La 16.3.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 46 783
  • 790

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Katsooko joku muu tätä selaimella, mietin vain, että miks tää kuva puuroutuu tällaseks pikselimössöksi? Ihan hyvä netti mulla on eikä muissa palveluissa tällasii ongelmia ole ollut kyllä.
Se pyörii Silverlightin pohjalta selaimsessa.

Olen itse saanut toimimaan moitteettomasti pelkästään kalliilla pöytäkoneella.

Läppäreissä ei tunnu riittävän potku, syystä tai toisesta. Liittynee iänikuiseen Silverlightiin.
 

Knap

Jäsen
Se pyörii Silverlightin pohjalta selaimsessa.

Olen itse saanut toimimaan moitteettomasti pelkästään kalliilla pöytäkoneella.

Läppäreissä ei tunnu riittävän potku, syystä tai toisesta. Liittynee iänikuiseen Silverlightiin.
Ei jumalauta.

Kiitti vastauksesta, pitää tuo sovellus varmaan latailla kännykkään ja sitten chromecastin kautta telkkariin, toimii varmaan sit paremmin(?)
 

chubster

Jäsen
Joka kerta kun katson Raumalla pelattavaa ottelua, oli joukkueet mitkä hyvänsä, niin aina yllätyn siitä kuinka vähän katsojia vaivautuu paikalle.

Pitsissä aina kauden yleisöennätys?
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Ei jumalauta.

Kiitti vastauksesta, pitää tuo sovellus varmaan latailla kännykkään ja sitten chromecastin kautta telkkariin, toimii varmaan sit paremmin(?)
Juu Chromecast on mulla toiminu hyvin.
 

Snagari

Jäsen
Mitä?! Sääleissä vähän yleisöä? Täysin ennenkuulumatonta.
Ihmettelen. Pelaajille kuitenkin ihan eri pelit, oli säälit tai ei. Mikä se ajatusprosessi on kun mennään katsomaan tiistai-iltana jotain runkosarjapeliä, mutta kun pelataan keväällä niin jäädään kotiin koska säälit?
 

444

Jäsen
Se pyörii Silverlightin pohjalta selaimsessa.

Olen itse saanut toimimaan moitteettomasti pelkästään kalliilla pöytäkoneella.

Läppäreissä ei tunnu riittävän potku, syystä tai toisesta. Liittynee iänikuiseen Silverlightiin.
Eikös Telia vähän varovasti vihjaissut siihen suuntaan, että jokin html5-viritys olisi jo olemassa jollekin selaimelle? Oisko nyt sitten ollut Edge.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joka kerta kun katson Raumalla pelattavaa ottelua, oli joukkueet mitkä hyvänsä, niin aina yllätyn siitä kuinka vähän katsojia vaivautuu paikalle.

Pitsissä aina kauden yleisöennätys?
Sori rikkoa kupla, mutta Rauma on pieni kaupunki. Raumalla vaivautuu suhteessa n. 2x enemmän väkeä kaupungin väestä kuin toisiks parhaalla paikkakunnalla.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Vittuako vihellät tuomari pelin poikki !!?!?!?!?! Kiekko pelissä !
 

chubster

Jäsen
Tuo Danfort on kyllä mahtava pelaaja. Ei voi olla tykkäämättä.

Ja juuri siitä syystä JYPin mörköjen pitäisi löytää oikeat urat ja jyrätä puhtaasti, mutta helvetin kovaa sen yli pari kertaa.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Eikös Telia vähän varovasti vihjaissut siihen suuntaan, että jokin html5-viritys olisi jo olemassa jollekin selaimelle? Oisko nyt sitten ollut Edge.
Ahaa, tuollaisesta en ole kuulutkaan. Hyvä jos näin on, ja toivottavasti tulee muillekin selaimille tuki.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko Edillä uusi maski playoffeihin vai miksi se näyttää jotenkin erilaiselle. Varmaan rähmää silmissä.
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Tiukkaa pelaamist Tampereella . Kumpikin puolustaa hyvin tarkasti ja välttelee virheitä. Ensimmäinen maali isossa roolissa.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Raumalla oli erittäin hyviä yleisömääriä runkosarjan loppuun, nyt ensimmäinen pleijaripeli, lauantai ja puolityhjä halli. Wtf.

Määki mietin ihan samaa. Mietin josko Virran Peksi on maksanu jengille pysymään poissa häiritsemästä.

Uudet liput, uudet kausarit - ja ajankohta pelille selvisi noin 45 tuntia sitten. On siinä haasteensa, varsinkaan kun Lukko ei vielä säälipeleillä aiheuta boomia. Mutta tämä kaikki toki on tiedostettu jo noin 2012.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös