Ässien kannattajatoiminta ja -matkat kaudella 2019–2020

  • 25 212
  • 154

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo, tälle linjalle on nyt aika turha lähteä kun näitä erinäisiä tekosyitä osallistumattomuudelle on täällä ladeltu ennenkin. Varmasti se äijäporukka on yhtä tervetullutta mukaan kuin aina ennenkin. Ei ole varmasti ollut mitenkään suunnitelmallista, että nykyinen koostumus halutaan muovata nähdynlaiseksi.

Jos nyt ajatellaan viime kautta, niin eritoten nämä muutamat vierasreissujen haltuunotot olivat hienoja ja lupauksia antavia, niin eihän tässä ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin jalostaa ja takoa näillä eteenpäin ja iloa jatkoonkin. En nyt ymmärrä kun toiset täällä niin perin pessimistisiä.

Ja taasen mitä tulee ajatteluun toiminnan kehittämisestä, niin pidän sitäkin täysin inhimillisenä ajatteluna ja hienona tavoitteena, että Porissa olisi Suomen parasta kannattajatoimintaa kaikilla tasoilla mitattuna. En ymmärrä miten sekin on sitten jotenkin huono tavoite, vaan ennemmin pitäisi vain olla tyytyväinen tasoon tyydyttävä/välttävä ja mistään muusta ei ole luvallista haihatella. Miksi?
 
Viimeksi muokattu:

SammyRumour

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & SHL
Ja sehän siinä vain totuus taitaa olla, että he kannustavat äänekkäämmin ja innokkaamin kuin sinä ikinä. Tilanteessa kuin tilanteessa.

Että silleen...
Joka on toki hyvä. Äänestän kyllä minäkin. Pataljoona ei vain osaa ottaa kotiyleisöä mukaan. On ne pari kertaa yrittänyt ja kun ei ole onnistunut niin "antaa olla"
 

SammyRumour

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & SHL
No nyt oli "i'm not racist but"-tason kommentti.
Ei sillä ole mitään väliä mitkä geenit kullakin fanilla on tai minkä ikäisiä kukakin fani on. Se että kannustetaan ja pidetään ääntä merkitsee. En itse ymmärrä miten Pataljoona on paska kannattajayhdistys? Järkkäävät reissuja ja ovat patasydämiä loppuun asti. Myöskin nopealla ig-scouttauksella JYP:n, Pelsujen, Jukurien, Sportin, Saipan ja KooKoon (varmasti muissakin, mutta enempää en katsonut) kannattajien virallisilla ig:tileillä oli vähemmän seuraajia kuin Pataljoonan vastaavalla. Peukut pataljoonalle hyvästä työstä, kun varmasti tätä luette. Ja lisätään vielä että allekirjoittanut ei ole Pataljoonan jäsen.
I am littlebit racist. Mutta osaan elää sen kanssa.

@PataJaska kyllä minäkin olen kehitysvammaisten kanssa työskennellyt ja elänyt.
 

Guillermo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kun tätä kautta katsoo kannattajatoiminnan näkökulmasta niin isossa kuvassa mielestäni positiivisin asia oli kuinka paljon uusia 15-18 vuotiaita saatiin mukaan toimintaan jäseniksi ja enne kaikkea reissuille. Se on kaikista tärkein voimavara toiminnalle jatkuvuuden merkeissä. Se on nimenomaan tuo ikä jolloin heidät pitää saada mukaan toimintaan. Eivät he enää yli kolmekymppisinä lähde mukaan, niin kuin tältä palstalta näitä kommenteja voidaan lukea.

Kehitysvammaisista kannattajista sen verran, että heitä on jokaisen joukkueen kannattajaporukoissa ja heillä on ihan yhtäläinen oikeus tulla Seisomakatsomoon kannustamaan, tai olla kannustamatta Ässiä ihan kuin jokaisella muullakin.
 

SammyRumour

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & SHL
Kehitysvammaisista kannattajista sen verran, että heitä on jokaisen joukkueen kannattajaporukoissa ja heillä on ihan yhtäläinen oikeus tulla Seisomakatsomoon kannustamaan, tai olla kannustamatta Ässiä ihan kuin jokaisella muullakin.
Kuka on väittänyt ettei olisi oikeus?
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Siis puhutaanko tässä nyt oikeasti kehitysvammaisista ihmisistä, vai vaan ihan saatanan typeristä ihmisistä? Näillä on todella suuri ero.

Ja mitä noihon kannatusporukoihin tulee niin kyllä se Etulinjan ääni sieltä hetkittäin kuuluu kun paikalla on alle 4000 katsojaa. Muuten on vähän hiljasempaa. Khanttaukseen en ota kantaa kun ei siihen muminaan kukaan muutenkaan reagoi.

Isomäen tunnelma alkaa nykyisellääm olemaan melkoinen myytti. Millä helvetillä siellä mitään saunoja voi lauantaisin edes olla kun ukkoa sohitaan isoista ovista pihalle jos menee kiroilemaan. Saati taklaamaan.

Laji takaisin fyysiseksi niin sillä saadaan sitä tunnelmaa ja meteliä. Eikö niille pelaajille siitä ihan tarpeeksi jo makseta, kun ei tarvitse oikeissa töissäkään käydä.

Mut nää on näitä.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllähän se on Liigan yksi paskimmista ellei jopa paskin kannattajayhdistys mitä on.
Kaiken lisäksi se on täynnä teinejä ja (VAROITUS: MULLA EI OLE MITÄÄN VASTAAN KEHITYSVAMMAISIA KOHTAAN, MULLA ON OMIA SUKULAISIAKIN JOTKA OVAT KEHITYSVAMMAISIA) kehitysvammaisia.
No jo oli ulospuhallus :D Vedähän ny henkeä välillä. Ja kerro sitten perustelut tuolle väitteellesi. Millä perustein Pataljoona on paskin kannattajayhdistys mitä on? Oletko ollut jäsenenä useammassakin?

Mistähän tuo valtaisa angstisi Pataljoonaa kohtaan kumpuaa? Mielestäni se porukka hoitaa hommansa oikein hienosti. Porissa on valmiina pahuksen hyvä kannattajakatsomo hallin parhailla paikoilla. Pataljoona näyttää menneen sen keskiosaan, on ottanut paikkansa ja sieltä käsin kannustaa omaa joukkuettaan. Mitähän ihmeen väärää siinäkin on?

Ja tuo väitteesi Lähteenmäestä on toistaiseksi täyttä paskapuhetta, kunnes pysyt asian todistamaan.

Sinällään ymmärrän asian, että monet ammattiurheilijat, jotka kuitenkin ovat aikuisia ihmisiä, varmasti katsovat tuota fanitustouhua niin, että pitävät sitä hieman lapsellisena. Ja onhan se vähän sellaista minunkin mielestäni. Mutta se, että nostat jonkun yhden pelaajan keskiöön ja teet moisia kärjistettyjä väitteitä, on mautonta.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Täysin totta. Siellä minä Raumalla hänen vierellään olen isunut. Millä sen nyt todistaa.
No kerrohan sitten vaikka se, millä perustein Pataljoona on paskin kannattajayhdistys mitä on? Kertoiko Lähteenmäki sulle senkin siellä Raumalla? :D
 

SammyRumour

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & SHL
No kerrohan sitten vaikka se, millä perustein Pataljoona on paskin kannattajayhdistys mitä on? Kertoiko Lähteenmäki sulle senkin siellä Raumalla? :D
Katsoo sitä touhua. Kotona ne ei saa ketään mukaan. Hallissa kannattajahuudot ei raikaa yhtään. Pataljoonaan kuulluu paljon väkeä, mutta he ovat katsomossa niin hajallaan ja sen takia he eivät laula yhdessä. Muutama teini siinä yhdessä rytäkässä voi jotain hoilata ja kiljua.
Missä tifot ja muiden kannattajien "huomioon" ottaminen? Eli voisi esimerkiksi joka peliin, jokaiseen katsomon osaan viedä jotain punamustia lippuja.
Kunnon meininkiä ennen peliä, rallatusta ja juhlintaa. Kuten esim. Ruotsissa. Turha sanoa, että Suomalaiset eivät osaa. Suomalaiset osaa jos vain haluttaan yrittää. Mutta ei haluta.

Pataljoona tarvitsee selkeän capon. Joka huutaa megafoniin, että saadaan meteliä suuremmalta yleisöltä. Jos ei yleisö lähde mukaan niin yrittää saada kahta kauheammin mukaan.
Tekisi vaikka organisaation kanssa enemmän yhteistyötä (en tiedä paljon tekevät). Ässät voisi lähettää jokaisen kausikorttilaisten S-postiin viestin pataljoonan suunnitelmasta seuraavassa kotipelissä ja toivoa, että muut fanit tekisivät samoin.

Kannatayhdistyksestä pitää tehdä ammattimaisempaa.

Vierasmatkoille on lähtenyt hyvin aina väkeä, siitä iso plussa.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Katsoo sitä touhua. Kotona ne ei saa ketään mukaan. Hallissa kannattajahuudot ei raikaa yhtään.

Pataljoona tarvitsee selkeän capon. Joka huutaa megafoniin, että saadaan meteliä suuremmalta yleisöltä. Jos ei yleisö lähde mukaan niin yrittää saada kahta kauheammin mukaan.

Sinulla on nyt selvästi jotain henkilökohtaista Pataljoonaa vastaan. Koska ei kukaan muutoin voi pyöräyttää sellaista kehäpäätelmää, että kun se suuri yleisö ei oikein tahdo kannustaa, niin se on kannatusyhdistyksen vika. Pataljoona kun ei mahda yhtään mitään perusporilaiselle mielenlaadulle, he nyt edes yrittävät antaa oman panoksensa. Kuten keväällä 2013 nähtiin, niin perusporilainen mielenlaatu vain on sellainen, että suuren yleisön yhteislaulu raikaa hallissa vasta siinä vaiheessa, kun ollaan kuudennessa finaalissa ja mestaruus on katkolla Ässille

No otan esimerkiksi itseni. Olen puhelias ja ekstrovertin puoleinen luonne, joka täälläkin aina ottaa kantaa pitkästi sun muuta. Mutta minäkään en peleissä lähde mukaan kannustushuutoihin, myönnän sen ihan avoimesti (tosin jo kymmenkunta vuotta on ollut se tilanne, että käyn kotipeleissä erittäin harvoin). Se ei vain jotenkin sovi minun pirtaani, mutta sen suhteen "vika" on siis puhtaasti minun eikä Pataljoonan. Elän mukana, ja taputan kyllä sun muuta, mutta ne kannustushuudot eivät vain kerta kaikkiaan sovi minun suuhuni.. mutta en ole ajatellutkaan, että laittaisin sen jonkun muun syyksi kuin itseni
 

Guillermo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pataljoona tarvitsee selkeän capon. Joka huutaa megafoniin, että saadaan meteliä suuremmalta yleisöltä.
No niin! Oli jo tälle kaudelle tarkoitus tuoda megafonia katsomoon, mutta siinä tuli muutama muuttuja vastaan. Risteilypelissä Raumalla oli käytössä ja pelitti hyvin. Ens kaudelle tarkoitus tuoda megafoni katsomoon, kun tarvetta on eli ääni ei riitä kattamaan koko ääneen kannattavaa yleisöä. Sehän sen megafonin tehtävä on. Derbyistä aloitetaan ja katsotaan miten toimii.
 

SammyRumour

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & SHL
No niin! Oli jo tälle kaudelle tarkoitus tuoda megafonia katsomoon, mutta siinä tuli muutama muuttuja vastaan. Risteilypelissä Raumalla oli käytössä ja pelitti hyvin. Ens kaudelle tarkoitus tuoda megafoni katsomoon, kun tarvetta on eli ääni ei riitä kattamaan koko ääneen kannattavaa yleisöä. Sehän sen megafonin tehtävä on. Derbyistä aloitetaan ja katsotaan miten toimii.
Se on ollut mukana päättyneellä ja edelliskaudella, mutta sitä ei olla käytetty. Tiedän sen, koska olen itse kannustamassa Ässiä siinä pataljoonan kohdalla, toki rappusten toisella puolella.

@PataJaska se ei riitä eikä kannusta toisia huutamaan jos se yks ylpee nuori jätkä huutaa ja tönii toisia, että "HUUTAKAA SAATANA!", koska ketään ei tiedä niitä lauluja ulkoa.

Megafonilla pitää ensin saada suuren yleisön huomio. Pelikatkolla. Tsempata suurta yleisöä. Eikä yhtäkkiä huutaa esim. "PUUNAAMAUSTA", "POORIIN ÄSSÄT"!
Ekana pitää siis saada se suuren yleisön huomio.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
@SammyRumour
No kun sinulla näyttää olevan vahva näkemys siitä, mitä tehdään "väärin" ja mitä pitäisi tehdä, että asiat olisivat "oikein", niin mikset tartu toimeen? Ei ne asiat sillä parane että marmatat täällä ja kerrot kuinka kaikki on paskaa. Kun kerran asia näyttää olevan sydäntäsi lähellä, niin ei muuta kuin megafoni kainaloon ja hallille näyttämään miten se tehdään! Lupaan että saat varauksettoman kannatukseni.

Se, etten itse mene hallille osallistumaan "moderniin kannattamiseen" ei tarkoita sitä, ettenkö sallisi sitä muille. Siellä näyttää Pataljoona jo tehneen hyvää työtä sen suhteen, että ovat valinneet sijaintinsa hallin keskeisimmiltä paikoilta. Siitä on hyvä jatkaa. Kaltaisesi hyvät johtajaominaisuudet omaava multitalentti vie noista lähtökohdista taatusti asioita pitkälle eteenpäin. Joten sanasta miestä, sarvesta härkää!

PS. Tuossa aiemmin joku taisi muuten mainita jotain näkyvyydestä Pataljoonan paikkaa valitessa ja että nykyisessä paikassa olisi sen puolesta jotain vikaa. Olen täysin toista mieltä. Nykyisellä paikallaan Pataljoona on niin näkyvällä paikalla kuin hallissa voi olla. Kamerat kuvaavat A-katsomon takaa ja Pataljoona, joka on vaihtoaitioiden takana, on näin ollen hallin näkyvimmällä paikalla ja samaan aikaan hallin parhailla paikalla myös ottelun seuraamista ajatellen. Joten se on hoidettu optimaalisesti. (Kuten jo vuosia sitten joku täällä neuvoi ;) )
 

SammyRumour

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & SHL
@SammyRumour
No kun sinulla näyttää olevan vahva näkemys siitä, mitä tehdään "väärin" ja mitä pitäisi tehdä, että asiat olisivat "oikein", niin mikset tartu toimeen? Ei ne asiat sillä parane että marmatat täällä ja kerrot kuinka kaikki on paskaa. Kun kerran asia näyttää olevan sydäntäsi lähellä, niin ei muuta kuin megafoni kainaloon ja hallille näyttämään miten se tehdään! Lupaan että saat varauksettoman kannatukseni.

Se, etten itse mene hallille osallistumaan "moderniin kannattamiseen" ei tarkoita sitä, ettenkö sallisi sitä muille. Siellä näyttää Pataljoona jo tehneen hyvää työtä sen suhteen, että ovat valinneet sijaintinsa hallin keskeisimmiltä paikoilta. Siitä on hyvä jatkaa. Kaltaisesi hyvät johtajaominaisuudet omaava multitalentti vie noista lähtökohdista taatusti asioita pitkälle eteenpäin. Joten sanasta miestä, sarvesta härkää!

PS. Tuossa aiemmin joku taisi muuten mainita jotain näkyvyydestä Pataljoonan paikkaa valitessa ja että nykyisessä paikassa olisi sen puolesta jotain vikaa. Olen täysin toista mieltä. Nykyisellä paikallaan Pataljoona on niin näkyvällä paikalla kuin hallissa voi olla. Kamerat kuvaavat A-katsomon takaa ja Pataljoona, joka on vaihtoaitioiden takana, on näin ollen hallin näkyvimmällä paikalla ja samaan aikaan hallin parhailla paikalla myös ottelun seuraamista ajatellen. Joten se on hoidettu optimaalisesti. (Kuten jo vuosia sitten joku täällä neuvoi ;) )
Ahh. Sieltä se El Classico "Miksi et itse tee ynnynnyyy" tuli jota odotinkin.
En tee siksi, koska en pysty. Enempää en halua avata
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ahh. Sieltä se El Classico "Miksi et itse tee ynnynnyyy" tuli jota odotinkin.
En tee siksi, koska en pysty. Enempää en halua avata
Mahtavaa.

Jos kerran olet niin olematon ettet pysty itse tekemään asialle muuta kuin parkumaan, niin kerro sitten edes asianosaisille, että mitä heidän pitäisi tehdä, jotta Pataljoona ei olisi enää maan paskin kannattajaporukka, niin kuin sinä ja ystäväsi Lähteenmäki meille kerrotte :)

Löydät varmasti Pataljoonan yhteystiedot itsekin, tai sitten voit kirjoittaa ideasi vaikka tänne. Mielelläni näkisin itsekin toimenpide-ehdotuksesi :)

Pelokkaat jänikset huutelee puskista. Siihen pystyy kuka tahansa vähemmälläkin älyllä varustettu.
 

SammyRumour

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & SHL
Mahtavaa.

Jos kerran olet niin olematon ettet pysty itse tekemään asialle muuta kuin parkumaan, niin kerro sitten edes asianosaisille, että mitä heidän pitäisi tehdä, jotta Pataljoona ei olisi enää maan paskin kannattajaporukka, niin kuin sinä ja ystäväsi Lähteenmäki meille kerrotte :)

Löydät varmasti Pataljoonan yhteystiedot itsekin, tai sitten voit kirjoittaa ideasi vaikka tänne. Mielelläni näkisin itsekin toimenpide-ehdotuksesi :)

Pelokkaat jänikset huutelee puskista. Siihen pystyy kuka tahansa vähemmälläkin älyllä varustettu.
En ole Lähteenmäen kaveri.
Olen kertonut oman ideani. Jo täälläkin.
Kuten edellä sanoin, en pysty, en kykene. Enempää en halua avata
 

67-Hgy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllähän se on Liigan yksi paskimmista ellei jopa paskin kannattajayhdistys mitä on.
Kaiken lisäksi se on täynnä teinejä ja (VAROITUS: MULLA EI OLE MITÄÄN VASTAAN KEHITYSVAMMAISIA KOHTAAN, MULLA ON OMIA SUKULAISIAKIN JOTKA OVAT KEHITYSVAMMAISIA) kehitysvammaisia.
En ole Lähteenmäen kaveri.
Olen kertonut oman ideani. Jo täälläkin.
Kuten edellä sanoin, en pysty, en kykene. Enempää en halua avata
Täällähän on oikea katsomotoiminnan suurmestari ollut äänessä. Tietää kaikki suomen liiga joukkueiden kannustusryhmät ja sen miten hyviä ne on. Isomäessä pataljoonan toimintaa vierestä seurannut, tosin käytävän toiselta puolelta ettei sekoiteta Pataljoonan. Tietää miten koko halli saadaan ruotsin tyyliin rallattamaan ja juhlimaan. Kunnon meininkiä.
Mutta, ei pysty, ei kykene.
Ei edes Lähteenmäen kaveri.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se on tosiaan tuossa toiminnan kehittämisessä lähtenyt väärille raiteille, että tätä organisoidun capotoiminnan merkitystä on aliarvioitu ja sillä mallilla ei toiminnasta saada niin paljoa irti, että joku aloittelee sieltä täältä. Siihen on eräät kokeneet suoranaista pelkoa enkä tiedä mistä tätä kumpuaa. Tsemppaava capo/capot saavat toiminnasta enemmän irti ja se on omiaan herättelemään porukkaa ympäriltäkin paremmin ja ylipäätään tekee toiminnasta muutenkin vakuuttavamman näköistä. On sellainen ns. tekemisen meininki. Että sinällään @SammyRumour olet jäljillä jossain asioissa, mutta tosiaan kaikki apu on tarpeen toiminnalle ja kuten huomataan viimeisen 10 vuoden aikana, että turhan vähän on ollut niitä tekijöitä välillä, mutta ohjeistajia sitäkin enemmän.

Mutta edelleen jos mietitään positiivisia asioita, niin laulujen sisäänajaminen on aloitettu syksystä 2011, joten melkoisen pitkään on perustekemistä jauhettu. Ylipäätään tuona ainakana väittäisin, että vähintään kerran osallistuneiden ringistä puhutaan sadoissa. Vielä joskus kun saataisiin tämä ilta aikaiseksi, että kaikki mahdolliset pääsisivät osallistumaan rajulla sitoutumisella, niin olisi edellytyksiä, että alkaisi hienosti kajahtamaan ihan kotipelissäkin. Mutta ei auta kuin jatkaa vain sitkeästi eteenpäin. Kuten @Guillermo mainitsi, että hyvin on tullut nuortakin jengiä taas ja jos mietitään, että mitkä edellytykset tulevaa ajatellen, jos he ovat tottuneet alun alkaenkin laulamaan katsomossa. Aika kuluu nopeasti ja kohta hekin siellä 20 ikävuoden hujakoilla. Viilauksia vain tarvitaan, jotta olisi realistisesti nousta Suomen eliittiin tällä saralla objektiivisestikin arvioiden eikä vain punamustien lasien takaa nähtynä.

PS. Tuossa aiemmin joku taisi muuten mainita jotain näkyvyydestä Pataljoonan paikkaa valitessa ja että nykyisessä paikassa olisi sen puolesta jotain vikaa. Olen täysin toista mieltä. Nykyisellä paikallaan Pataljoona on niin näkyvällä paikalla kuin hallissa voi olla. Kamerat kuvaavat A-katsomon takaa ja Pataljoona, joka on vaihtoaitioiden takana, on näin ollen hallin näkyvimmällä paikalla ja samaan aikaan hallin parhailla paikalla myös ottelun seuraamista ajatellen. Joten se on hoidettu optimaalisesti. (Kuten jo vuosia sitten joku täällä neuvoi ;) )



Ei keskisijainti sinällään olisi ongelma, jos toiminta voisi näyttää tuolta läpi ottelun ja olisi realistiset edellytykset saavutella noilta jalansijoilta parasta mahdollista tasoa. Nyt tekeminen jää keskeltä puolitiehen ja joudutaan pitämään käsijarrua päällä. Mutta niin kauan sillä mennään kun tämä taso on riittävä, mutta toivottavasti tulevaisuudessa nälkä kasvaa syödessä ja rimaa vähän nostettaisiin vielä toiminnan laajentuessa. Muuten homma ei kehity.
 
Viimeksi muokattu:

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Jos kourallista kiinnostaa katsella niitä lippuja niin kattelkaa niitä kotonanne, jäähallilla keskitytään itse otteluun eikä karaokeen tai tanssiin tähteiden kanssa.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos kourallista kiinnostaa katsella niitä lippuja niin kattelkaa niitä kotonanne, jäähallilla keskitytään itse otteluun eikä karaokeen tai tanssiin tähteiden kanssa.

Toiminnan kasvaessa varmasti kiinnostuneitakin tulee enemmän. Mutta tulevaisuus näyttää mihin asiat muovautuvat.

Mites Bumtsibum? ;)
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Toiminnan kasvaessa varmasti kiinnostuneitakin tulee enemmän. Mutta tulevaisuus näyttää mihin asiat muovautuvat.

Mites Bumtsibum? ;)
Nami nami hali hali pusi pusi.

Eikös tuo kuullosta vähän kornilta jos sanotaan ettei yksikään pelaaja ole suurempi kuin joukkue, mutta modernistit hinkuvat näkyvyyttä telkkarissa ottelun aikana?
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikös tuo kuullosta vähän kornilta jos sanotaan ettei yksikään pelaaja ole suurempi kuin joukkue, mutta modernistit hinkuvat näkyvyyttä telkkarissa ottelun aikana?

Mielestäni mahtipontinen ja näyttävä toiminta on vain upea asia, josta olla ylpeä seuran ympärillä. Ja joka on omiaan siivittämään joukkuettakin paremiin suorituksiin kun katsomossakin annetaan täysi tuki joukkueen takana. En osaa nähdä mitenkään negatiivisena asiana. Vaikea lähestyä asiaa tuota kautta.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Mielestäni mahtipontinen ja näyttävä toiminta on vain upea asia, josta olla ylpeä seuran ympärillä. Ja joka on omiaan siivittämään joukkuettakin paremiin suorituksiin kun katsomossakin annetaan täysi tuki joukkueen takana. En osaa nähdä mitenkään negatiivisena asiana. Vaikea lähestyä asiaa tuota kautta.
Kaide piti kuitenkin saada, ja sitten kitistään kun ei saada omaa katsomoa jossa saadaan heiluttaa lippuja ottelutilanteesta riippumatta kun me kannatetaan oikein. Vaikea tuota on lähestyä positiivisen kautta.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaide piti kuitenkin saada, ja sitten kitistään kun ei saada omaa katsomoa jossa saadaan heiluttaa lippuja ottelutilanteesta riippumatta kun me kannatetaan oikein. Vaikea tuota on lähestyä positiivisen kautta.

Niin monessa paikassa homma toimii näin, sille annetaan arvostusta ja siitä ollaan ylpeitä. Eipä niitä pelejäkään jaksaisi rampata tuolla Keski-Euroopassa katsomassa, jos ei meininki olisi vaikuttavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös