Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 718 065
  • 33 934

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Suomeksi voisi sanoa että avaruudessa on melkoisen avaraa
Vaikka avaruudessa löytäisi syrjäisen rauhallisen paikan, eikö piakkoin joku tulisi ravistelemaan pahvimukia almun toiveissa tai kyselemään kiinnostaako ihmisoikeudet.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olisi melkoista kohtalon ivaa, jos juuri nämä tulevat jalkapallon EM-kisat peruttaisiin coronan takia :D

Näkisin ihan realistisena skenaariona sen, että kisojen avajaistapahtumassa Jari Litmanen tulee paikalle kunniavieraaksi, kompastuu banaaninkuoreen ja kaatuu pullon päälle, jonka sisälle on säilötty koronavirusta. Pullon korkki irtoaa, lentää katsojien joukkoon, kaikki määrätään karanteeniin ja kisat perutaan.
 

Glove

Jäsen
Espoon Metro Areenan mediakuutio ei ole suoraan keskiympyrän yläpuolella. Mikä lie siihenkin syynä? Olisko arkkitehdillä ollu krapula ja käsi tärissyt sen verran ettei osunut kohdalleen,
 
K

Kiekkokatsoja

Moni kyllä silloin tulee aina ajoissa.
Soolotouhussa ei ole pelkoa ennenaikaisesta tulemisesta, kuten parityöskentelyssä. Joten siitä tuskin kukaan, senvuoksi ottaa nokkiinsa.
Lisäksi saa aina kun haluaa.
Ja.. ei sukupuolitauteja.
Keksikää muut lisää hyviä puolia asiaan?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Soolotouhussa ei ole pelkoa ennenaikaisesta tulemisesta, kuten parityöskentelyssä. Joten siitä tuskin kukaan, senvuoksi ottaa nokkiinsa.
Lisäksi saa aina kun haluaa.
Ja.. ei sukupuolitauteja.
Keksikää muut lisää hyviä puolia asiaan?
Nahkafagottisoolo on sooloista uljain, ei pärjää Yngvie Malmsteenit eikä Ritchie Blackmoret vaikka kuinka tiluttaisi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nahkafagottisoolo on sooloista uljain, ei pärjää Yngvie Malmsteenit eikä Ritchie Blackmoret vaikka kuinka tiluttaisi.
Joo, mutta sekin on taitolaji. Oliko se nyt itse @Sämppäri , kuka oli vetänyt pump up the jamia niin Jeesuksen vimmalla että essu oli revenny...?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ootteks te kans sihteeri? Unelma Säleikkö. Ei hitto moppi päähän. Pöksyi löytyy jo himast.

Ehkä ne ajatteli että toi jätkä tossa ja sihteeriopisto.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Avautui, että "lapsi tuntemattoman kanssa" - ohjelmassa on todellakin kyse lapsen teosta tuntemattoman kanssa.

Olen luullut, että se tulee olemaan joku tosi-tv pläjäys, missä yritetään tulla toimeen tuntemattoman lapsen kanssa
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Avautui, että "lapsi tuntemattoman kanssa" - ohjelmassa on todellakin kyse lapsen teosta tuntemattoman kanssa.
Onkohan Amerikan Jamalit hyvin edustettuna? 90 prosenttiahan niistä vastaa isästä kysyttäessä että "tuntematon".
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Avautui, että "lapsi tuntemattoman kanssa" - ohjelmassa on todellakin kyse lapsen teosta tuntemattoman kanssa.

Olen luullut, että se tulee olemaan joku tosi-tv pläjäys, missä yritetään tulla toimeen tuntemattoman lapsen kanssa
Toihan olis hyvä homma, kunhan varmistaa ite, että nalli märkää. Hyvällä tuurilla pääsis touhuumaan jonkun ihqun kanssa. Eikä onnistu, uudestaan, uudestaan. Kuin teletapeissa...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Toihan olis hyvä homma, kunhan varmistaa ite, että nalli märkää. Hyvällä tuurilla pääsis touhuumaan jonkun ihqun kanssa. Eikä onnistu, uudestaan, uudestaan. Kuin teletapeissa...

Tässä olis kyllä kuningasidea. Huolehtia vaan että tappivanukas on deaktivoitu. Sitten vois kaiken koininnan jälkeen nousta vehreälle kukkulalle hihittelemään. Hihi hihi hiii hihi hihih hiii...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ja vakavalla naamalla neidolle, että olek sää maho, kunet paksuks tuu. Mää tairan vaihtaa daamia.
Itte aina nuorna miehnä fantasioin että nain jonkun kiihkokonservatiivisen uskisperheen tyttären joka tietää seksistä ja lisääntymisestä yhtä paljon kuin manne työnteosta. Sitten vetelisin sitä buttikseen joka päivä ja ihan vaan "for the fuck of it", tivaisin että mitä syntejä oot tehnyt kun Jumala ei anna sun tulla tiineeks.

Tiedän, olen romantikko.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitos ohjeestanne YLE. Opin viimeinkin kuinka pestä kädet oikealla tavalla. Olin aikaisemmin käyttänyt puoliksijäätynyttä akkunestettä ja hiekkapaperia nuollen loppusonnat pois.
Nyt tiedän oikean tavan!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Eiiiii hemmetti! Tajusin just että Chelsea on tötöillyt niin satasella, että Wolves voi parhaassa tapauksessa nousta vielä neljänneksi eli tässähän pelataan jopa Mestarien liiga-paikasta!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks teidänkin tyttöystävät joko 150 kg tai sitten 40 kg. No okei on siltä väliltäkin, mut ne on sit joko 14v tai vittu 57. Joo en ole mikään välimallin jätkä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jossakin nettivideossa Mikael Forssell selitteli että kämpässä pitää olla pleikkarihuone tai ainakin siitä konsolista se höpötteli. Muka kaikilla. Siis junnuissa oltiin samaa ikäluokkaa. Jätkä on 38 vee. Ei kait ykskään frendeistä.

Miettikää jos teidän suosikkipelaajanne pelais jotain pleikkaa. Lukis paskalla Aku Ankkaa. Vapaapäivinä larppailisi. Huhuu minä olen noita lennän luudalla. Kohta kasvaa karvat kikkeliin minä pelaan pleikkaa jipii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös