Juhannus 2020 – LIVE!

  • 11 887
  • 150
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onnkes etätöitä voi "tehdä" kankkusessa. Oon lähes varma että herra Koistinen saapuu vierailulle huomenissa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Loputellaan juhannusta loikeilemalla teltassa kuuntelemassa luonnon ja kylän ääniä (juuri meni pari moottoripyörää tiellä). Ajateltiin että tän voisi nyt purkaa pois. Onneksi kukaan ei sentään tänne yrjönnyt. Vissiin ottanut juhannus herralle koville kun hän nukahti tuohon patjalle. En minäkään tästä viitsi lähteä, loikoilen ja lueskelen vähän jatkoaikaa. Kyllähän tuolla linnunlauluakin on kuunneltavaksi. Pitää varmaan kohta herättää mies että saa yöllä unta... tai onkohan siitä pelkoa, hyvin nukkuva yksilö tuo minun mieheni. Ja rakas ja lutuinen...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Juhannuksen saldo on about yhdeksän katsottua ottelua jalkapalloa ja yksi juotu olut.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mun on... Ehkä tänäehtoona kun rouva kotiutuu. Keräsin kukkiakin maljakkoon ja kaikkee...
No lykkyä sulle ja pane sitten parastasi...
Minä tässä pohdin että pitäisiköhän sitä vielä pukea vaatteita päälle loppuillaksi. Kannattaisi varmaan kun ei tuolla mikään helle ole. Kukkia pitäisi ehkä kastella...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minä tässä pohdin että pitäisiköhän sitä vielä pukea vaatteita päälle loppuillaksi.
Täällä kämppä on kun sauna. Kälvin Klaineissa kekkuloin. Mustat.
 
K

Kiekkokatsoja

Utelen luontaista tiedonjanoani uunileipäsi täyteosastoa sekä olutmerkkiä.
Paikallinen "karvakäsipaikka", hyvä maku, koko ja kohtuu hinta. Täytteet oli tälläkertaa "vedetty lonkalta nopeaa" versio. Kaljat oli pohjoisen kultaa, ja etelänaspurimme ale juomaa.
Johnny taas "navanalta" tekstiä heittää lainauksessaan, joten eipä sitä osastoa nyt enempää.
 

Glove

Jäsen
Minäkin pääsin viimein alkoholin makuun tälle juhannukselle. Tyttö lähti neljän junalla ja minä tietysti tulin kaupan kautta kotiin. Periaatteessa en ota kun lapsi on täällä. Vanhimman kanssa olen kyllä sattunut samaan pubiinkin, mutta antaa tuon nuorimman olla vielä näkemättä isiä humalassa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Meillä ei ole kuin sellaiset 22 astetta sisällä eikä sitä voi vielä saunana pitää. Itse hengailen mustassa Nanson paitulissa ilman pikku pöksyjä. Tarkenee kun on peiton alla...
Voi perkema että osaat kiusia. Arvostan...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Voi perkema että osaat kiusia. Arvostan...
Mitä, eikö paitulit olekaan turn-off... Se on siis musta ja aika iso. Edessä on sulkakuvioita vaalealla lilalla ja valkoisella. Ja niin, pöksyjä en käytä nukkuessa kuin vuotojen aikana. Pitää pitää paikat välillä... no tuulettumassa. ;-)
 

MegaForce

Jäsen
Juhannus on ohi. Mutta tänään oli erittäin hyvä päätös tämän vuoden keskikesän juhlalle. Kippis kaikille, ja toivottavasti palstalaiset ja heidän läheisensä eivät päätyneet supertriplaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös