Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 209 343
  • 123 129

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Veikkaan että pukukoppiin mars
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ai että mä en voi sietää tätä VARia. Kauheeta venailua ja kelailua.
 

Barney

Jäsen
Oikein meni, mutta ilman tuota Shaw'n rikettä olisi ollut kyllä punaisen paikka Bradylle.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Oliko niin että pelkkää keltaista ei voi mennä tarkistamaan VAR:ista? Eli tarkistavat punasta Bradylleja sitten huomasivat tämän ja antoivat siitä keltaista Shaw:lle. Vai tarkastelivatko punasta alunperinkin Shawlle. Vaikeata ja tuntuu tyhmältä kun ei osaa enää sääntöjä.
 

Barney

Jäsen
Erik Pieters, tää on miesten peli.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
No aika pientä, kun saatiin kuitenkin tilanne tuomittua oikein.
Oikein ja oikein. Nämä ovat niitä pelleilyjä, jitka johtavat Pickford-VVD -tilanteisiin. Jos Cavani olisi hajonnut tuossa punaisen/keltaisen arvoisessa rikkeessä, tilanne olisi ollut varsin epäreilu Unitedille. Mun mielestä näiden pitäisi mennä niin, että dumari dumaroi ja pelaajat pelaa. Shaw osui palloon, joten tuomarilla oli peruste antaa pelin jatkua.
 

Fordél

Jäsen
Oikein ja oikein. Nämä ovat niitä pelleilyjä, jitka johtavat Pickford-VVD -tilanteisiin. Jos Cavani olisi hajonnut tuossa punaisen/keltaisen arvoisessa rikkeessä, tilanne olisi ollut varsin epäreilu Unitedille. Mun mielestä näiden pitäisi mennä niin, että dumari dumaroi ja pelaajat pelaa. Shaw osui palloon, joten tuomarilla oli peruste antaa pelin jatkua.

Ei ole mitään pelleilyä vaan tilanne tuomittiin oikein, kun otettiin ensin tehty rike pois. Eihän Cavanin tilannetta olisi edes tullut, jos oikeus olisi tapahtunut ajoissa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Käsi selässä, 500 kilopondin voimalla painoi alaspäin. Ei epäselvyyttä maalin hylkäyksessä.
Toisaalta Pieters oli niin kyykyssä että olisi jäänyt alle vaikka Maguirella ei olisi käsiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös