, ei sen tartte aina olla posketon, vaan oman arvion mukainen. Jos menee läpi niin hyvä, jos ei niin sit ei. Eli en tiiä miten tossa nyt ei sun mielestä mukaan ollut järkeä mukana.

Jos sää et ymmärrä miksei näissä sun viesteissä ole oikein järkeä niin tuskin sitä kannattaa alkaa rautalangasta vääntämään. Mutta jos vielä kerran luet ajatuksella tämän viestisi:

Keklun kyllä pitäisi laittaa Petterssonin suuntaan OS menemään. Canucks mätsää varmasti mutta yrittänyttä ei laiteta. Ja vaikka Quinn Hughesille sit kans samalla, ja sit kun Canucks mätsää molemmat niin cap tila onkin mennyt. Koska miksi ei, huvikseen ja meidän iloksi.

Niin mitä voitettavaa Kekäläisellä tuossa olisi?
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos sää et ymmärrä miksei näissä sun viesteissä ole oikein järkeä niin tuskin sitä kannattaa alkaa rautalangasta vääntämään. Mutta jos vielä kerran luet ajatuksella tämän viestisi:



Niin mitä voitettavaa Kekäläisellä tuossa olisi?
Mun mielestä kysymys kuuluu mitä hävittävää Keklulla tuossa olisi. Paitsi se kolmoskiepin pickin takaisin saaminen Jetsistä, minkä unohdin. Mut ei siinä, sulla on eri mielipide kuin mulla, mut ei se sen enempää oikee tai väärää oo. Ite en ole varsinaisesti yhdenkään joukkueen fani, niin tulee näitä asioita katsottua eri näkökulmasta.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Mun mielestä kysymys kuuluu mitä hävittävää Keklulla tuossa olisi.

Maine, uskottavuus ja hyvät suhteet muihin managereihin? En usko, että noita kannattaa menettää sen takia, että läpällä tekisi offer sheettejä joiden läpimeno olisi hyvin epätodennäköistä.

Sinällään itse tykkäisin siitä, että noita OS käytettäisiin enemmän, mutta en usko että yksikään GM lähtee niitä käyttämään vain huvin vuoksi.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Maine, uskottavuus ja hyvät suhteet muihin managereihin? En usko, että noita kannattaa menettää sen takia, että läpällä tekisi offer sheettejä joiden läpimeno olisi hyvin epätodennäköistä.
Onko Marc Bergevin menettänyt nyt maineensa?
Carolinan ympärillä myös pöhistään enemmän positiivisissa merkeissä.
Jos Keklulla on tahto pysyä Columbuksessa ja CBJ haluaa Keklulle työkaluja antaa niin totta kai offee sheettejä voi laittaa matkaan.
Etenkin tie on jo avattu.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Jos Keklulla on tahto pysyä Columbuksessa ja CBJ haluaa Keklulle työkaluja antaa niin totta kai offee sheettejä voi laittaa matkaan.

Voihan asia olla niin että Columbus on lyönyt näitä sheettejä mutta kukaan ei ole vain viitsinyt allekirjoittaa joten pysyvät pimennossa.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Eikös offer sheetit tule julkisiksi ainoastaan siinä tapauksessa että pelaaja sen hyväksyy?

Toki. Ja kuten mainittukin niin todennäköisesti Marnerille Kekäläinen sellaisen teki. Mutta tuo oli varmasti tarkoin harkittu ja sellainen "maksimit tiskiin" tarjous ihan tosissaan. Ei kännissä ja läpällä niin kuin täällä joku ehdotti.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä jos joku GM offer sheetin Pettersonin suuntaan, niin vaarmaan Keklu. Vaikka Pettersonista maksettava hinta kallis olisikin, on Kekäläinen jo pitkään profiloitunut peliliikkeissään sähäkkänä, joka ei aina toimi kanadalaismedian konsensuksen mukaan. Lisäksi Petterson olisi juurikin täsmälääkettä Columbuksen sentterivajeeseen ja muutenkin itseään etsivään rosteriin. 22-vuotiaana kaverin primevuodet kun ovat lisäksi vasta alkamassa. -Suomalaisnäkökulmasta olisi luonnollisesti mielenkiintoista nähdä, mihin Laine kykenisi yksi maailman parhaista vierellään.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Columbuksessa tapahtuu.

Sylvain Lefebre on erotettu Jacketsin valmennustiimistä ja tämän korvaa TPS-legenda Steve McCarthy (32gp 0+0).
McCarthy jättää nykyisen pestinsä AHL-joukkueen apuvalmentajana.
Syy Lefebren potkuihin on kieltäytyminen koronarokotteesta, joka on edellytys Liigan parissa työskentelemiseen.

Kaikkea sitä.
 
Tämä kun olis tapahtunut vaikkapa Torontossa tai Tampassa tms. niin tuskin näin kauhean dramaattisia otsikoita revittäisi. Menisi olan kohautuksella.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Aika vakaumuksellinen denialisti pitää olla, että vetää NHL-valmentajauran pöntöstä tai ainakin tekee siihen pahan kuprun urpoilullaan. Ihailisin periaatteellisuuttaan, ellei tuo olisi niin vitun tyhmästi tehty.
 

Hantta1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Aika vakaumuksellinen denialisti pitää olla, että vetää NHL-valmentajauran pöntöstä tai ainakin tekee siihen pahan kuprun urpoilullaan. Ihailisin periaatteellisuuttaan, ellei tuo olisi niin vitun tyhmästi tehty.

Onko siis jotain lähdettä sille, miksi hän kieltäytyi?

Olisi arroganttia todeta "vitun tyhmäksi", kun ei tiedä syytä.
 
Sylvain Lefebre on erotettu Jacketsin valmennustiimistä ja tämän korvaa TPS-legenda Steve McCarthy (32gp 0+0).
McCarthy jättää nykyisen pestinsä AHL-joukkueen apuvalmentajana.
Syy Lefebren potkuihin on kieltäytyminen koronarokotteesta, joka on edellytys Liigan parissa työskentelemiseen.

Erosi mun käsittääkseni, koska hänestä ei ole tekemään töitä protokollien mukaan. No, jokatapauksessa lähti menemään.

Arvostan periaatetta kyllä ja sitä, että pitää periaatteistaan kiinni myös vaikeiden tilanteiden hetkillä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Onko siis jotain lähdettä sille, miksi hän kieltäytyi?

Olisi arroganttia todeta "vitun tyhmäksi", kun ei tiedä syytä.
"Vitun tyhmästi tehty" on eri asia kuin "vitun tyhmä". Jos taustalla olisi terveydelliset asiat, ei potkuja olisi tullut. Ellei taustalta nouse esiin jotain todella mullistavaa, jää vaihtoehdoksi se ilmeisin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Erosi mun käsittääkseni, koska hänestä ei ole tekemään töitä protokollien mukaan. No, jokatapauksessa lähti menemään.

Arvostan periaatetta kyllä ja sitä, että pitää periaatteistaan kiinni myös vaikeiden tilanteiden hetkillä.
Korjattiin erottamiseksi myöhemmissä uutisissa. Jos erosi itse, kaverilla on sentään rotia tehdä johtopäätökset ilmeisen edessä, vaikken osaa erityisemmin ihailla urpon periaatteen vuoksi kaatumista.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Pelicans vs Tappara
  • 2.56
  • 3.50
  • 2.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös