En usko. Onko todisteita? Kuvia? Todistajanlausuntoja? Muistikuvia?Päivälleen vuosi sitten olin humalassa.
En usko. Onko todisteita? Kuvia? Todistajanlausuntoja? Muistikuvia?
Joo minä olen vaativa tyyppi. Ihan diagnosoitu persoonallisuushäiriö.No on aika paljon pyydetty, että muistikuviakin pitäisi olla.
Jos tarkkoja ollaan niin siitä oli vuosi ja yksi minuutti. Laitoit viestisi 16:40.Vuosi sitten oli 30.4. klo 16.39.
On siinä vielä joku kuuden tunnin heittokin. Ei Maan vuosi ole niin minuutilleen.Jos tarkkoja ollaan niin siitä oli vuosi ja yksi minuutti. Laitoit viestisi 16:40.
6 h 8 min 38,4 s. Aika lähelle meni.On siinä vielä joku kuuden tunnin heittokin. Ei Maan vuosi ole niin minuutilleen.
Jos tarkkoja ollaan niin siitä oli vuosi ja yksi minuutti. Laitoit viestisi 16:40.
On siinä vielä joku kuuden tunnin heittokin. Ei Maan vuosi ole niin minuutilleen.
6 h 8 min 38,4 s. Aika lähelle meni.
Missä päin asuu? Kaverin puolesta kyselen.18 vuotta kun tytär syntyi.
Eihän sun mun puolestani olis tarvinnut kysyä...Missä päin asuu? Kaverin puolesta kyselen.
Missä päin asuu? Kaverin puolesta kyselen.
On siinä vielä joku kuuden tunnin heittokin. Ei Maan vuosi ole niin minuutilleen.
Muistan tämän elävästi. Makasin sohvallani helvetinmoisessa kankkusessa ja katselin formulakisaa. Senna kun täräytti seinään, näki heti että tuosta ei hengissä nousta. Eikä noustu.Ayrton Senna ajoi viimeiselle ruutulipulleen tasan 26 vuotta sitten Imolassa.
Lääkäri Sid Watkins sanoi samaa kun Sennaa mentiin elvyttämään. Hengitysreikähän miehelle tehtiin siinä samantien, mutta Watkins sanoi että huomasi samantien Sennan saaneen kuolettavat kallovamat. Sinänsä ironinen keissi kun Sennalla ei ollut yhtään murtumaa tai edes mustelmaa missään muualla kehossa, mutta kalloon tuli sitten kuolettava vamma.Muistan tämän elävästi. Makasin sohvallani helvetinmoisessa kankkusessa ja katselin formulakisaa. Senna kun täräytti seinään, näki heti että tuosta ei hengissä nousta. Eikä noustu.
Höh. Jäikö multa nyt joku hassuttelu kokemati?Hassuttelisin nyt mutta kun on ollut tätä kärhämää niin jätän väliin.
Vuosi sitten varmasi kirjoitin Jatkoaikaan jotain mukahauskaa.
No vähän tätä tuolla kuudella tunnilla per vuosi niinku hain.Entäs karkausvuosi?
Nythän on vielä sellainenkin pirulainen. Eli tasan vuosi ja karkauspäivä sitten vappua oli jo vartti vietetty.