TPS, media ja julkisuus

  • 2 980 421
  • 11 992

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Tuominen on yleensä mikrofonin varressa itse asiassa oikeinkin hyvä. Tässä näkyy ehkä se, että yhdelle miehelle on kasattu melkoisesti töitä ja kiire on jo seuraavaan tehtävään. Tuosta jää juuri tuollainen kuva, kun mainitset, ikävä kyllä.

No älä ny. Hänellä on vaan twitterit ja instat, lehdistötilaisuudet ja myynnit, markkinoinnit ja viestintä.

Ihan hyvin piisaa duunia yhdelle ukolle.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No älä ny. Hänellä on vaan twitterit ja instat, lehdistötilaisuudet ja myynnit, markkinoinnit ja viestintä.

Ihan hyvin piisaa duunia yhdelle ukolle.

No eihän tossa oo oikeestaan mitään. Jää vielä päivässä hyvin aikaa lueskella Jatkoaikaa ja Iltasanomia netistä.

Voisko tuo ottaa vielä UTJ:n ja valmentajan hommat? Jonkun seiskapakin roolikin vois vielä ehtiä vetämään.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ketäs nyt on saanut potkut, kun ei näy kokoonpanoa veikkauksen sivuilla?
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Ketäs nyt on saanut potkut, kun ei näy kokoonpanoa veikkauksen sivuilla?

Ei ne sieltä aina klo 12 löydy. Joskus menee hieman pidempään ja vikahan voi olla myös siellä toisessa päässä eikä tepsissä?
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
No niin no...hyvinhän tuo näyttää menevän.

Oikein mikään raportti ei kerro, että konttuurin puolen pelikirja olisi juuri sen enempää kuosissa kuin kaukalossakaan. Varmaankin joitain oireita siitä nähdään tässäkin kohdin. Tämä ei siis ole tieto vaan valistunut arvaus. Mutta kohta mestari-Ipaa tunti turpaan hei.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mikä tuolla Valavuorella on, kun jatkuvasti pitää eri yhteydessä heittää jtn Tepsin suuntaan?

Jonne frendi ja nyt on sitten herne nenässä siitä asiasta.
 

Laiska pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikä tuolla Valavuorella on, kun jatkuvasti pitää eri yhteydessä heittää jtn Tepsin suuntaan?
Jonne frendi ja nyt on sitten herne nenässä siitä asiasta.

Valavuori on myös glory hunter pahimmasta päästä. Jos menee hyvin, niin on "aina oltu faneja" ja itketään putoamista instagram-videolla ja jos menee huonosti, lyödään surutta lyötyä.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Jonne on suosittu Twitterissä ja Valavuori toimii pääasiassa Twitterissä, joten Jonnea puolustamalla Aleksi saattaa saada taas itselleen muutaman hyväuskoisen huijattavan seuraavaan kusetusprojektiinsa.
 

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikä tuolla Valavuorella on, kun jatkuvasti pitää eri yhteydessä heittää jtn Tepsin suuntaan?
Varmaan kaunoja kun ei töihin päässyt. Sen verran nuoleskeli somessa ja veljeili mm. Eskolan kanssa, että varmasti pesti oli mielessä enemmän tai vähemmän.

Noh, jos TPS on tehnyt itsestään naurunalaisen muutamaankin otteseen on Valavuori vielä pahempi.
 

12961

Jäsen


En ymmärrä miten tuo nyt oli hyvä kuitti. Eikö palloseura kuitenkin ollut viime kaudella toiseksi eniten yleisöä kerännyt kotijoukkue?

Ei sillä, minä kuten moni muukin katsoo mieluummin pelejä kotoa ruudulta, vaikka kausikortit olisikin ilmaiseksi tarjolla. Viime kaudella näin palloseuran runkosarjapeleistä 56, joista vain 3 paikan päällä. Asunkin vain parin kilometrin päässä hallilta. Olenkohan oikeastaan osa koko liigan kohtaamaa ongelmaa?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En tiedä, mihin ketjuun kuuluisi, mutta kokeillaan tätä. Työkaverini täyttää pyöreitä lähiaikoina ja työporukalla ollaan funtsittu hommata herralle kausikortti lahjaksi. Homma lankesi mulle ja voisin tarvita tässä hieman neuvoa. Joskus vuosia sitten, kun kausarin hankin itselleni, marssin toimistolle (onko sellaista enää edes olemassa?) ja löin rahat tiskiin ja kortti vaihtoi omistajaa. Nyt firman nettisivujen mukaan homma pitäisi hoitaa netin kautta ja kortin saapuminen voi kestää ties kuinka kauan. Ovatko kortit jotenkin henkilökohtaisia? Onko niin, että perinteinen tiskillä asioiminen ei ole enää mahdollista? Kiitos jo etukäteen hölmön neuvomisesta.
 

Tarasenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, St. Louis Blues, Manchester United
En tiedä, mihin ketjuun kuuluisi, mutta kokeillaan tätä. Työkaverini täyttää pyöreitä lähiaikoina ja työporukalla ollaan funtsittu hommata herralle kausikortti lahjaksi. Homma lankesi mulle ja voisin tarvita tässä hieman neuvoa. Joskus vuosia sitten, kun kausarin hankin itselleni, marssin toimistolle (onko sellaista enää edes olemassa?) ja löin rahat tiskiin ja kortti vaihtoi omistajaa. Nyt firman nettisivujen mukaan homma pitäisi hoitaa netin kautta ja kortin saapuminen voi kestää ties kuinka kauan. Ovatko kortit jotenkin henkilökohtaisia? Onko niin, että perinteinen tiskillä asioiminen ei ole enää mahdollista? Kiitos jo etukäteen hölmön neuvomisesta.
En ole uusista korteista varma, mutta joka kevät olen käynyt kausarin toimistolla uusimassa.
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tiedä, mihin ketjuun kuuluisi, mutta kokeillaan tätä. Työkaverini täyttää pyöreitä lähiaikoina ja työporukalla ollaan funtsittu hommata herralle kausikortti lahjaksi. Homma lankesi mulle ja voisin tarvita tässä hieman neuvoa. Joskus vuosia sitten, kun kausarin hankin itselleni, marssin toimistolle (onko sellaista enää edes olemassa?) ja löin rahat tiskiin ja kortti vaihtoi omistajaa. Nyt firman nettisivujen mukaan homma pitäisi hoitaa netin kautta ja kortin saapuminen voi kestää ties kuinka kauan. Ovatko kortit jotenkin henkilökohtaisia? Onko niin, että perinteinen tiskillä asioiminen ei ole enää mahdollista? Kiitos jo etukäteen hölmön neuvomisesta.

Itse ostin kausarin perjantaina 13.9 ja seuraavana päivänä pelissä 14.9 kausarini odotti hallilla kirjekuoressa, jossa oli nimeni. Nykyisin on myös TPS:n oma appi, jossa on mobiili kausikortti. Itsellä tuo ei tosin toimi. Mutta keskusteluni kausikorteista vastaavan kanssa antoi ymmärtää, että olen ainut ongelmani kanssa.

Kysyin tosin erikseen, että miten pääsen peliin, ilman korttia ja sain vastaukseksi että pelissä kortti odottaa minun nimellä varustetussa kuoressa.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En tiedä, mihin ketjuun kuuluisi, mutta kokeillaan tätä. Työkaverini täyttää pyöreitä lähiaikoina ja työporukalla ollaan funtsittu hommata herralle kausikortti lahjaksi. Homma lankesi mulle ja voisin tarvita tässä hieman neuvoa. Joskus vuosia sitten, kun kausarin hankin itselleni, marssin toimistolle (onko sellaista enää edes olemassa?) ja löin rahat tiskiin ja kortti vaihtoi omistajaa. Nyt firman nettisivujen mukaan homma pitäisi hoitaa netin kautta ja kortin saapuminen voi kestää ties kuinka kauan. Ovatko kortit jotenkin henkilökohtaisia? Onko niin, että perinteinen tiskillä asioiminen ei ole enää mahdollista? Kiitos jo etukäteen hölmön neuvomisesta.

Myynti- ja toimistosihteeri Tiina Palkén, 040 554 3858
- Lipunmyynti ja kausikortit, yritysmyynti (puhelin)
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
En tiedä, mihin ketjuun kuuluisi, mutta kokeillaan tätä. Työkaverini täyttää pyöreitä lähiaikoina ja työporukalla ollaan funtsittu hommata herralle kausikortti lahjaksi. Homma lankesi mulle ja voisin tarvita tässä hieman neuvoa. Joskus vuosia sitten, kun kausarin hankin itselleni, marssin toimistolle (onko sellaista enää edes olemassa?) ja löin rahat tiskiin ja kortti vaihtoi omistajaa. Nyt firman nettisivujen mukaan homma pitäisi hoitaa netin kautta ja kortin saapuminen voi kestää ties kuinka kauan. Ovatko kortit jotenkin henkilökohtaisia? Onko niin, että perinteinen tiskillä asioiminen ei ole enää mahdollista? Kiitos jo etukäteen hölmön neuvomisesta.
Voit ihan huoletta mennä Artukaisiin toimistolle sen kausarin ostamaan. 80-v isäni on tehnyt näin jo vuosia ja niin teki tänäkin vuonna - eikä ollut edes vanhan uusinta vaan ihan uuden paikan kausari. Se ei mistään nestistä ole ostanut ikinä mitään...
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Tällä kaudella opiskelijat kotimatseihin kympillä. Kova! Lähteenä Tepsin Instagram.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös