Chelsea ei ole enää kuulemma kuin vain Havertzin ja Ricen perässä. Nuo kun vielä saavat hommattua, niin odotan jo miten @Mängimies tulee ekan tappion jälkeen kertomaan, että eipä tuolla porukalla voi pärjätä kun ei ole kunnon maalivahtia.
Itse asiassa noin en muista koskaan todenneeni.
Kepan loppukauden suoritusten jälkeen olin valmis heittämään miehelle hyvästit ja olen edelleenkin, mutta joku pieni lapsenusko sisälläni sanoo, että pelkästään puolustuksen kahden kärkihankinnan ansiosta luottoa on myös Kepaan aivan eri tavalla kuin ennen. Ja ehkä Kepa on löytänyt kadonneen itseluottamuksen ja näin ollen myös joukkueella on luottoa häneen. Siitähän tuo on ollut kiinni. Tämän sanottuani uskon silti, että uusi maalivahti hankitaan. Jos nyt pitäisi veikata, niin Edourd Mendy Rennesistä olisi kyseinen hankinta. Mendy ei muuten pelannut tänään kun Rennes voitti Montpellierin. Syytä Mendyn poissaololle ei ole annettu, mutta yksinkertaisempi laskisi tässä kohtaa 1+1.
Eka tappio häämöttää muuten jo kauden toisessa pelissä kun viime kaudella täysin ylivoimainen Liverpool tulee vieraaksi. Olipa kotijoukkueella maalissa sitten kuka tahansa.