Su 6.6.2021 Otteluseuranta (16. kisapäivä)

  • 131 215
  • 3 341
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tuntuu tosi pahalta, jos Suomi voittaa ilman Ukia.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Eteläsataman web-camista on poistettu Mantalle näyttävä kamera. Mikäköhän läppä se on?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mikähän Lundellilla on tänään ollut kun on muuten ollut niin hyvä? Tuo takaisku ei kuitenkaan ollut Lundellin maali kun piti oman miehensä, mutta jonkun kaveri pääsi vapaasti lyömään kiekon tyhjiin. Paitsio pelasti.

Tulee mielenkiintone kolmoserä Suomen C-joukkueella ja Kanadan F-Joukkueella.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yleensä maajoukkuepeleissä olen sen joukkueen puolella, jonka riveissä pelaa minulle tuttuja pelaajia (Lukon pelaajat) tai pelaajia, joista pidän ja joiden pelityylille sytyn.

No näissä kisoissa olet ollut suomen peleissä ruotsin, saksan, kazastanin, liettuan, norjan, ghanan, kiinan ja vietnamin puolella. Vaikea uskoa että jokaisessa joukkueessa on sinulle tuttuja pelaajia. Ja vaikka olisikin näin, niin kannattaisiko keskittyä heidän onnistumisiin ja tekemisiin, sensijaan että keskityt korostamaan muille siitä, miten paska suomi pelistä toiseen on?
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Taitaa onnekkaampi voittaa tänään. Toivottavasti vaan ei kenekään suomalaisen virheseen ratkee peli. Ei sitä sylkykupin roolia toivo kenellekkään suomalaiselle.
 

lihaani

Jäsen
Ei saatana että Mertaranta on raskas kuunneltava, kun kokoajan Suomea rikotaan ja kun joku sinipaita roikkuu, niin on kovaa kamppailua tai taistelua.
Sen vähän, mitä olen ruotsin- tai englanninkielisiä selostuksia kuullut, niin jokainen maajoukkueselostaja on ollut täysillä oman joukkueensa puolella. Mertaranta ei ole poikkeus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös