Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 155 135
  • 122 433

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Varane. Mä olen 39v läski ja mä olisin ottanut ton pääpallon meidän Turun pubiliigassa.
 

Ralph

Jäsen
Viime kaudella vastaavassa ottelussa eli toisessa osaottelussa neljännesvälierissä Juventus nousi voittoon, kun Cristiano Ronaldo teki maalit 27., 48. ja 86. peliminuutilla. Nyt ensimmäinen ja toinen maali tulivat noin vartin myöhemmin, mutta kolmatta ei voi tehdä varttia myöhemmin.
 

Ralph

Jäsen
Juan Cuadradon vaihtaminen Daniloon ei tässä tilanteessa kuulosta järkevältä, mutta Paulo Dybalan tuominen Federico Bernardeschin paikalle on iso juttu, jos Dybala on vain kunnossa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Citylle pisteet että lopetti hermoilun ja alkoivat pelaamaan omaa peliään. Realilla loppui vaan bensa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihan kiva, että ennakkosuosikit hävisivät (yhteismaaleissa, vierasmaalisääntö mukaan lukien) ja yllättäjät pääsivät jatkoon. Tämä on hienoa jalkapallossa (kunhan se ennakkosuosikki ei ole oma suosikkijoukkue).
 

redpecka

Jäsen
Jännä CL-karsintamatsi menossa: Tre Fiori - Linfield (ks. liite)
 

Liitteet

  • trefiori-linfield.PNG
    trefiori-linfield.PNG
    20,1 KB · kertaa luettu: 115

redpecka

Jäsen
Tuo Laveryn tilalle tullut Hery on ihan liekeissä: nyt keltaista päin näköä tarjoilee unkarilaisdumari Balázs Berke. Kymmenisen minsaa jäljellä. Mitä tekee sanmarinolaiset vai tekevätkö mitään?
 

redpecka

Jäsen
Illan seuraava CL-peli alkaa 45 min kuluttua. Drita (Kosovo) - Inter Escaldes (Andorra)

En itse ehdi liveseurata tätä spektaakkelia, mutta laitan tähän ennakon, joku voi jatkaa:

Pelihän pelataan Sveitsin Nyonissa, vähän specsejä tähän:
- 30* Sunny
- The pitch is exellent
- Referees from Wales

Line-upsit liitteessä. Hyvää palloiltaa!
 

Liitteet

  • nyon.PNG
    nyon.PNG
    258,9 KB · kertaa luettu: 57
Illan seuraava CL-peli alkaa 45 min kuluttua. Drita (Kosovo) - Inter Escaldes (Andorra)

En itse ehdi liveseurata tätä spektaakkelia, mutta laitan tähän ennakon, joku voi jatkaa:

Mitä luulet miten tuossa toisen laidan mielenkiintoisessa kamppailussa käy kun tuulennopea Bruninho pääsee haastamaan Dritan vasenta pakkia Blakcoria?

Toinen huomioni kiinnittyy joukkueiden kokoonpanoissa vaihtopenkkiin. Dritalla on kyllä enemmän laatua penkillä. Haxhimusa varmaan ainakin otetaan sisään tuomaan lisää jalkoja.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Noh, sehän tuli sitten Bayernille harmittavan nopeasti. Chelsea saanut mitään aikaiseksi?

Lampard voisi alkaa tehdä jo vaihtoja ja antaa nuorille peliaikaa.
 

redpecka

Jäsen
Mitä luulet miten tuossa toisen laidan mielenkiintoisessa kamppailussa käy kun tuulennopea Bruninho pääsee haastamaan Dritan vasenta pakkia Blakcoria?
Bruninhosta ei ollut mihinkään, on se Blakcori sen luokan pakki kumminkin. Monet on yrittänyt ohi, mutta harvat pääsee. Ne mitkä on päässyt, pelaavat jossain armeniassa ammatikseen.

E: Messi tekee maalin 2-0
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös