Sama mieltä. Veikkasin Ruotsin neljän joukkoon ennen turnausta. Toivottavasti nappaavat mestaruuden.Ruotsin mestaruudelta haiskahtaa.
Olishan tuon voinut arvata, siellä olis ollu esim Griezmannia penkillä??
Olisiko tänään se hetki, kun Rashford olisi vihdoinkin avauskokoonpanossa? Haluan uskoa tuohon, mutta veikkaan, että ei ole vieläkään ja vaihdetaan kentälle siinä 65 - 70 minuutin kohdalla.
Näyttäisi maailmalla olevan Englanti 55-45 suosikki kertoimien valossa.Kyllähän Saksa on lähtökohtaisesti ennakkosuosikki jokaiseen jalkapallo-otteluun. Etenkin, kun vastassa on Englanti arvokisoissa.
Näyttäisi maailmalla olevan Englanti 55-45 suosikki kertoimien valossa.
Kyllähän Saksa on lähtökohtaisesti ennakkosuosikki jokaiseen jalkapallo-otteluun. Etenkin, kun vastassa on Englanti arvokisoissa.
Samaan aikaan toisaalla Ruotsi pelaa pingistä Ukrainaa vastaan.
On se saatana surullista jos heikosti puolustavaa aallonpohjassa olevaa Saksaa vastaan lähdetään tuolla materiaalille pelkäämään jollain viiden alakerralla. Ja varmaan siellä on se keskikentän tuplapivot vai mikä vittu. Se jossa pitää olla kolme nigeldejongia askissa.
Miehestä on kyllä tullut jo legenda.Laitetaan vielä eiliseltä:
Veikkaan, että lähdetään nimenomaan peruuttelemaan ja pelkäämään. Saksa voittaa viimeistään rangaistuspotkukilpailussa.
Miehestä on kyllä tullut jo legenda.
Minulla on yksi pullo Saksalaista olutta illaksi. Hieman ristiriitainen olotila. Englantia olen kannatellut pikku ikäni, mutta usein olen myös sympatiseerannut Saksaa, ja varsinkin Länsi-Saksaa. Keskinäisissä olen ollut Englannin puolella. Niin nytkin 60-50zTämä random-katsoja nyt jotenkin fiiliksissä. Kaupunkilomieni suosikkimaat vastakkain. Miksen ostanut molempien maiden oluita kaupasta, pitääkö käydä uudeleen.
Sieltä sit.
Näin voi käydä, ja eilisten klassikko-otteluiden jälkeen palataan arkiseen nysväykseen. Eilistä ajattelin etukäteen hieman sellaisena välipäivänä ennen kohta alkavaa huippupeliä. Mutta enpä ole juuri koskaan kokenut moista jalkapalloiltaa. Vieläkin tulee kylymiä värreitä.Timppa vs. viiden alakerta. Tänään lauotaan pilkkuja.
Minulla on yksi pullo Saksalaista olutta illaksi. Hieman ristiriitainen olotila. Englantia olen kannatellut pikku ikäni, mutta usein olen myös sympatiseerannut Saksaa, ja varsinkin Länsi-Saksaa. Keskinäisissä olen ollut Englannin puolella. Niin nytkin 60-50z
Sieltä sit.