Mitä odotat juuri nyt?

  • 372 757
  • 2 528

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Sitä pitänee raahata oma perse elokuvateatteriin muutaman vuoden tauon jälkeen.

 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Odotan että huomenna Iltapulut kertovat, kuinka talvi yllätti autoilijat. Minua ei kuitenkaan yllättänyt. Vaihdoin eilen illalla kitkat, ja kunhan kunnon talvi tulee niin laitan nastat. Olen ekomies, edelläkävijä, välimallin renkaiden mannekiini.
 

ace

Jäsen
Odotan että huomenna Iltapulut kertovat, kuinka talvi yllätti autoilijat. Minua ei kuitenkaan yllättänyt. Vaihdoin eilen illalla kitkat, ja kunhan kunnon talvi tulee niin laitan nastat. Olen ekomies, edelläkävijä, välimallin renkaiden mannekiini.
Miksi joku ajaisi enää nykypäivänä nastoilla? Riskikuljettajilla tietysti ne pitäisi olla pakolliset, mutta meille normaaleille, ennakoiville kuskeille ne ovat täysin turhat.
Nastarenkaat, nuo meluavat, ilmaa pilaavat ja teitä tuhoavat turhakkeet pitäisi kieltää melkein kokonaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miksi joku ajaisi enää nykypäivänä nastoilla? Riskikuljettajilla tietysti ne pitäisi olla pakolliset, mutta meille normaaleille, ennakoiville kuskeille ne ovat täysin turhat.
Nastarenkaat, nuo meluavat, ilmaa pilaavat ja teitä tuhoavat turhakkeet pitäisi kieltää melkein kokonaan.
Tule kokeilemaan kitkoilla Pohjois-Karjalan sivuteille keskitalvella. Ne ovat peilijäässä. Välillä tuntuu ettei nastatkaan riitä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Odotan ensimmäistä saunavuoroani tämän uuden taloyhtiön saunassa. Ja tämä saunavuoro on tänään. Jännittävää kokea millainen sauna täällä on? Olenhan minä sen saunan toki jo nähnyt kun eilen katsottiin saunatiloihin. Ihan komeat ovat ainakin tilat.

Olen innokas saunoja ja olihan se pakko ottaa saunavuoro viikottain täällä uudessakin paikassa. Vaikka saunan hinta kuukausittain onkin nyt 7 euroa kalliimpi kuin tuolla vanhassa asuinpaikassani. Toivon että hinnan nousu näkyy myös saunan tasossa.
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Torstaita ja Triplan aukeamista. Kiva saada omalle kylälle kunnon ostari. Juna-asema myös odotuttaa mielihyvällä, väliaikaisella asemalla meinasi mennä hermo pässinpäiden kanssa, kun portaiden kulkusuuntanuolet olivat liian hieroglyfistä informaatiota.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kyllähän se on tämän illan Kärpät- Hifk ottelu. Pohjonen vs. Etelä. Kello tikittää kohti klo 18.00...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pelikieltoa, kun arvuuttelin palstaveljeä kuolleeksi oliko räppäriksi. Mitä sitä ensi viikolla tekisi vai tuleeko kuukauden kakku?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pelikieltoa, kun arvuuttelin palstaveljeä kuolleeksi oliko räppäriksi. Mitä sitä ensi viikolla tekisi vai tuleeko kuukauden kakku?
Vanhana lusijana lohdutan, että kyllä se elämä jatkuu vaikka kakkua tulisi. Käy kävelyllä, katsele maisemia. Lue kirja. Kuuntele hyvää musiikkia. Käy leffassa ja pizzalla. Tapaa ystäviä. Maailmaa ja elämää on atk:n ulkopuolellakin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vanhana lusijana lohdutan, että kyllä se elämä jatkuu vaikka kakkua tulisi. Käy kävelyllä, katsele maisemia. Lue kirja. Kuuntele hyvää musiikkia. Käy leffassa ja pizzalla. Tapaa ystäviä. Maailmaa ja elämää on atk:n ulkopuolellakin.

Hyviä vinkkejä. Ulkona ajattelin käydä.

Tuleekohan kuukausi? Vai liekö aivan ikuinen pelikielto, kun arvuuttelin palstaveljeä kuolleeksi henkilöksi? Onhan niitä nähty, kuolleita eläviä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No en toki juuri nyt odota yhtään mitään, mutta kuvitteellinen kello laskee koko ajan aikaa taaksepäin siihen hetkeen kun huomenna klo 19.00 alkaa Suomen ja Liechtenstainin välinen ottelu. Osaakohan muuten kukaan kirjoittaa tota vastustajan nimeä oikein lunttaamatta?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Osaan toki. Liechtenstein. L-i-e-c-h-t-e-n-s-t-e-i-n. Hieman haastava nimi, muttei mahdoton. Ja peliä odottelen minäkin. Juuri hetki sitten sovin kavereiden kanssa, että katsotaan meikäläisen luona.
No eihän toi todista mitään, kun lainaamassasi viestissä se luki. Helppohan siitä on lähteä tavaamaan. Mutta noin muuten hyvää pelistudiota teille sinne kavereiden kanssa ja ottakaa sitten iisisti, että pääsette nauttimaan myös itse kisoista 2020.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Sun viestissä lukee oikeastaan Liechtenstain, ei Liechtenstein. Hähähää. Melkein mutta ei aivan. Tällaisena kielipoliisina tulee huomattua monesti pieniäkin kirjoitusvirheitä.

Yksi paikalle saapuva jätkä on kova futisfani ja odottanee matsia innokkaammin kuin minä. Olen itse aika vahvasti lätkäihmisiä enkä sinällään seuraa jalkapalloa, mutta maajoukkueen puolella on oltava aina lajista riippumatta. Onhan se kerrassaan älytöntä, että huomenna mennään mahdollisesti ekaa kertaa maailman suosituimman urheilulajin arvokisoihin. Vihdoin ja viimein. Suomalaisesta jalkapallosta on muodostunut vuosien mittaan melko negatiivinen kuva. Olemme kuulemma aivan paskoja emmekä pärjää koskaan, tuskinpa tulevaisuudessakaan.

Hah, väärin. Kyllä me pärjäämme. Pukki on ollut läpi vuoden aivan liekeissä. Futisväki kuplii paraikaa jännityksestä ja maajoukkuetta hehkutetaan joka käänteessä. Huomenna enemmän kuin koskaan aiemmin, jos voitetaan. Koko Huuhkaja-parven ympärillä on todella jännittynyt sekä positiivinen ilmapiiri. Olen siitä onnellinen. Ja kun/jos huomenna kaadetaan hiirenpaska Liechtenstein, olen onnellinen kaikkien kotimaisten futishenkilöiden puolesta. Voitto on oleva iso ja ikimuistoinen kokemus hyvin monelle. Mikäpä sen parempaa.

Mahtava kuvio kerrassaan. Ja lauantaina "aamu-tv-lähetyksenä" televisiosta Pasila-pätkä Kontiovaaran lähetyksestä siitä jaksosta, jossa Suomi pelaakin tasan ja menettää kisapaikkansa, lukuisten epäonnekkaiden pomppujen päätteeksi.

Huomenna ei pompi. Huomenna ei sählätä eikä tehdä mahdottomasta kamaluudesta mahdollista. Huomenna mennään kisoihin. Sitä nuo pelaajat haluavat, sitä koko maa ja kansa haluaa. Ja paikka myöskin saavutetaan.

Peliä odotellessa. Oluttakin on tarjolla. Pukki party is gonna be wider and bigger than ever before.

Stay tuned.

Pukki party is gonna be wider? Tälläisenä kielipoliisina tulee vaan huomattua tommoisia perseelleen kirjoittelemisia.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Odotan että päivän IWS koulutus loppuisi ja pääsisin kirmaamaan reikäpallon perään.

Myöhemmin illalla odotan saavani pimppiä.

Mutta odotuksissa on myös 5.12. yrityksen pikkujoulut, 7.12. jengin pikkujoulut, 14.12. Cosy Casket, 3.-.6.1. U20 Ostrava, 21.-23.2. viikonloppu Tamsesterissa, 13.-16.3 Bedlam Breakout, 23.-26.4. Rukalla kauden päätös ja Spring Break sekä vielä 20.-25.5. MM Zurich.

On vähän mitä odotella.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ensi viikon perjantaina on leprassa esiintymässä ehkä eniten lähiaikoina soittoaikaa itselläni spotifystä saanut orkesteri, eli Fear of domination. Lippu tuohon spektaakkeliin on jo hankittu, vaikka erittäin todennäköisesti oveltakin olisi vielä saanut.

Työnantaja toki yrittää häiritä konserttielämystäni koittamalla saada minut töihin joihinkin pikkujouluihin. Olen jo esittänyt eriävän mielipiteeni, ja toiveeni liueta töistä mahdollisimman aikaisin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Palkan siirtymistä tilille ja Huuhkajien EM-paikkaa. Molemmat tapahtuvat onneksi huomisen aikana, joskin tulen tuon matsin missaamaan töiden takia kuinka ollakaan...
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
...joskin tulen tuon matsin missaamaan töiden takia kuinka ollakaan...

Ilmoita pomollesi ettet ole tulossa matsin takia töihin. Ilmoita myös että ihastuttava työparisi ei tule töihin koska on kanssasi katsomassa matsia sinun luonasi, sohvalla, sinun sylissäsi. Kerro myös pomollesi että aiotte peliä katsellessa nauttia punaviiniä juustolautasen kera. Mainitse myös että ette lähde matsin jälkeen juhlimaan voittoa torille vaan rakastelette koko yön. Jätä myös pomollesi auki että oletteko tulossa seuraavaankaan työvuoroon koska yö meni rakastellessa eikä nukkuessa, joten väsymystila voi olla tapissa. Korosta ettei tässä ole mitään henkilökohtaista pomoasi kohtaan vaan tää nyt vaan menee näin.

Takaan että pomosi ymmärtää! Ei muuta kuin näillä opeilla perjantain viettoon.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ilmoita pomollesi ettet ole tulossa matsin takia töihin. Ilmoita myös että ihastuttava työparisi ei tule töihin koska on kanssasi katsomassa matsia sinun luonasi, sohvalla, sinun sylissäsi. Kerro myös pomollesi että aiotte peliä katsellessa nauttia punaviiniä juustolautasen kera. Mainitse myös että ette lähde matsin jälkeen juhlimaan voittoa torille vaan rakastelette koko yön. Jätä myös pomollesi auki että oletteko tulossa seuraavaankaan työvuoroon koska yö meni rakastellessa eikä nukkuessa, joten väsymystila voi olla tapissa. Korosta ettei tässä ole mitään henkilökohtaista pomoasi kohtaan vaan tää nyt vaan menee näin.

Takaan että pomosi ymmärtää! Ei muuta kuin näillä opeilla perjantain viettoon.
Voi hemmetti että olisi ihanaa kun näin voisikin tuosta noin vain tehdä! En saanut millään ketään ottamaan mun tän illan vuoroa ja pomon vaihtoehtoinen ehdotuskin olisi ollut oikeastaan vain vielä huonompi mulle, kun olen saanut nukutuksi tänään ja eilen yhteensä sen noin 5h, niin kärvistellään nyt ensin läpi työhelvetin sitten, ennen kuin huominen on taas vapaa. Tai toivotaan ihmettä että perjantai-iltana ei olisi ruokakaupassa asiakkaita. (really?)

Btw, aivan loistava ajoitus sulta @pepsi laittaa toi viesti. Olin kirjaimellisesti juuri tulossa kirjoittamaan tänne että tällä hetkellä odotan vain sitä että tämä päivä olisi ohi ja taputeltu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös