Pelicans kaudella 2018–2019

  • 411 733
  • 1 282

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ketjuja päivän matsiin sekoitettu HIFK-matsista oikein kunnolla. Taavi sijoitettu tänään ykkösketjuun, jonka keskelle palaa Siikonen.
Lahtinen-Björninen-Ylönen odotetusti 3. ketjuna.
Olkiukko jatkaa maalilla.
Kai tuo on enemmän "nimellinen" ykkösketju. Tai sitten Nemo tietää jotakin jota itse en ymmärrä.
 

Detski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En kyllä nyt ihan ymmärrä tuota ketjujen sekoittelua. Saat paikan ykkösen keskellä takas kun osut tyhjään maaliin? Vai onko niin kova luotto että Kousa liimaa kentän yhteen? Noh, illallahan sen näkee sitten. Oudolta kyllä vaikuttaa.
 

Detski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No niin. Nähtävästi apina voi pudota selästä tyhjään maaliin osumisestakin. Ihan mielelläni tunnustan olleeni väärässä, heh.
 

Turkoosisalpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vartiainen liimaa ketjun kun ketjun yhteen... Tosin tänään, kun sai yhden lörpyn roikun onnistumaan (maali tuli), yritti samanlaista sitten kolme kertaa peräkkäin..
 

waida

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Onkos täällä tietoa että onko Pelicans tehnyt loppukauden kestävän sopimuksen Kivelän kanssa? Muutenhan Kivelän liigavisiitti loppui lauantaihin.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mestis sopimuksella pelaava pelaaja saa pelata seitsemän liigaottelua jonka jälkeen liigaseuran on tehtävä loppu kauden kestävä sopimus tai pelaajan palattava omaan sopimusjoukkueeseensa. Tämä on sääntökirjassa aika selkeä maininta.
Ok kiitos tarkennuksesta katsotaan mitä tapahtuu.
 

waida

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Onnittelut Pelicansille ja varsinkin Niko Kivelälle itselleen. Saitte kyllä hemmetin hyvän nelosketjun työmyyrä loppukaudeksi teille. Peliittojen kannalta siirto kirpaisee, mutta itse olen jo vuosia digannut Kivelän pelaamisesta joten olen iloinen että mies on vihdoin lyömässä läpi Liigassa.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onnittelut Pelicansille ja varsinkin Niko Kivelälle itselleen. Saitte kyllä hemmetin hyvän nelosketjun työmyyrä loppukaudeksi teille. Peliittojen kannalta siirto kirpaisee, mutta itse olen jo vuosia digannut Kivelän pelaamisesta joten olen iloinen että mies on vihdoin lyömässä läpi Liigassa.
Missä siirto on julkistettu?
 

Dank Sinatra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Missä siirto on julkistettu?
Itsehän sä asiaa kysyit pari päivää sitten ja sait vastauksen:

Mestis sopimuksella pelaava pelaaja saa pelata seitsemän liigaottelua jonka jälkeen liigaseuran on tehtävä loppu kauden kestävä sopimus tai pelaajan palattava omaan sopimusjoukkueeseensa. Tämä on sääntökirjassa aika selkeä maininta.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jep niinpä sain vastauksen. Rupesin vaan epäileen tuota sääntöä, että olisiko jollain vuokrasopparilla kierrettävissä? Varsinkaan kun kumpikaan seura ei ole mitään asiasta huudellut julki.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jep niinpä sain vastauksen. Rupesin vaan epäileen tuota sääntöä, että olisiko jollain vuokrasopparilla kierrettävissä? Varsinkaan kun kumpikaan seura ei ole mitään asiasta huudellut julki.

Samaa mietin itsekkin, luulis nyt et jotain julkasua asiaan liittyen olisi.

Olipa muuten tänään paria hetkeä lukuunottamatta hyvännäköstä kiekkoa ja onnittelut Tyrskylle 3 pisteen illasta!
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minusta tästä Venäjän pojasta tulee mieleen viimekauden Jurgens. Hyvin liikkuva allround pakki, jonka syötöt napsuvat lapaan ja pärjää hyvin omissa. Ei kuitenkaan vielä yv roolia tai näyttäviä soolokuljetuksia. Saa kasvaa rauhassa ykkösparin takana ja kasvattaa rooliaan hiljalleen. Hyvää oli mielestäni selkeät pakkiparit kun pelattiin tänään kuudella pakilla. Jokaisessa parissa kätisyydet ja roolitukset toimivat hyvin. Kinnunen lahjakas tulevaisuuden pakki, mutta tuohon Kasken rinnalla Pynnönen sopii paremmin.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kaunkohan tuota Ganahlia roikotetaan vielä katsomossa? Jotenkin kutina, että uuden palkanmaksajan etsintä käynnissä ja maaottelutauon aikana ilmoitetaan sopimuksen purusta hyvässä yhteisymmäryksessä.
 

Dank Sinatra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Samanlaisia pelin ulkopuolella koohottajia kumpikin, mutta Lessiolla on sentään käsiä tehdä välillä maalejakin. Jos ei liikaa maksa ja Ganahlille löydetään uusi työnantaja, niin tänne vaan.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuskin Ganahlin tilalle ketään hankitaan. Talouspuoli on noilla yleisömäärillä jälleen tiukilla ja toisaalta tämä venäläispakki vie resursseja.

Tämä Itävallan ihme on kyllä Laukkasen tiimin ensimmäinen isompi huti. Hänet todella tänne haluttiin jo edelliselle kaudelle, mutta teot eivät ole edes lupaavia. Poulsen oli vahvistus tähän kaveriin verrattuna. Harmi, sillä kyllä tuo rosteri leveyttä kaipaa edelleen. Toivottavasti Ganahlia ei nyt jouduta roikottamaan palkkalistoilla loppukautta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös