Iikka Kangasniemi stadin kirkkaissa valoissa

  • 179 560
  • 664

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Käytkö ehkä hieman hitaammalla kuin muut? Siis tietenkin voi tavata faneja ja palata treeneihin koska ei ole toipumassa flunssasta.
Pidän tietolähdettäni erittäin luotettavana ihmisenä ja hän kuuluu huomattavan paljon lähemmäs sisäpiiriä kuin useimmat perusfanit, (hän ei olekaan fani, vaan seuraa eniten sitä joukkuetta jossa poikansa pelaa).
Nosta sinä vaikka molemmat kätesi ylös jos siltä tuntuu, minun ei tarvitse.

Tässähän myös kyseenalaistetaan Kangasniemen omat sanomiset, Toivottavasti Kangasniemi itse tietää mikä vaivaa ettei tarvitse tältä faijalta tulla kyselemään.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eniten Iikan flunssassa epäilyttää tuo Harjoitukset - Kipeä - Harjoitukset - Kipeä - Harjoitukset- Kipeä episodi. Luulisi jo joukkueen puuttuvan jos kaveri väittää olevansa tikkarissa, mutta jokaisen harjoituksen jälkeen ollaan lasaretissa. Pelaajalla on flunssassa parantumisessa suurin vastuu, yksikään lääkäri ei pääse kropan sisään toteamaan 100% pelikuntoa näissä tapauksissa.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Eniten Iikan flunssassa epäilyttää tuo Harjoitukset - Kipeä - Harjoitukset - Kipeä - Harjoitukset- Kipeä episodi. Luulisi jo joukkueen puuttuvan jos kaveri väittää olevansa tikkarissa, mutta jokaisen harjoituksen jälkeen ollaan lasaretissa. Pelaajalla on flunssassa parantumisessa suurin vastuu, yksikään lääkäri ei pääse kropan sisään toteamaan 100% pelikuntoa näissä tapauksissa.

Iikka oli eilen sanonut, että kuume ei ole ollut kovin korkea, mutta kova rasite tietysti voi sitä sitten nostaa. Itse olin muutaman vuosi sitten 4 viikkoa 37,0 kuumeessa ja itse lääkäri sanoi, että se oli lämoöä ja se on yksilöllistä. Ohje oli ottaa Buranaa. Työtehtäväni oli silloin suhteellisen fyysinen ja 4 viikon "lämpöilyn" jälkeen nousi 40 asteen kuume ja tulehdusarvot oli lähellä 200. Toinen lääkäri joka totesi keuhkokuumeen sanoi, että tuo kevyt lämpö on kaikista veemäisin muoto , jollain ei edes nouse lämpö ja silti voi tulehdusarvot olla koholla.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iikka oli eilen sanonut, että kuume ei ole ollut kovin korkea, mutta kova rasite tietysti voi sitä sitten nostaa. Itse olin muutaman vuosi sitten 4 viikkoa 37,0 kuumeessa ja itse lääkäri sanoi, että se oli lämoöä ja se on yksilöllistä. Ohje oli ottaa Buranaa. Työtehtäväni oli silloin suhteellisen fyysinen ja 4 viikon "lämpöilyn" jälkeen nousi 40 asteen kuume ja tulehdusarvot oli lähellä 200. Toinen lääkäri joka totesi keuhkokuumeen sanoi, että tuo kevyt lämpö on kaikista veemäisin muoto , jollain ei edes nouse lämpö ja silti voi tulehdusarvot olla koholla.
Juuri näin. Ainakin näin vanhemmalla iällä on toi totaalinen kuumeilu jäänyt unholaan ja tätä lievää lämpöilyä/flunssaa esiintyy yleisesti sairastaessa. Pitää osata kuunnella kroppaa, kyllä sen jokainen tuntee koska voi aloittaa hikiliikunnan. Polte pelamaan on varmasti kova, mutta terveydellä leikkiminen ei koskaan mene urheilun edelle, ellei kyse ole oikeasti jostain Finaaleista joihin voisi droppien varassa ja lääkärin suostumuksella tuoda jotain. Näin syksyllä varsinkin näen jotenkin vähän huonona Selinin selitykset, että on joukkueen mukana "kevyesti" harjoitellen. Ei ole olemassa lepoa flunssasta jossa urheillaan kevyesti. Kuukauden poissaolo jo muutenkin takana ja uusimmassa haastattelussa mainitsi ettei vahvistuksia tule lasaretista viikonlopun peleihin, niin miksi herrat vetävät treenejä jos kerran vittu kondis on mallia kipeä? Hakkarainen perkele nyt sormi pois perseestä ja käy antamassa jokaisen mutsin ohjeet näille.
 

JKKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itseä kiinnostaisi, että onko se nyt tulossa takaisin kaukaloon vai ei? Onko siitä erilaisia näkemyksiä vai voiko luottaa tuohon arvioon, että ensi viikolla olisi mukana.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Itseä kiinnostaisi, että onko se nyt tulossa takaisin kaukaloon vai ei? Onko siitä erilaisia näkemyksiä vai voiko luottaa tuohon arvioon, että ensi viikolla olisi mukana.

Miksi ei voisi luottaa kun sen sanoi itse Iikka tosin lisäsi ettei tarkkaa päivää voi sanoa. Aikaisintaan ensi viikolla.
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin syksyllä varsinkin näen jotenkin vähän huonona Selinin selitykset, että on joukkueen mukana "kevyesti" harjoitellen. Ei ole olemassa lepoa flunssasta jossa urheillaan kevyesti. Kuukauden poissaolo jo muutenkin takana ja uusimmassa haastattelussa mainitsi ettei vahvistuksia tule lasaretista viikonlopun peleihin, niin miksi herrat vetävät treenejä jos kerran vittu kondis on mallia kipeä?

Siis jos ei ole enää kuumetta tai muitakaan varsinaisia oireita, niin sitten varmaan aloitetaan treenit ensin kevyesti ja pikkuhiljaa intensitettiiä nostaen, kunnes voidaan todeta että kondis nousee ja on tervehtynyt ja voi pelata.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Hieno homma, että pelaa tänään. Katsellaan mielenkiinnolla, miltä yhteispeli Santalan kanssa näyttää.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Nopeesti parani kipsissä ollut käsi!
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Mahtava juttu, mutta pitäiskö kuitenkin varmistaa siltä liigapelaajan faijalta, pelaako Iikka oikeasti.
Siellä pelaa varmasti joku junnu Kangasniemen pelipaidalla, joten HIFK:n salailu jatkuu.
Tuus ny @Iso Paha ite selvittämään tää asia
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Pyörittää ykkösylivoimaa ja kaikki muut ovat ulkona Iikan kuvioista. Tehotonta pörräämistä ja laukauksia ei saada aikaan.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huikea hobitti. Otti sormuksen vastaan kun muut eivät sitä kyenneet ottamaan. Ja vielä IFK:lle vaikeassa paikassa, tuomiontulivuorilla Lappeenrannassa. Vielä yhden maalin jos värkkäis ni saatetaan päästä jopa pisteille.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Selostaja selitti kuinka viimeisestä maalista kulunut jo ties kuinka kauan aikaa. Taustatyöt tehty. Iikka on kyllä ihana, varsinkin kun pelaa Helsingin IFK:ssa. Muutamia kertoja tuli ko pelaajaa kirottua kun päällä oli turkoosi paita.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Iikka on tän joukkueen ainoita valopilkkuja, diggaan täysillä! Mutta hei toisaalta, vain 4+4=8 tehtynä, pitäskö kuitenkin kenkiä? Herkkä flunssalle jne.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Voi vittu!!!!
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Upea maali, mutta montako viikkoa on nyt sitten poissa? Voi VITTU!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös