SaiPa kaudella 2019–2020

  • 617 680
  • 2 631

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vähän nyt täällä liioitellaan tilanteen huonoutta. Olihan siellä jonkinlaisia aihioita nähtävissä ja selvästi Lehterä on myös muuttanut viime kaudella yritettyä sapluunaa. Se vaan ei ole valmis. Nyt pitää hetki antaa aikaa ja nähdä lähteekö homma kehittymään tulevina viikkoina. Jos ei niin sitten kyllä ollaan kusessa.

Vainiolta lupaavia otteita vaikka myös heikkoja hetkiä. Pelituntuma kolmelta vuodelta aika olematotnta mikä varmasti vaikuttaa. Toivotaan parasta. Muista maininnanarvoisista miehistä onkin jo keskusteltu.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
SaiPa on juuri niin paska kuin ennustettiin, olin väärässä.. Mutta kun paskasta ei pääse eroon, niin yhtä paska olen minäkin sitten.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Nyt se eilinen paska realisoitui, vittu mitä touhua...toistan taas kerran: ykköspakki ja kakkossena puuttuvat. Täysin. Tosin auttaisko nekään, jos mitään järkevää pelisapluunaa ei ole.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Jaahas... Tätäkö se on sitten tämä kausi. Kai tähän tottuu...
 
Paras vitsi pitkään aikaan tällä palstalla oli Lehterä > Selin. Lehterä päässyt vetämään touhua SaiPan historian isoimmalla budjetilla ja täyttä paskaa. Selin liigan pienimmällä budjetilla otti irti sen mitä oli otettavissa.
Lehterä on suoriutunut ihan hyvin muihin joukkueisiin verrattuna jos euroa/piste -taulukkoa katsoo. Selinillä oli samassa jengissä käytössä aikoinaan Redenbach, Barney, McTavish, Koskiranta J (nuori lupaus), Lintner, Salcido ja Sondell (loukkantui)... Tuolla jengillä pelattiin mm. tehokkainta ylivoimaa mitä olen SaiPan paidassa nähnyt. Selin ei päässyt tuolloinkaan pudotuspeleihin. Lisäksi Mikko Pukan peluuttaminen Lintnerin pakkiparina oli käsittämätöntä.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Vähintään kaksi (2) hyökkääjää, toinen niistä sentteri/laituri ja kaksi kiekkovarmempaa pakkia hankittava heti, sitten ketjut ja pakkiparit uusiksi.
Pahoin pelkään, että tämä meidän vt kapteeni Persson taitaa olla Tuomenoksan ja Lehterän harhaisku, vähissä on nimittäin uroteot toistaiseksi, eikä hiukan hidas luistelu huonolla kaartotaidolla kyllä niitä urotekoja helpommaksi tee.
Lisäksi, kun Nikko on luistelultaan samanlainen, niin ei koko ketju toimi.
On suuri vahinko, että Kaksonen on pois, hän olisi Nikon tilalla erinomainen, kolmosketjuun sitten Nikko Kohon ja Iso-Mustajärven/Kurosen kanssa.

Pahoin vain pelkään, että mitään ei tehdä ja sen myötä tulee kannattajille pitkä kausi.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sori et huutelen tänne mutta 90% suvusta on Saipalaisii... mutta asiaan. Onko liikaa rakennettu Zabon ja Ramstedtin varaan tämän kauden joukkue.
 

Barney

Jäsen
Onko liikaa rakennettu Zabon ja Ramstedtin varaan tämän kauden joukkue.
On. Kiva nähdä Zabon tasoinen pelaaja SaiPassa, mutta sen tiesi jo tuon hankinnan aikoihin, että tuo hankinta tulee heikentämään merkittävästi muuta joukkuetta. Siihen päälle vielä Ramstedt, joka on myös varmasti kallis pelaaja, niin siinä on kahteen pelaajaan sidottu ihan liian suuri osa joukkueen pelaajabudjetista.
 

ahal

Jäsen
Pahoin vain pelkään, että mitään ei tehdä ja sen myötä tulee kannattajille pitkä kausi.
Joo ei tätä selvinpäin jaksa pitkään katsoa, eikä edes oluen voimalla, joten on pakko pitää taukoja välillä ja seurata muiden touhuja. Etänä homma tietysti onnistuu helposti, mutta sääliksi käy niitä, joilla on kausari. Olis kiva saada rahoilleen kunnon vastinetta. Tuskin toimistokaan tyytyy toiseen Santas-kauteen, jos hommaan ei saada ryhtiä. On kyse viikoista, kuukausia ei voida hommaa katsella läpi sormien. Aikaa on ollut korjausliikkeisiin.
 

Jubomir

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vaikka rosteri kaipaakin nopealla aikataululla vahvistusta, niin kyllähän noillakin miehillä olisi pitänyt pystyä parempaan mitä tänä viikonloppuna nähtiin. Kyllähän kauden alku yllätti SaiPan housut kintuissa. Iso kuva sekaisin tai sitä ei ollut, jotain aloitteita pitäisi pystyä tekemään itsekin pelin alusta lähtien.
 

DripL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Odotukset tippui nyt ainakin todella alas. Ensi viikosta on näillä tiedoilla odotettavissa melkoinen hell week. Sport on ehkä kukistettavissa kotona, mutta hekin pelaa mallikasta peliä. 0-3p.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vaikka rosteri kaipaakin nopealla aikataululla vahvistusta, niin kyllähän noillakin miehillä olisi pitänyt pystyä parempaan mitä tänä viikonloppuna nähtiin. Kyllähän kauden alku yllätti SaiPan housut kintuissa. Iso kuva sekaisin tai sitä ei ollut, jotain aloitteita pitäisi pystyä tekemään itsekin pelin alusta lähtien.
Peli ei ole ollut kasassa yhtä kokonaista erää koko harjoituskaudella. Ässillä ei ole yhtään parempi joukkue, mutta näyttäisi olevan joku pelitapa. Se auttaa paljon.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Ässillä ei ole yhtään parempi joukkue, mutta näyttäisi olevan joku pelitapa. Se auttaa paljon.
Niin, kuinkas tuo on mahdollista, siellähän on osan SaiPan kannattajista mielestä huono valmentaja?
Mutta, olkoon kuinka tahansa, seuraavan kauden valmentajan nimen pohdinta voidaan kyllä minun mielestäni aloittaa, toivon vain, että SaiPa, Tuomenoksa ja MARKKANEN ei hirttäydy A-junioreiden valmentajaan Martikaiseen, ei nimittäin saavutukset vakuuta minua.
Tarvitaan avarakatseisuutta uuden nimen etsintään, minulla on jo suosikki tehtävään, kerron nimen myöhemmin syksyllä kaikkien arvosteltavaksi.
 

ahal

Jäsen
Tarvitaan avarakatseisuutta uuden nimen etsintään, minulla on jo suosikki tehtävään, kerron nimen myöhemmin syksyllä kaikkien arvosteltavaksi.
Itse jo ääneen ajattelin kerran Maso Lehtosta... mutta eiköhän liigaporukoissakin jotain eloa kauden mittaan tule. Annetaan toki Masolle ja Ketterälle työrauha hoitaa taas kannu Vuoksen varrelle.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Niin, kuinkas tuo on mahdollista, siellähän on osan SaiPan kannattajista mielestä huono valmentaja?
Mutta, olkoon kuinka tahansa, seuraavan kauden valmentajan nimen pohdinta voidaan kyllä minun mielestäni aloittaa, toivon vain, että SaiPa, Tuomenoksa ja MARKKANEN ei hirttäydy A-junioreiden valmentajaan Martikaiseen, ei nimittäin saavutukset vakuuta minua.
Tarvitaan avarakatseisuutta uuden nimen etsintään, minulla on jo suosikki tehtävään, kerron nimen myöhemmin syksyllä kaikkien arvosteltavaksi.

Joo ei vitussa mitään Martikaisia. Eiköhän se pronssipatsaan mies saa tulla takaisin, ei se kuitenkaan saa jäykkää dieseliä toimimaan, Kyllä tämä meidän gazneft vetää nopeudella voiton ja siinä Pekka on rautaa!
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin, kuinkas tuo on mahdollista, siellähän on osan SaiPan kannattajista mielestä huono valmentaja?
Mutta, olkoon kuinka tahansa, seuraavan kauden valmentajan nimen pohdinta voidaan kyllä minun mielestäni aloittaa, toivon vain, että SaiPa, Tuomenoksa ja MARKKANEN ei hirttäydy A-junioreiden valmentajaan Martikaiseen, ei nimittäin saavutukset vakuuta minua.
Tarvitaan avarakatseisuutta uuden nimen etsintään, minulla on jo suosikki tehtävään, kerron nimen myöhemmin syksyllä kaikkien arvosteltavaksi.
Annetaan Hirvosen Samin koittaa. Riski ns. Santasiin on kyllä kova.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös