EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 829 451
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jaaha, Englannilla viiden miehen puolustuslinja ja lisäksi tuplapivote. No, onpahan ainakin penkiltä ottaa sisään hyökkäysvoimaa tarvittaessa. Tuosta materiaalista olisi saatavissa paljon enemmän irti, mutta tällainen lähestymistapa ei oikein vakuuta.

Kanelle tulee varmaan keskikentältä (miltä?) paljon murtavia syöttöjä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Miksi penkkiveikko Saka on avauksessa?
Jaa-a hankala sanoa miten menee Fodenin edelle, parempi puolustamaan. Ei noista penkkiveikoista toki kukaan huono ole.

Avauksessa itse asiassa neljä pelaajaa, jotka voivat pelata laitapuolustajana Walker, Saka, Shaw ja Trippier.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Saas nähdä miten Saksat lähtee Englantia vastaan. Olisihan tämän toivonut ehkä olevan tämän neljännesvälierävaiheen loppuhuipennus, mutta toisaalta ei haittaa jos illalla sitten vaikka uni korjaakin tuossa rajan takana olevan Ruotsin ja Ukrainan välisessä kamppailussa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Penkillekin on kuitenkin jätetty kaksi topparia, laitapakki ja kaksi puolustavaa keskikenttää, joten aika railakkaasti lähdetään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jaha. Se on tähän mennessä paras kattaus.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Oli tuo sinällään ihan aiheellinen huomio, koska Foden on omasta mielestä näistä Englannin hyökkäyspelaajista vaarallisin.
Joo itse valitsin taas Grealishin. Pelasivat ihan kivasti yhteen Sterlingin kanssa Tsekki pelissä.

Sterling ja Kane ovat ainoat hyökkäävät vaihtoehdot avauskokoonpanossa.

Toki Trippier, Shaw ja Saka pystyvät hyökkäyksessä tekemään tehoja, mutta saas nähdä kuinka uskaltavat nousta tukemaan hyökkäyksiä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onpas kiva päästä katsomaan Gascoignen ja Beckhamin metkuja. Mutta mitä tekee Effenberg? Ja maalilla Oliver Kahn saattaa olla ohittamaton.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Hyvää läpiä päähänsä nuo Englannit nuoret pelaajat puhuvat tässä insertissä. Ihan taatusti tietävät about kaiken joukkueensa historiasta Saksaa vastaan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Etten vaan valittaisi, niin minun Englannilla olisi

Kane
Sterling - Grealish - Foden
Phillips/Rice - Mount
Trippier - Maguire - Stones - James​

Ja Rashford sais pysyä penkillä. Mut mä nyt en mitään tajua, valitan silti. Olenpahan antanut myös rakentavan kommentin.

Ps. Ai niin Chilwellkin on rosterissa, sitäkin vois kokeilla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kane tekee tänään kolme maalia! Eiku neljä!
 

Barney

Jäsen
Etten vaan valittaisi, niin minun Englannilla olisi

Kane
Sterling - Grealish - Foden
Phillips/Rice - Mount
Trippier - Maguire - Stones - James​
Nyt oli kyllä melko epäortodoksinen hahmotelma. Tuolla kokoonpanolla Englannin pelissä saattaisi tulla enemmän kuin yksi maali ensimmäistä kertaa sitten maaliskuun.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Huligaani-Malinen saatana alko heittelee välineitään.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jep, Kanen pelaaminen auttaa muita hyökkääjiä. Ne muut hyökkääjät on Raheem vitun Sterling.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Studiossa kesälomatuuraajat töissä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Phillips kuulemma vahvasti tänään Fodenin rooleissa. Näin kokonaista kolme peliä herroilta nähneenä sanoisin vastalauseen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaitsu, Timppa ja vanha mies kärjessä Saksalla. Puolustuksessa Batman. Ei noi pärjää.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Studiossa on kyllä nyt hyvät tyypit. Vielä kun toi saatanan hullu Malinen osais olla rikkomatta enempää välineitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös