La 5.6.2021 Otteluseuranta (15. kisapäivä)

  • 75 376
  • 1 781

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Tätä yritettiin isän kanssa yhdessä vaiheessa kesken kisojen. Isä olisi maksanut minulle kympin mutta isä sanoi että ei pysty katselemaan tunnuksillani pelejä kun pitäisi olla 5g? Se jäi sitten siihen ja nyt se on jo tietenkin myöhäistäkin kun kaikki loput pelit tulevat myös köyhien kanavalta.

Minulla on siis kai nykyään 5g mutta isälläni ei. Ja tuota en ole itse kokeillut joten on vain isäni väite.
Eipä se mitään 5g:tä tarvi.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Voihan Pöbbelssi se pukkais finaalia vaihteeks!!!
Tätä yritettiin isän kanssa yhdessä vaiheessa kesken kisojen. Isä olisi maksanut minulle kympin mutta isä sanoi että ei pysty katselemaan tunnuksillani pelejä kun pitäisi olla 5g? Se jäi sitten siihen ja nyt se on jo tietenkin myöhäistäkin kun kaikki loput pelit tulevat myös köyhien kanavalta.

Minulla on siis kai nykyään 5g mutta isälläni ei. Ja tuota en ole itse kokeillut joten on vain isäni väite.
Joo tommonen voinee sitten sotkea. En tiedä moisista vanhanaikaisena.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jännittää niin paljon, että kusi uhkaa mennä housuun. Onneksi kapakan yleinen älämölö raikaa selostuksen yli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös