Näin teen vain minä (1/10000?)

  • 133 769
  • 706

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ole koskaan käyttänyt facebookia, twitteriä, instagrammia ja mitä muita näitä helvetin sossujuttuja onkaan.

On täällä toinenkin, eli ei kelpaa tähän ketjuun. Viitsitkö siis poistaa lainaamani viestin off topicina.

Edit. ja iisopista tuli juuri kolmas
 
Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Mulla ei ole ihan aikuisten oikeasti mitään hajua/tietoa mikä game of thores on. Olen vain kuullut sanat ja lukenut, että kyseessä on jokin suosittu asia, mutta ihan oikeasti en voi sanoa mikä asia, koska en tiedä.
Tossa olis vähän muokkaamalla hyvä vinkki XXX-leffojen tekijöille: Game of Whores
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En ole koskaan käyttänyt facebookia, twitteriä, instagrammia ja mitä muita näitä helvetin sossujuttuja onkaan.

On täällä toinenkin

Ja täällä kolmas. On kiva tietää ettei ole ainut tällainen "some-rajoittunut". Miehenikin kun on facebookissa...en seuraa häntä... Eiku siis enhä mä voisikaa ku en oo facess... Plääh...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En ole koskaan katsonut euroviisuja, enkä koskaan katsokkaan.

En ole myöskään koskaan äänestänyt, enkä äänestä. Piste.
Ei pisteitä. Samat sanat.

En lukiossa enkä AMK:ssa tehnyt kertaakaan "läksyjä" enkä lukenut yksiinkään kokeisiin, mukaanlukien YO-kokeet.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Varmaan 99,9% palstalaisista toivoo aina kun menee peliin hallille että se olisi mahdollisimman täynnä väkeä? Itse toivon päinvastoin että se olisi mahdollisimman tyhjä. Vittu että vituttaa nää möykkääväät "tunteella elävät" idiootit jotka rääkyy suu vaahdossa vieressä kun koitat keskittyä pelin seuraamiseen. Muutenkin ei voi kuin pyöritellä päätään näille jotka itkevät verta kun oma suosikkijoukkue häviää tai kierivät omassa hunajapissassaan kun tulee menestystä. Ainoa kerta kun itse avaan matsin aikana suuni on kun tilaan bissee erätauolla, ellen sitten ole jonkun tutun kanssa jonka kanssa jutustella. Tykkään kyllä kovasti jääkiekosta ja seuraan sitä, mutta mitä helvettiä se loppujen lopuksi mua liikuttaa kuinka se mikäkin peli päättyy vaikka ns. suosikkijoukkue pelaakin? Aika vähän siinä on itellä osaa ja arpaa kuitenkaan.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Tykkään kyllä kovasti jääkiekosta ja seuraan sitä, mutta mitä helvettiä se loppujen lopuksi mua liikuttaa kuinka se mikäkin peli päättyy vaikka ns. suosikkijoukkue pelaakin? Aika vähän siinä on itellä osaa ja arpaa kuitenkaan.

Teksti-TV tarjoaa tulokset ilman suurempia tunteita. Tosin tuossakin sitten tietää miten se yksittäinen peli päättyi. Ehkä kannattaisi vaan kauden loputtua pihistää sökötyyliin kannattamansa joukkueen sijoitus? Tuo olisi tosifanin tyylinäyte. Ei siis sen Tosifanin vaan tiedät kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eihän se seuraaminen mitään katsomista automaattisesti tarkoita. Tekstarille se kunnia mikä tekstarille kuuluu!
Tarkoitin tapahtuman nimeltä jääkiekko-ottelu seuraamista. Visuaalisesti. Mänkö perille? Toki tekstarille kunnia! Köyhän miähen intterveppi änd vot not. 235 jo vuodesta kun Mooses punaisella merellä kepposteli. Vai oliko se alkujaan 231...?
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Tarkoitin tapahtuman nimeltä jääkiekko-ottelu seuraamista. Visuaalisesti. Mänkö perille? Toki tekstarille kunnia! Köyhän miähen intterveppi änd vot not. 235 jo vuodesta kun Mooses punaisella merellä kepposteli. Vai oliko se alkujaan 231...?

Män Män ihan heti aluksi - äläkä nyt hyvä miesoletettu kiihdy ja kiihotu kun Jeesus yrittää vähän komediaa. Vittu siitäkään mitään tullut. Yritän seuraavaksi kirjoittaa tänne teksti-tv:n kautta. Katsotaan onnistuuko.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
äläkä nyt hyvä miesoletettu kiihdy ja kiihotu kun Jeesus yrittää vähän komediaa.
Perkele kun käy tunteisiin vaan niin vitusti aina kun puhutaan kiekosta. Ylilyöntejä tulee tämän tästä!
 

Glove

Jäsen
Ja täällä kolmas. On kiva tietää ettei ole ainut tällainen "some-rajoittunut". Miehenikin kun on facebookissa...en seuraa häntä... Eiku siis enhä mä voisikaa ku en oo facess... Plääh...
Kuitenkin seuraat. Kurkit ikkunasta kun se lähtee lenkille, seuraat sen reittiä piiloutumalla puiden ja muiden näköesteiden taakse. Ja melkein menet se perässä töihinkin mutta ovella huomaat, että jäät kiinni jos menet sisälle. Iltaisin luet sen tekstarit, whatsapit, instat ja muut kun se on menny nukkumaan :)
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Ei liikuta, mutta kuitenkin liikuttaa, kas siinä pulma:
Varmaan 99,9% palstalaisista toivoo aina kun menee peliin hallille että se olisi mahdollisimman täynnä väkeä? Itse toivon päinvastoin että se olisi mahdollisimman tyhjä. Vittu että vituttaa nää möykkääväät "tunteella elävät" idiootit jotka rääkyy suu vaahdossa vieressä kun koitat keskittyä pelin seuraamiseen. Muutenkin ei voi kuin pyöritellä päätään näille jotka itkevät verta kun oma suosikkijoukkue häviää tai kierivät omassa hunajapissassaan kun tulee menestystä. Ainoa kerta kun itse avaan matsin aikana suuni on kun tilaan bissee erätauolla, ellen sitten ole jonkun tutun kanssa jonka kanssa jutustella. Tykkään kyllä kovasti jääkiekosta ja seuraan sitä, mutta mitä helvettiä se loppujen lopuksi mua liikuttaa kuinka se mikäkin peli päättyy vaikka ns. suosikkijoukkue pelaakin? Aika vähän siinä on itellä osaa ja arpaa kuitenkaan.

Perkele kun käy tunteisiin vaan niin vitusti aina kun puhutaan kiekosta. Ylilyöntejä tulee tämän tästä!
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiireinen viikonloppu: tukka ojennukseen, solmio ojennukseen, hampaiden pesu ja siemaisu suuvettä. Paitsi, että vaaleansininen pullo ei sisältänytkään kurlausvettä, vaan pyykin huuhtelunestettä.
Paskamainen kemiallinen maku kielen päällä koko päivän. Rispektit käsidesien juojille, mutta pyykinhuuhteluaine ei todellakaan ole käyttökelpoinen. Ellet usko, niin...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuitenkin seuraat. Kurkit ikkunasta kun se lähtee lenkille, seuraat sen reittiä piiloutumalla puiden ja muiden näköesteiden taakse. Ja melkein menet se perässä töihinkin mutta ovella huomaat, että jäät kiinni jos menet sisälle. Iltaisin luet sen tekstarit, whatsapit, instat ja muut kun se on menny nukkumaan :)
Hups, kiinni jäin. No älä kerro miehelleni... :-)
 
K

Kiekkokatsoja

Mun huumori. Teen huumori asioita siten, että kuulija ei aina välttämättä sekunnissa tiedosta sitä tilannetta huumoriksi. Kuulija joutuu pohtimaan hetken asiaa. Puolituttujen kanssa se menee niin, että joskus he luulevat mun tosissaan sanoneen asian.
Huumori tilanteissani on usein 80% huumoria, mutta myös 20% totuutta. Se joskus hämää niitä ihmisiä, jotka ei mua tunne hyvin.
Netissä huumori on erinlaista.
Olin joskus nuoruudessa oman aikani pelle, Aku Hirviniemi tyyliin. Onneksi niillä vuosikymmenillä meetoo juttuja ei ollut.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Aivastan melkein aina kahdesti. En kerran, en kolmesti, vaan kahdesti. Minä myös pidätän aivastuksia ellen ole yksin.
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Aivastan melkein aina kahdesti. En kerran, en kolmesti, vaan kahdesti. Minä myös pidätän aivastuksia ellen ole yksin.

Kaksi aivastusta peräkkäin tarkoittaa valitettavasti just sitä pahaa vanhan sanonnan mukaan.

Yks hyvää, kaks pahaa, kolmas rahaa...

Oletkohan kuullut koskaan muuten kyseistä lorua? Äitini tuota ennen aina hoki kun joku aivasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös