Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 166 396
  • 122 540

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ei se ollut paitsio, eikä tuo fredin tilanne pilkku. AWBlta loistosijouttautumista maalissa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Alkaako mua vituttaa uudelleen/pahemmin jos avaan telkkarin?
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Fulham on antanut liikaa tilaa Brunolle nyt pari kertaa tuosta keskeltä. Tulee muuten AWB:llä kiire tänään Lookmanin kanssa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
No Bruno ainakin syttyi jo matsiin. Tolppa, syöttö ja sen jälkeen vielä kolmas paikka hyvällä kudilla.
Ehkä tokalle puoliajalle sitten. Laitelkaa tänne seurantaa.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Vittu AWB jos tarjoat sen seinän, niin se et alibijuokse eteenpäin vaan juokset eteen kuin sonni muna pystyssä! Miks ei voi tehdä kunnolla jos tekee!?
 

Barney

Jäsen
Alkaako mua vituttaa uudelleen/pahemmin jos avaan telkkarin?
Kameratyöskentely on ainakin heikompaa kuin keskiverto veikkausliigaottelussa, vaikka resurssit ovat hiukan toista luokkaa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Wan-Bissaka tänään kyllä Unitedin huonoin kun ottaa huomioon kuinka paljon oikealta yritetään, Greenwoodista ei ole ollut hänelle lainkaan apua, pelkkää alibisyöttöä.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Sellanen kutina on ulostuloaukossa että Pogba ottaa vielä toisen keltaisen tänään. En tiiä miks, tuntuu vaan siltä.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Wan-Bissaka tänään kyllä Unitedin huonoin kun ottaa huomioon kuinka paljon oikealta yritetään, Greenwoodista ei ole ollut hänelle lainkaan apua, pelkkää alibisyöttöä.
Tulee pitkä ilta tosiaan Wan-Bissakalle. Eihän tuolta ManU:n penkiltä oikein löydy korvaajaa. Pelannee siis koko pelin. Saas nähdä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jaahas. Bruno ei saanut syöttöä. FPL triple captain taitaa kusta aika huolella. Lähestytään vitutuksessa leveliä 6000.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Alkaako mua vituttaa uudelleen/pahemmin jos avaan telkkarin?


Vittu AWB jos tarjoat sen seinän, niin se et alibijuokse eteenpäin vaan juokset eteen kuin sonni muna pystyssä! Miks ei voi tehdä kunnolla jos tekee!?

Onko tänään kaikilla ManU-faneilla vähän huono päivä?

Meinaan kun mun Skoda ei mennyt tänään läpi katsastuksesta
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Tuo Bissen pelaaminen hyökkäyssuuntaan ei kyllä riitä edes vähää alusta. Ihme heilumista ja rimpuilua ja sitten tulee keskitys vastustajan jalkaan tai alibisyöttö alas.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Meinaan kun mun Skoda ei mennyt tänään läpi katsastuksesta
Väitänpä että riippumatta reputtamisen syystä mun paskan päivän alkulähde eli BMW 525 ja Schmiedmannin toiminta ja hinnasto lyövät laudalta sun tilanteen. Tämä kaikella ystävällisyydellä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös