Siitä on tänään tasan...

  • 461 146
  • 4 714

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toisaalta viimeiseksi jäänyt taideteos "aivoni betonibunkkerin seinällä" sai lähes koko maailman osoittamaan seisaaltaan suosiota.
Eka demo oli paras, sit meni jotenki kaupalliseksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Siitä oli eilen tasan kolme vuotta kun aloitin vieläkin jatkuvan antabus-lääkekuurin. En eilen vain muistanut kertoa asiasta. Nyt olenkin ollut kokonaan juomatta alkoholia jo kolmen vuoden ajan. Hyvä ja terveellinen saavutus.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siitä oli eilen tasan kolme vuotta kun aloitin vieläkin jatkuvan antabus-lääkekuurin. En eilen vain muistanut kertoa asiasta. Nyt olenkin ollut kokonaan juomatta alkoholia jo kolmen vuoden ajan. Hyvä ja terveellinen saavutus.
Siis oot vetänyt antabusta kolmen vuoden ajan? Eikö se ole aivan järjettömän pitkä aika? En ole lääkäri mutta olen siinä uskossa että ks. aine rasittaa maksaa varmaan enemmän kuin itse kunkku. Kannattaa ainakin konsultoida lekuriasi asiasta. Ja jos oot ollu kolme vuotta jo törpöttelemättä, niin eiköhän se onnaa ilman antabustakin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Siis oot vetänyt antabusta kolmen vuoden ajan? Eikö se ole aivan järjettömän pitkä aika? En ole lääkäri mutta olen siinä uskossa että ks. aine rasittaa maksaa varmaan enemmän kuin itse kunkku. Kannattaa ainakin konsultoida lekuriasi asiasta. Ja jos oot ollu kolme vuotta jo törpöttelemättä, niin eiköhän se onnaa ilman antabustakin.

On se totta, olen käyttänyt antabusta nyt kolmen vuoden ajan. Kyllähän se pitkältä ajalta kuullostaa mutta en tiedä onko se liian pitkä aika? Minäkään kun en lääkäri ole.

Maksa-arvotesteissä minun piti keväällä käydä mutta se on jäänyt. Kun oikein tiedä uskaltaako sitä niin vain mennä testeihin näin korona-aikana.

Voihan tuon antabuksen käytön niin vain mennä itsekin omalla luvalla lopettamaan ja on se muutaman kerran mielessä käynyt. Kokeilisin taas elää ilman antabusta. Kun ei ole mikään "kriittinen" lääke niin voisihan sen käytön pistää taas tauolle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
On se totta, olen käyttänyt antabusta nyt kolmen vuoden ajan. Kyllähän se pitkältä ajalta kuullostaa mutta en tiedä onko se liian pitkä aika? Minäkään kun en lääkäri ole.

Maksa-arvotesteissä minun piti keväällä käydä mutta se on jäänyt. Kun oikein tiedä uskaltaako sitä niin vain mennä testeihin näin korona-aikana.

Voihan tuon antabuksen käytön niin vain mennä itsekin omalla luvalla lopettamaan ja on se muutaman kerran mielessä käynyt. Kokeilisin taas elää ilman antabusta. Kun ei ole mikään "kriittinen" lääke niin voisihan sen käytön pistää taas tauolle.
Suosittelen kyllä sen antabuksen jättämistä jos olet 3v. ollut selvänä. Se ei todellakaan ole mikään verenpainelääke mitä syödään loppuelämä. Mutta niinkun sanoin, kyseleppä lääkäriltä asiasta.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Neljä vuotta tästä ottelusta. Kyseessä siis Tapparan ja HIFK:n välisen finaalisarjan kuudes kohtaaminen, joka päättyi dramaattisten vaiheiden jälkeen Tapparan voittoon ja Suomen mestaruuteen. Linkki vie ottelun huippuhetkiin by Ruutu.

 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Neljä vuotta tästä ottelusta. Kyseessä siis Tapparan ja HIFK:n välisen finaalisarjan kuudes kohtaaminen, joka päättyi dramaattisten vaiheiden jälkeen Tapparan voittoon ja Suomen mestaruuteen. Linkki vie ottelun huippuhetkiin by Ruutu.

Hienoa. Tässähän pääsi vähän tuhmaa housuun muistellessa. Toi loppu oli kyllä... huhhuh...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tämä oli kyllä huikea finaalisarja muutenkin katsoa.
Oli kyllä. Ja vastustajana oma "kakkossuosikki" IFK. Se on muuten paskapuhetta että kaikki tamperelaiset haluis voittaa finaalissa juuri paikallisvastustajan. Oikeesti, lähes kaikki Ipa-fanit rukoilee että Tappara menis konkkaan jo runkosarjan aikana ja samoin ajattelee Tappara-fanit Ilveestä. Tai ainakin suurin osa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Antaako tamperelainen peukkua vai puuvasaraa kuullessaan nimen Ässät? On varmistettava oma henkikulta ajoissa.
Ässät. Hieno joukkue. Nimenomaan joukkue. Tyylikäs logo. Kari Takko. Vituttaa vieläkin finaalitappio Esoille. Mutta tykkään silti. En harrasta tätä työttömät hitsarit rienausta. Jos olsin työtön hitsari Porista, niin olis mullakin aikaa käydä Esojen peleissä. Ei ole pahaa sanottavaa.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Neljä vuotta tästä ottelusta. Kyseessä siis Tapparan ja HIFK:n välisen finaalisarjan kuudes kohtaaminen, joka päättyi dramaattisten vaiheiden jälkeen Tapparan voittoon ja Suomen mestaruuteen. Linkki vie ottelun huippuhetkiin by Ruutu.


Hienoa. Tässähän pääsi vähän tuhmaa housuun muistellessa. Toi loppu oli kyllä... huhhuh...

Kyllä mä muistelen mieluummin päivälleen kuuden vuoden takaisia juttuja:

 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kyllä mä muistelen mieluummin päivälleen kuuden vuoden takaisia juttuja:
SaiPalaisittain hurmoksellinen kausi, mutta Kärpät kantona kaskessa kuinkas muuten välierissä ja lopulta ei sitten maistunut pronssi Lukkoa vastaan. Tuon jälkeen paras kellotus oli kolme puolivälieräsarjaa ja muuten mentiinkin kummitusjunalla ilman jarruja kohti altaan syvää päätä. Voi olla, että kausi 2013-2014 tulee olemaan parasta tekemistä SaiPalta pitkään, pitkään aikaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä mä muistelen mieluummin päivälleen kuuden vuoden takaisia juttuja:
Hyi helvetti tuo Palolan paikka saa edelleen vatsan muljahtamaan ihan karmealla tavalla. Toinen oli kyllä tuo Kukkosen pieni kaverisyöttö Masuhrin jalkoihin kolmannen erän alussa mikä vähän nostaa karvoja pystyyn. Oli kyllä varmaan raastavin ottelusarja koskaan näin fanin näkökulmasta. Metsola oli kyllä sellainen mörkö nuo molemmat finaalikeväät Tapparaa vastaan, etenkin tuo 2014 oli kyllä jäätävää työskentelyä vaikka se ratkaisumaali vähän sellainen "otettavissa oleva" olikin.

Tami aina selittää sitä mantraansa että jos maalivahtipelissä on eroja jne. niin kyllä nuo keväät 2014 ja 2015 osoittavat sen myytin vääräksi.
 

Glove

Jäsen
80 vuotta sitten Heinrich Himmler määräsi perustettavaksi Auschwitzin keskitysleirin.

75 vuotta sitten loppui Lapin sota. Ja tänään on myös kansallinen veteraanipäivä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Näytti olevan hieman rankemmanpuoleinen vappu Aatulla ja kumppaneilla tuolloin Berliinissä, jos kuviin on uskominen.
Enempi sielä punikit remusi votkapäissään ja pisti paikkaa paskaksi. Adolfin posse tehny mitään. Päinvaston. Joutuvat meneen kellariin viettään vappua kun häiriköt häiritsi.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
34 vuotta sitten pappani, minun koko maailman tärkein ihminen kuoli vesitynnyrin räjähdykseen. Oli auttamassa salaojien sulatuksessa. Tynnyri räjähti. Papalta irtosi vasen jalkaterä ja lensi 60 metrin päähän. Kuoli lopulta hoitovirheeseen. Seinäjoen sairaalassa ei ollut ketään vastaanottamassa, odotti 15 minuuttia sairaalassa, että joku tulisi edes katsomaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yhdysvaltojen ensimmäinen presidentti George Washington vannoi virkavalansa 231 vuotta sitten.

Kolme vuotta sitten Valtteri Bottas voitti ensimmäisen F1-osakilpailunsa. Tämä tapahtui Venäjän GP:ssä Sotšissa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös