Pe 12.4.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 53 486
  • 742
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Apuva, sen L:llä alkavan vihtomisvehkeen läiske on rehellisesti sanottuna järkyttävin ääni, joka kuuloradiosta tunkee aina luihin ja ytimiin Kärppien maalin jälkeen. Kyllä, kyse on ulkojääkiekollisesta kommentista (sori jatkispoliisit), mutta kyllä tässä tosiaan alkaa toivomaan, että jonain vuonna Kärpät eivät pääsisi edes säälipleijareihin, niin säästyttäisiin tältä äänituskalta kun J-P Jalon selostusta ei voi siitä millään tavalla erottaa.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Oon silleen vähän lapsellinen mutta maali maistuu vaan paremmalta kun lukee noita hifkiläiaten ja erään hpklaisen valitusta tuomaripelistä ja säkämaaleista. On se toisaalta aikakin että kiekko menee itselläkin tällä kaudella tunteisiin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kuinka se sillä olis pelannut kun Jääskä sen halusi?
Mulla oli sellainen tapa, että pidin omaisuudestani kiinni. Olisin vain riuhtaissut sen vastustajan otteesta irti. Kaatuminen ei olisi tullue mieleenikään. Ja olen 100 % varma, että jokaikinen pelaaja tuolla pysyy minua paremmin pystyssä halutessaan.

Päivittäisin "älä anna tilaisuutta viheltää" -latteuden Kärppiä vastaan "älä anna tilaisuutta kaatua". Tosin Jokisen kohdalla se tarkoittaa sitä, ettei kannata osua 2 m säteelle koko pelin aikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös