Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 896 970
  • 13 896

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin sä siis kuvittelet, että nykyisessä interwebmaailmassa tällanen herkku, kun liigapelaajan törkeä rattijuopumus jää täysin vailla huomiota, eikä kukaan sitä noteerais ja sillä sais sisältöä omaan tylsään elämäänsä? Luulen, että jos Anttalainen jonkun uran kiekkoilussa tekee, niin kymmenen vuodenkin päästä joku vielä muistaa, ett eiks toi ollu se rattijuoppo. Mä ainakin muistan Jari Levosen tuomariajoiltaan, Toni Porkan ja valmentajista Sakke Pietilän, Sihvosen ja Mälkiän.
Anttalainen kun tuli itse julki niin media uutisoi siitä vain kerran ,eikä tarvitsekkaan. Jos media olisi itse kaivellut tuon uutisen niin siitä varmaan olisi ollut juttua vielä tänäänkin. En minä puolustele Anttalaisen rattijuopumusta yhtään ,päin vastoin tuomitsen sen. Itselleenhän se Anttalainen tuossa vahinkoa aiheutti, ei kenellekkään täällä kommentoijille. Vai aiheuttiko?
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Anttalainen kun tuli itse julki niin media uutisoi siitä vain kerran ,eikä tarvitsekkaan. Jos media olisi itse kaivellut tuon uutisen niin siitä varmaan olisi ollut juttua vielä tänäänkin. En minä puolustele Anttalaisen rattijuopumusta yhtään ,päin vastoin tuomitsen sen. Itselleenhän se Anttalainen tuossa vahinkoa aiheutti, ei kenellekkään täällä kommentoijille. Vai aiheuttiko?

Tietynlainen lynkkausmieli tällasissa herkissä, julkisuuteen nousevissa asioissa on vähän nihkeätä.

Toisaalta, historia on osoittanut, että työssään pelipaitaa tai numerolappua rinnassaan kantavat tuppaavat saamaan enemmän ymmärtäjiä toilailujensa jälkeen mitä noin keskimäärin.

Jos avaa paikallisen lehden ja siellä kerrotaan viikonlopun randomista törkeästä rattijuopumus-epäilystä niin kuinkahan ymmärtäväisesti se ihmismieli siinä hetkessä toimii.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Carlos

Jäsen
Taitaa tolla Carloksella vaatekaapista löytyä kuitenkin Karalahden fanipaita, ei noita hesalaisten höpinöitä kannata todesta ottaa.

Tapanani ei ole kommentoida huhuja, mutta v-u että osuit oikeaan! Meikäläisen kaapista löytyy vain kolme fanipaitaa, ja juurikin Karalahden paita - sen lisäksi oikeasti vain Teppo Kivelä sekä Nicklas Danielsson (game worn). Ja jokunen oma (no official games worn).

Uskon että antaa perspektiiviä tähän. Miettikää miksi Karalahti oli aina parhaimmillaan juuri maajoukkueessa??? Ja miksi Norris-potentiaalin NHL-ura jäi lähtökuoppiin? SE vituttaa ja surettaa. Karalahti #3 omasi potentiaalia jonka Karalahti #10 jätti läträämisen jälkeen pöydälle. Ja miksi?

Oikeasti, Karalahti oli jotain mitä Suomella ei tähän päivään mennessä ole ikinä ollut. Mutta vittu ei kun biletys vei voiton.

Miettikää siitä itse kunkin motiiveja rageamiselle.

Ja vitun Anttalainen, treenaa vuosi täysillä ilman pisaraakaan viinaa. Kokeile! Yllätyt - lupaan sen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

mtallskog

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pitäisikö Antalainen potkia pois joukkueesta? Mielestäni ei. Pitäisikö saada sanktiota joukkueen puolesta? Kyllä, mutta miten siihen en osaa ottaa kantaa. Anttalainen on kuitenkin esikuva asemassa ja jonkin asteinen julkisuuden henkilö, joka syyllistyi vakavaan asiaan, vaikkei vahinkoa sattunutkaan. Ei missään tapauksessa hyväksyttävä tai olankohautuksella ohitettava asia.
Viranomaisilta Anttalainen tulee aikanaan saamaan lain vaatimat rangaistukset. Herra kantaa leimaa otsassaan pitkään ja varmasti tulee kuulemaan asiasta. Toivon mukaan muuten ei ole ongelmaa juomisen suhteen ja jos on niin myöntää myös ongelman ennen kuin pääsee liian pitkälle.

Henkilökohtaisesti harkitsin vielä Anttalaisen game wornin ostamista, koska oman kylän poikia on. Mutta nyt jää kyllä ostamatta.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Mikäs verran herralla oli promilleja? Jaksa kahlata koko ketjua/lehtiä läpi.

Vai onko sitä edes mainittu missään.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Anttalaiselta kuitenkin miehekäs ulostulo asiassa, se on hieno homma, siihen ei kaikki pysty.
Ehkä seura vaati häntä toimimaan noin eikä hänellä ollut vaihtoehtoja. Toisaalta eiköhän Anttalaista ole täällä jo haukuttu ihan tarpeeksi. Toivottavasti hän on oppinut läksynsä eikä enää humalassa ajele ja toivottavasti Anttalainen luo pitkän ja menestyksellisen jääkiekkouran.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
”Mikä vamma sul late oikeen on, ku et voi tinkiä palkasta? - ei mun tarvi. ”No tuu ny ees vähä vastaan? - ei kiinnosta. ”No, yritetty on, laittakaa tiedotetta ulos.”
Ei kannata laittaa tällaista, joku ottaa tosissaan. Mistä muualta FB:n kommenttipalsta ottaisi juttunsa kuin täältä-
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Huoh mitä puolustamista. Kiva sieltä kaverin nousta vapaasti maalille.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Siis voi vittu tota kokovisiiriä. Pelin taso ihan karmea kun pelaajat hukkaa kokoajan kiekon. Näkyy myös syötön vastaanottamisessa karmealla tavalla.

Nyt ymmärrän kyllä täysin sen pelaajien kritiikin tota kokovisiiriä kohtaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siis voi vittu tota kokovisiiriä. Pelin taso ihan karmea kun pelaajat hukkaa kokoajan kiekon. Näkyy myös syötön vastaanottamisessa karmealla tavalla.

Nyt ymmärrän kyllä täysin sen pelaajien kritiikin tota kokovisiiriä kohtaan.

Liigaa ei selvästi kiinnosta pelin laatu, imago saati katsojat hallilla rahaa ja tunnelmaa tuomassa. Liigan osalta ainoa intressi on pelata pelejä, oli touhu miten sekavaa tahansa.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Liigaa ei selvästi kiinnosta pelin laatu, imago saati katsojat hallilla rahaa ja tunnelmaa tuomassa. Liigan osalta ainoa intressi on pelata pelejä, oli touhu miten sekavaa tahansa.

Mitävittua? Jos edellytys peleille on se, että pelataan kokovisiireillä niin sitten on. Ei liiga sille voi mitään. Jos jollain on korona ja visiirien takia toinen joukkue ei altistu, niin tämä on ehdoton positiivinen asia. Kyllä sitä ennenkin on kokovisiireillä pelattu. Ihme nillitystä tilanteessa missä pitäisi olla iloinen, että kiekkoa ylipäänsä pelataan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös