Kyseenalaiset taklaukset Liigassa 2019–2020

  • 725 285
  • 4 986
Suosikkijoukkue
Lukko, Rönnin rikkinäinen pumppu
Tätä taklausta on ihan turha lähteä edes selittelemään millään tavalla. Kiekoton, pimeästä kulmasta ja päähän.

Rangaistus otetaan nöyränä vastaan.

Kärpät voisi rankoa tuota kaverisyötönantajaa, jollain tavalla...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tpip

bluefox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
5 peliä Seväselle, eteenpäin -->

Tosissaan oli vähän hölmö taklaus. Toivottavasti loppupeli kuitenkin siistiä peliä puolin toisin, vaikka ainekset ikävyyksiin olemassa.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Eniten minua ärsyttää toi tapa, ettei edes hävetä. Oli vahinko tai tahallinen. Toisen päävamma on näköjään ihan sama. Levitellään käsiä ja muka epäuskoisena päädystä ulos päätä pudistellen ja virnuilen. Saatana, tota minä en ymmärrä.
Häpeä Sevänen ja koko Lukko joka tähän osallistui.
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas

Liitteet

  • Screenshot_20200310-190616.jpg
    Screenshot_20200310-190616.jpg
    573,6 KB · kertaa luettu: 384
  • Screenshot_20200310-190517.jpg
    Screenshot_20200310-190517.jpg
    579,9 KB · kertaa luettu: 345

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Eiköhän tuosta tule se viisi taas. No katsotaan nyt osuiko päähän. Kivenmäen tilanteeseen verrattuna nyt oli joukkuekaveri, joka asetti pahaan paikkaan. No eipä siinä olisi ollut kai täysi pakko taklatakaan.
 
Miten niin taas? Oliko Nemecekin taklauksessa jotain erityisen rumaa?

Tämä Seväsen taklaus oli kyllä typerä. En tiedä osuiko päähän, mutta vaikke ei olisi osunut niin silti erittäin huono suoritus.
En ala edes inttämään kun tiedän että se on loputon tie. Sanon vain että sen verran rumaa että päähän sekin osui. Kaksi törkyä lyhyessä ajassa, toivottavasti sattumaa.
 

Hecquefeuille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari-Pekka, Pantse

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eniten minua ärsyttää toi tapa, ettei edes hävetä. Oli vahinko tai tahallinen. Toisen päävamma on näköjään ihan sama. Levitellään käsiä ja muka epäuskoisena päädystä ulos päätä pudistellen ja virnuilen. Saatana, tota minä en ymmärrä.
Häpeä Sevänen ja koko Lukko joka tähän osallistui.
Joskus kun pelataan intesiivistä lätkää niin ei välttämättä edes itse huomaa osuuko päähän ja saattaa itse luulla ettei osu, jolloin on aivan luonnollista protestoida sitä päätöstä. Se ei sitä tarkota etteikö kun jälkikäteen näkee klipin tilanteesta kyseistä henkilöä kaduttaisi kyseinen teko.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Siinä nyt pari.

Noita löytyy aina ja iäti joka joukkueen seurannasta ja lisäksi usein reaaliajassa ilman hidastuksia. Turhaan yrität syyllistää raumalaisia, vaikka voit toki yrittää.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Sattuuhan noita vähän kaikille kyseenalaisia taklauksia. Näille Johtaja Virran suojateille tuntuu olevan heti pääosuman jälkeen luontaista levitellä käsiä ja naureskella matkalla suihkuun. Vastustajan kunnioittamisen perään on kuulutettu ja se lähtee asenne ilmapiiristä jonka joukkueeseen luo valmennusjohto sekä johtavat pelaajat. Vähän heittäisin kysymysmerkkiä Lukon ylle tässä asiassa.
 

Kyljys

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Samankaltaisia C-junioritason höntyilyjä on nähty Seväseltä jo tälläkin kaudella useita, taitaa olla ensimmäinen kerta kun osuu pahemmin.

En ymmärrä, minkä takia tuon kaltaisessa tilanteessa ylipäätään täytyy lähteä puolustamaan eteenpäin, kun vaaraa ei käytännössä ole ja puolustajan näkökulmasta tilanteessa ei ole juurikaan muuta kuin hävittävää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös