La 16.3.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 46 620
  • 790

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
No johan nyt taas. Arttu prkl. Nyt tuo momentum pois. Ei silti olla vielä hävitty. Timeout?
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lehterä ota nyt saatanan pygmi se aikalisä
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Jypin miehet keräilee vuorotellen itseään jään pinnasta, hauskan näköistä.

Miika "ei vaan pysy pystyssä" Lahti anna mä arvaan.. ?
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eihän noita ole vihelletty koko kaudella, joten turha toivo, että otettaisiin pois playoffeissakaan. Itse olen sitä mieltä, että noista pitäisi aina antaa jäähy, mutta ainakin jokainen joukkue hyödyntää tuota tasapuolisesti.
Kärpät kuulemma ei hyödynnä
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Oskari Saari @Telia . Ihan rohkeesti vaan pelin jälkeen sinne Ilveksen pukukopin ovelle polvilleen. Varmaan sieltä löytyy joku idolisi jonka kulllin voit puhdistaa
Hyhyhyhy, hyhyhyhyhyy. Toivottavasti en jinxannu.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Piti painaa Raportoi-näppäintä, mutta osui tuohon tykkäykseen enkä jaksa korjata koska olen mukavuudenhaluinen.

Kuten koko näätälauma kun ei hankkinut siirtorajalla Kucherovia, McDavidia, Crosbya ja Parris Duffusta. Arvostan tyylitajuasi.
 

Altec

Jäsen
Jopa kirkastui Oskari Saaren ääni, kun Ilves tuli tasoihin.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Flood laukonut kyllä loistavasti tässä matsissa, yksi maali ja ainakin kolme vaarallista laukausta, ja mikä oleellisinta, kaikki maalille asti.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onks tässä ne kuuluisat värilasit nyt mukana.. ? Pikkunen ristiriita ei muuten.. taivai oliko samaa kahinaa ja molemmat moukaroi toista?
Tais olla niin, että Vainionpää kosti tuon alkuperäisen taklauksen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vaarallisin johto näytti taas miksi se on sellainen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kuten koko näätälauma kun ei hankkinut siirtorajalla Kucherovia, McDavidia, Crosbya ja Parris Duffusta. Arvostan tyylitajuasi.
McDavid oli jo tulossa mutta ei kelvannut faneille koska ei ollut Crosby. Muutenkin ei kuulemma sovi tuohon Kärppien joukkueeseen koska siellä on Tino Metsävainio ahkerasti tehnyt töitä koko kauden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös