Ketjulotto 2018–2019

  • 129 411
  • 871

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Miten helvetissä toi Tuohilampi voi pelata Ässäkokoonpanossa? Hyökkääjänä tosin negatiivinen vaikutus on pienempi kuin puolustajana, mutta laittaisivat sinne vaikka A-junnun kehittymään...

Tämä. Junnuissa on kavereita, joista voi tulla vähintään kelpo liigapelaajia. Tuohilammesta ei, se alkaa olla pikkuhiljaa selvää.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ihan mielenkiintoiset ketjut saatu kasattua näistä pelikuntoisista kavereista, kun kuitenkin keskeisiä hyökkääjiä on pois kuten Lähteenmäki ja Appelgren. Ei kai tässä nyt tämän positiivisempaakaan ilmausta voi käyttää :D

Kärki-Makkonen-Rekonen
Peltola-Ketola

Kivenmäki-Tiivola-Salminen
Marttinen-Varttinen

Salmio-Saha-Varttinen
Salmela-Tommila

Huhtanen-Sillanpää-Juusela
Tuohilampi

Bernard (Kiviaho)
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ihan mielenkiintoiset ketjut saatu kasattua näistä pelikuntoisista kavereista, kun kuitenkin keskeisiä hyökkääjiä on pois kuten Lähteenmäki ja Appelgren. Ei kai tässä nyt tämän positiivisempaakaan ilmausta voi käyttää :D

Kärki-Makkonen-Rekonen
Peltola-Ketola

Kivenmäki-Tiivola-Salminen
Marttinen-Varttinen

Salmio-Saha-Varttinen
Salmela-Tommila

Huhtanen-Sillanpää-Juusela
Tuohilampi

Bernard (Kiviaho)

Kivenmäki Makkosen tilalle, Salmio Kivenmäen tilalle ja sit Saha Makkosen laitaa kolmoseen.

Ei tää ton vaikeampaa olis :)
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
No on nyt sentään hyökkäysvitjoissa hyökkääjiä ja Tuohilampi saa taas keskittyä puolustushommiin. Laakso ei vielä pääse mukaan, muita ei taida enää ehjänä varastossa ollakaan. Tiukka 3 pelin loppuviikko alkamassa
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kiviaho tänään maalilla. Muuten mennään samoilla kuin KooKoota vastaankin
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiviaho tänään maalilla. Muuten mennään samoilla kuin KooKoota vastaankin
KooKoo peli oli hyvä, joten ei ihme että jatketaan samoilla.
Kiviaho saa yleensä nämä "varma häviö" pelit *hymiö*. Veikkauskaan ei anna enää niin hyviä kertoimia Ässien vastustajille, joten saisivat yllättää nyt välillä ihan senkin takia, että saisi isommat kertoimet lapulle.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
KooKoo peli oli hyvä, joten ei ihme että jatketaan samoilla.
Kiviaho saa yleensä nämä "varma häviö" pelit *hymiö*. Veikkauskaan ei anna enää niin hyviä kertoimia Ässien vastustajille, joten saisivat yllättää nyt välillä ihan senkin takia, että saisi isommat kertoimet lapulle.
Siis mitä sää ny selität... Vielä saa ässien häviöllä rahaa ja se on ihme. Itse ainakin ajattelin lyödä pitkästä aikaa vetoa ja kotiuttaa helpot rahat lyömällä kympin sille, että peli päättyy tasan rai Ilveksen voittoon. Kerroin Ilveksellä on tuossa +1 tasoitusvedossa 1,02 jiten huomenna voikin tyytyväisenä siirtää pankkitulille 10,2€ voitot. :D

No joo, oikeesti taidan laittaa rahat Ässien yhden maalin voitolle. Tuossa on pitkävedoksi aika hurja 18 kerroin.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siis mitä sää ny selität... Vielä saa ässien häviöllä rahaa ja se on ihme. Itse ainakin ajattelin lyödä pitkästä aikaa vetoa ja kotiuttaa helpot rahat lyömällä kympin sille, että peli päättyy tasan rai Ilveksen voittoon. Kerroin Ilveksellä on tuossa +1 tasoitusvedossa 1,02 jiten huomenna voikin tyytyväisenä siirtää pankkitulille 10,2€ voitot. :D

No joo, oikeesti taidan laittaa rahat Ässien yhden maalin voitolle. Tuossa on pitkävedoksi aika hurja 18 kerroin.
Olen niin vittuuntunut tähän tilanteeseen, että katkerana vedän Ässiä vastaan nyt jo vetonikin. Ilves vie pelin varmasti, mutta kuinka monen maalin tasoituksella uskaltaa rahaa laittaa, on se ainoa kysymys. Sorry, olen menettänyt kaiken toivoni.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Rekonen pelikieltoon eilisestä yhteentörmäyksestä Ilvespelaajan kanssa. Nouseeko se Laakso nyt mukaan pelaamaan?
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Rekonen pelikieltoon eilisestä yhteentörmäyksestä Ilvespelaajan kanssa. Nouseeko se Laakso nyt mukaan pelaamaan?
Käsittämätön tuomio. Kahden pelaajan luistelulinjat leikkaavat ja hidastuksen mukaan Rekonenkin katsoo kiekkoa koko ajan. Eli jos vahingossa luistelulinjat leikkaavat, toinen kaatuu ja hieman valittelee. Saat aina penalttia jälkikäteen
?
 

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen niin vittuuntunut tähän tilanteeseen, että katkerana vedän Ässiä vastaan nyt jo vetonikin. Ilves vie pelin varmasti, mutta kuinka monen maalin tasoituksella uskaltaa rahaa laittaa, on se ainoa kysymys. Sorry, olen menettänyt kaiken toivoni.
Ai shaatana, menikö paljonkin? Ei vaan, onhan tämä kaikinensa vaikea kausi alusta loppuun, joten ihan ymmärrettävää. Itse kullakin tässä on usko koetuksella. Eteenpäin.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ai shaatana, menikö paljonkin? Ei vaan, onhan tämä kaikinensa vaikea kausi alusta loppuun, joten ihan ymmärrettävää. Itse kullakin tässä on usko koetuksella. Eteenpäin.
Muutama kymppi paloi epäuskoisella, mutta kestän sen hymyssä suin. Kyllä, eteenpäin kohti valoisampaa tulevaisuutta!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Rekonen sai yhden ottelun pannan mutta kärsi sen jo KalPa pelissä joten on taas käytettävissä kun tauko loppuu
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rekonen sai yhden ottelun pannan mutta kärsi sen jo KalPa pelissä joten on taas käytettävissä kun tauko loppuu
Oli kyllä yksi naurettavimmista lisärangaistuksista mitä on Liigassa nähty! Onneksi eivät sentään kurinpidossa perseilleet enempää kakkua.
 

PataPaita67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minun mielestäni Ässien ketjut olisi hyvä näin.

Salminen--Tiivola--Kärki
Ketola--Marttinen

Killinen--Makkonen--Kivenmäki
A.Varttinen--Peltola

Rekonen--Saha--Salmio
Peltomäki--Salmela

Varttinen--Sillanpää--Huhtanen

7.pakki Tommila

Otin tässä huomioon Ässien nykyiset loukkantumiset.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Minun mielestäni Ässien ketjut olisi hyvä näin.

Salminen--Tiivola--Kärki
Ketola--Marttinen

Killinen--Makkonen--Kivenmäki
A.Varttinen--Peltola

Rekonen--Saha--Salmio
Peltomäki--Salmela

Varttinen--Sillanpää--Huhtanen

7.pakki Tommila

Otin tässä huomioon Ässien nykyiset loukkantumiset.
Vanhempi Varttinen joutuu huilaamaan vielä hetken ja Peltomäki pitkän pelaamattomuuden jälkeen hakekoot vauhtia A:n peleistä. Oli kyllä muutenkin hirmu vaikeuksissa pre-seasonilla.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Mun mielestä Kaukorannan pitäs ihan alkuunsa vaatia hommattavaksi hyvää liigatasoa oleva sentteri jostain - tulkoon se sitten vaikka Tanskasta tai Dallasista. Ja "vuokrata" tuo Makkonen vaikka Karhu HT:n riveihin pitämään pelituntumaa siltä varalta että tulee loukkeja ja häntä vielä olisi pikku pakko peluuttaa.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minkälainen peluri tuo Peltomäki on? En oo miehen pelejä nähnyt, luotan siihen, että hyvä haku kyseessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös