La 29.12.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 56 207
  • 849

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
hah miten tuo voidaan hyväksyä. käykääpä joku iskemässä setänen maahan niin saadaan iskeä vastaava tyhjiin
 

Mutanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
nää tuomiot menee poikkeuksetta vastustajille. ihan niinkuin ekassakin erässä tepsi vie tasaviisikoin mutta lukko pääsee koko ajan helposti ylivoimalle ja saa näin hallinnan peliin. oli lukon ensimmäinen hyökkäys tokassa erässä.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Eikös siinä Tirronen itse tullut hiukan maalista ulos ja kaatui lukkopelaajaan, näin minä sen näin.
 

tamme

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Öö eihän se koskenutkaan siihen lukko paskamätisäkkiin vaan kaatui itse Tirroseen. Hyvä tietää että saa ajaa maalivahdin tilanteessa kuin tilanteessa kunhan on maalivahdin ulkopuolella. Vittu mitä paskaa!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Mutanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
koivistoisella kontakti tirroseen ennen heikkisen osumaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Johtaako Lukko? Miten Lukko voi johtaa? Onko Lukko kuin Kärpät kun se johtaa? Mutta mites äsken kun TPS oli johdossa, sekin oli silloin kuin Kärpät? Miksei molemmat voi olla Kärpät? Tai ilmeisesti molemmat on Kärpät kun molemmat on johtaneet? Mutta miksi nyt vain Lukko johtaa ja TPS ei ole kuin Kärpät?
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä liiga on ihan vitun naurettava. Miksi vitussa tuo maali hyväksyttiin? Ei ole sitten yhtään linjassa aikaisempiin maalivahdin estämistuomioihin tältä kaudelta.
 

Jarzki

Jäsen
Näyttäisivät vielä paremman hidastuksen tuosta tilanteesta, ei tuo minusta nyt mikään päivänselvä hylky ollut noiden kuvien perusteella. Olihan siinä Heikkiseltä kontakti Lukon mieheen, mutta työnsikö varsinaisesti veskarin päälle, haluaisin nähdä vielä uudestaan.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Juu, turhaan ollaan sarjassa kakkosena. Ei voi mitään.

No nyt täytyy tunnustaa että häviö vituttaa aina mua (joka on varmasti käynyt selväksi :D) Mutta liigassa on kaksi joukkuetta jolloin häviö v.....aa 2x kovemmin. Ja toista joukkuetta vastaan pelataan juuri tällä hetkellä. Ja toisen kaikki varmaan tietääki
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös