Ihmettelyketju

  • 6 358 605
  • 38 767

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ooks @pettter jo ihmetellyt kun ihmisiä kiinnostaa Amerikan vaalit? tai nynnyjähän ne vaan kiinnostaa kun elämä on tässä ja baarissa.
Oli mullakin telkkari silloin yön auki. Pää tosin oli puolet ajasta oksennussankossa. Alepasta hain setin ykköskaljaa ja tunnin taisin seisoskellakin tuolla tienristeyksessä.

Mihinkään päätöksiin ottamatta kantaa niin on se Trumppi kyllä parasta mitä politiikassa on pitkään aikaan tapahtunut. Puolet jengistä nauraa ja puolella alahuuli väpättää.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko käteen vetäminen vähän niin kuin itsemoderointia, ja sen takia paheksuttavaa tietyissä piireissä?

Modeilla on toi runkkaamisen yksinoikeus. Mälläriketjusta voi käydä katsomassa, ketkä on modeja.

Voin jo kuvitella sen pelikieltoviestin:

Moderaattorien arvuuttelut edes huumorilla eivät ole suotavia.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onko käteen vetäminen vähän niin kuin itsemoderointia, ja sen takia paheksuttavaa tietyissä piireissä?

Siveetöntä kaikki tyynni, siten paheksuttavaa samoissa piireissä.

Samoin kuin vastaantuleminen.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Useamman kerran kun olen Viaplayn pistänyt tauolle, niin ilmenee samontein ongelmia eikä ohjelmat oikein tahdo pyöriä. Samaa ongelmaa ei ole ilmennyt muiden suoratoistonpalvelijoiden kanssa. Eilen sitten laitoin Ps+ palvelun poikki ja ongelmat alkoi samantein eikä tänäänkään verkkopeleistä tullut mitää. Ihmetyttää vaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meidän perheessä oli tapana että myös puoliso antoi isän- ja äitienpäivälahjan. Miehen perheessä vain lapset antoi vanhemmilleen lahjan. Meillä on sovittu että voin antaa miehelle isänpäivälahjan. Minä en saa mieheltä äitienpäivälahjaa kun en ole kenenkään äiti. Tämä on hiton hyvä kompromissi... Eipä tuosta ole tullut paljon muiden kanssa puhuttua kellä on minun perheen malli ja missä mennään miehen perheen tavalla. Olisihan se kiva kuulla mitä mieltä täällä ollaan... Sopiiko puolison antaa äitien- ja isänpäivälahja lastensa vanhemmalle? Kyllä tässä vähän on ihmettelyä...
 

teppana

Jäsen
Kuis? Miten meidän elämä on muuttunut Obama vs Trump -aikaan? Tai muiden pressojen? Ei oo vaikuttanu ainakaan omaan elämään.

No jos ihan konkreettista esimerkkiä pitää saada, Trumpin presidenttiys loi epävakautta maailmanmarkkinoille ja meidän yrityksessä Brexit+Trump yhteisvaikutuksessa sai tilauskannan USA:sta pienenemään siinä määrin että jouduttiin lomauttamaan 30% yrityksen tuotantotyöntekijöistä.

Itse ihmettelen kovasti näitä "ei kiinnosta, ei vaikuta mun elämään" heittoja asioista jotka ihan ilmiselvästi vaikuttavat asioihin globaalilla tasolla. Toki jos oma katsontakanta on se, saako sitä kaljaa ja makkaraa lähimmästä alepasta samalla hinnalla niin ei kai se sitten kovin suoraan vaikuta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis ketkä oikein pääsee sinne selviämisaseman puolelle. Ja millä käytöksellä. Katsooko ne jonkun ala-asteen todistuksen siinä. Käytös kymppi vuonna 89.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meidän perheessä oli tapana että myös puoliso antoi isän- ja äitienpäivälahjan. Miehen perheessä vain lapset antoi vanhemmilleen lahjan. Meillä on sovittu että voin antaa miehelle isänpäivälahjan. Minä en saa mieheltä äitienpäivälahjaa kun en ole kenenkään äiti. Tämä on hiton hyvä kompromissi... Eipä tuosta ole tullut paljon muiden kanssa puhuttua kellä on minun perheen malli ja missä mennään miehen perheen tavalla. Olisihan se kiva kuulla mitä mieltä täällä ollaan... Sopiiko puolison antaa äitien- ja isänpäivälahja lastensa vanhemmalle? Kyllä tässä vähän on ihmettelyä...
Kyllä mä vähän ihmettelen tuollaista, että puolisolle annettaisiin isän- tai äitienpäivälahja. Ymmärrän jos puoliso hakee yhdessä lapsen kanssa jonkun lahjan juhlakalulle jos lapsi on vielä pieni tjs. Muuten ei ole tuollainen koskaan tullut edes mieleen.

Onneksi vaimon kanssa sovittu ettei tartte mitään lahjoja meidän välillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös